Oliko ks. herran suku mistä kotoisin?
Herra Martin Luder
8
144
Vastaukset
- Mrluderitsi
Kiinnostaa linkit varhaiseen perinteeseen.
- Luderusmartinus
Oliko osavaltio saksissa?
Siis tuo Luuderi. - dfjej32j2
luder/luther on nimimerkki. Alkuperäinen nimi viittaa ruotsalaiseen.
Ei hän herra jumalana luonut maailman kaikkeutta mutta saatanaa palvelleen Paavalin työn jatkajana loi törkeitä oppeja juutalaisista ja oman lahkosta seurakuntalaisten, pikku lastenkin tappamisiksi mm viellä hänen kuoltua rikollisuuden kirkon papisto käytti luder/lutherin oppia 1600 luvulla noitarivoivi helevetin yllä pitämiseksi. En koskaan ole luottanut Jumalasta, ihmimisyydestä, järjestä ja ymmärryksestä luopuneiden sairaasta ja rikollisesta opeista etenkään lasten ja nuorten tappamisissa, tapattamisissa, raiskaamisissa jne etenkään kuin sen rikollisuuden omalla rippi opilla jaetaan edelleen rikollisella rippi-isän rituaaleilla pdefiileille rikoksia anteeksi Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen vaikka, tai ehkä juuri siksi, kun uskontunnustuksessaan ovat Jumalasta luopuneita.
Mielestäni suomalaiset, etenkin lapset ja nuoret, ansaitsivat paremman sivistyksen koulutuksen kuin mitä lapsiakin tappanut, tapattanut, raiskannut jne rikolisuus suomen valtion kirkkona nuorille tarjoaa. Ei olis ollenkaan kohtuudonta Lailla kieltää lasten kouluttaminen / aivopeseminen uskontunnustuksen kaltaisiksi jo alaikäisinä. Ilmeisesti lasten suojelusta vastaavat viranhaltijat ovat saman rikollisuuden uhreja. Moniin valtion virkoihin vaatimuksena on rippikoulun suoritus ja ilmeisesti sen vuoksi tilanne on rikollisen surkea.
Tässä taas kerran uskontunnustus jota ei saamieni tietojen mukaan rippikouluissa alaikäisille uhreille kerrota mutta johon aivopesu ammattilaisina papit kierosti valehdellen tavoitteenseensa pyrkivät opettaessaan ja valitettavasti onnistuvat jopa niin pahasti, että uskon aiheuttamien mielenterveydellisiä ongelmia aiheutuu paljon suomessa jopa kansalaisten verotaakkaa kohottavasti mutta ennen kaikkia sairaidesta johtuvia kärsimyksiä mm perheissä....
uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
järjettömyydenne:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
HUOM!
Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
"Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."
Tuollaisiksi ei ole yksikään suomalaistenkaan lapsistakaan ole syntyneet vaan tuollaisiksi valtion kirkko aivopesettää alaikäisiä lapsia.
papisto aivopesee uskomaan Jumalan ja Jeesuksen Nimissä vaikka JEESUS ON USKOMISEN KIELTÄNYT, JOTEN näin paljastuu rikollisuuden todellinen herra.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
Pappislupauksen antaneet eivät saa Jeesuksen evankeliumia opettaa vaan heidän tulee pysytä saatanaa palvelleiden paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden opeissa..
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
HUOM! Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa" rikollisuuden oppia jota Jeesus ei ole asettanut!
Näin yksinkertaisia asioita ei kaikki lasten vanhemmatkaan uskontunnustuksien turmelevina ymmärrä ja se tulee esiin siitä, että monet vanhemmat jopa maksavat ja lahjovat lapsiaan menemään rikollisiksi koulutettaviksi.
Mistä on luterilaisten moraali? - tfrdes3
Kaikkien kristittyjen raamatun oppien paavalilais-luterilaisuuden herraa palvelevien herra on herra jumala....
herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
"Sinulla ei saa olla muita jumalia" ilmaisusta tulee "jumalia" sanasta vahvistus siihen, että vielä 1700-luvun alkuun kristityt palvelevat kuninkaitaan jumalinaan.
Joten
kultti lahkolaisia kaikki kristittyjen raamattulaiset ovat....
Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Raamattua ei ole koskaan ollutkaan kirjoitetussa muodossa. Raamattu on rikollisuuden kristittyjen kirjoittama ja sen vuoksi, Jeesus lähetti omilleen, valituilleen Pyhän Hengen tueksi:
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta. - tfrdesdes
Täältä salailevaa tietoa...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Martti_Luther
"Martti Luther (saks. Martin Luther [maʁtʰiːn lʊtʰɐ] Loudspeaker.svg kuuntele ääntämys?, 10. marraskuuta 1483 Eisleben, Saksi – 18. helmikuuta 1546 Eisleben) oli saksalainen pappi ja teologi, jonka opetukset käynnistivät uskonpuhdistuksen katolisessa kirkossa ja johtivat protestanttisen luterilaisen kirkkokunnan syntymiseen.
