Moro! Oon 18v jäbändeerus ja kyselisin et mitä pitäis tehdä. Mulla on sellainen ongelma että kortsut ei tunnu pysyvän päällä seksin aikana, varsinkaan vauhdin kiihtyessä. Syynä on vissiin venyvä esinahka joka kortsua laitettaessa siirtyy taakse ja seksin aikana liikkuu kortsu mukanaa etiäpäin.
Mitä tällaisessa tilanteessa tarvitsisi tehdä? Oon kokeillut paria eri kortsumerkkiä. Alkuperäinen syy merkin vaihtoon oli että kortsun laittaminen sattui ja tiukkaa teki joten pienemmän merkin kokeilu ei auta. Ongelma ratkaistiin edellisessä suhteessa sillain että exä otti pillerit käyttöön ja kumi veks. Nyt kun ei enää seksiä vakituiseen saa mistään nii ei viittis paljaanakaan tuupiskella.
Olisiko siis jollakin ehdotuksia apua tarvitsevalle? :d
Kondomin käytön ongelma
Jäbänonkelma
1
268
Vastaukset
- jdjfdsjbfdbfdsiubf
Laita se päälle silleen, että venytät varovasti sormilla niitä kumin reunoja kahdelta puolelta (vähän niinku laittasit sukkaa jalkaan kaksin käsin), siis silleen että se ei rullaa esinahkaa alas samalla, vaan tavallaan asettuu siihen koko paketin päälle. Ja laita se tuolla tavalla ihan juureen saakka. Ja kun sitä venyttelet, niin venyttele vaan sen "renkaan" kohdalta, ettei sormenpäät ja varsinkaan kynnet pääse puhkomaan kumia muualta. Mulla oli yhden kumppanin kanssa tuo ongelma kans ja tämä auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201