Luther vaikutti myös teologian ulkopuolella. Hänen raamatunkäännöksensä ja muu kirjoitustyönsä kehittivät saksan kirjakieltä, ja hän oli tunnettu myös aktiivisena yhteiskunnallisena vaikuttajana. Luther oli myös hyvin musikaalinen; hän sepitti itse useita sävelmiä, joista tunnetuin on protestanttisissa kirkoissa tunnettu koraali Jumala ompi linnamme (Ein feste Burg ist unser Gott)."
Muistakaa luder/luhterista lukiessanne, että hänestä käytetty nimi on salanimi tai/ja nimimerkki.
sekä
että viellä 1700-luvulle palveltiin kuninkaita ja melkein poikkeuksetta kaikkia hallitsijoita jumalina.
Joten kultti jumalallisuudesta se on suomenkin surullisen kuuluisa valtion kirkkonkin perusta! - hbtfrswas32
Täältä selviää missä se "herra jumalan oman sanan pyhä raamattu" on...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Martti_Luther
"Lutherin saksankielinen raamatunkäännös lukeutuu kristikunnan tärkeimpiin. Myös ennen Lutheria Raamatusta oli olemassa käännöksiä saksaksi, mutta niiden kieli oli epäyhtenäistä ja osin vaikeasti ymmärrettävää.
Luther käänsi Uuden testamentin yhdessätoista viikossa vuonna 1522 ollessaan Wartburgin linnassa. Vanhan testamentin kääntämiseen häneltä kului työryhmän avustamanakin 12 vuotta. Täydellinen saksankielinen Raamattu ilmestyi vuonna 1534. Luther vältti versiossaan aiempien Raamattujen sanantarkkoja käännöksiä. Sen sijaan hän paneutui asiasisältöön sekä ajatukseen, minkä uskoi kunkin raamatunkohdan haluavan välittää. Roomalaiskirjeen lukuun 3:28 Luther lisäsi sanan ”yksin”, jota ei esiinny alkutekstissä: ”Päättelemme että ihminen vanhurskautetaan yksin uskosta”. Lutherin käännöksestä tuli myös muiden protestanttisten kansankielille käännettyjen Raamattujen esikuva. Muun muassa Ruotsin uskonpuhdistaja Olaus Petri ja Suomen uskonpuhdistaja Mikael Agricola käyttivät hänen käännöstään työnsä apuna.
Luther sijoitti apokryfiset kirjat omaksi ryhmäkseen muiden Vanhan testamentin kirjojen jälkeen. Vaikka ne eivät sisälly hepreankieliseen Raamattuun, on niillä hänen mukaansa oma paikkansa Raamatussa ja kirkon elämässä. Luther antoi apokryfikirjojen kokoelmalle otsikon Apokryfit. Toisin sanoen kirjat, joita ei tule pitää Pyhien Kirjoitusten vertaisina mutta jotka silti ovat hyödyllisiä ja hyviä lukea.[4"
Jumalan ja Jeesuksen Oman Pyhän Sanan Raamattua ei ole koskaan ollut kirjoitetussa muodossa. Sen vuoksi Jeesus lähetti omilleen; kristillisille (ei kristityille) Pyhän Hengen tueksi:
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
24:49" Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
15:26 "Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta."
Uskontunnustuksessan Jumalakin luopuneet luopuvat muustakin mutta rippikouluissa. alaikäisi aivopesten ei totuutta kerrota...
Mitään kolminaisuus oppia ei Jeesus opettanut...
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
Luopumalla HEISTÄ yhdestä, luopuu HEISTÄ!
HUOM!
Pilkkaamalla HEISTÄ yhtä, PILKKAA HEITÄ:
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaa;
3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
---
IHMISYYDESTÄÄN LUOPUMATTOMAT IHMISET....
Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
Ilm. 2:1-29
Pergamos
Tyatira
Sardes
Smyrna
Filadelfia
Efeso
Laodikea
----------
HUOM!
Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
Joten
Mihin ne luterilaiset rikollisuudensa historian omistavan lahkonsa herra jumalaa tarvitsevat?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
"teuta
8.8.2012 00:24
Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
"Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ." - yg4e33
Martti Luther (ei oikea nimi vaan nimimerkki/salanimi) henkilönä kuuluu kuninkaalliseen sukuun..
Kuninkaat olivat vielä 1700 luvulle jumalina palveltuja niin kuin toisetkin hallitsijat. Japanin keisari ollenee edelleen kansalaisilleentavallaan jumala.- Höpöttäjälle
Ja höpö höpö . Mitä vielä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895