täällä aikaa tappamassa
niin laita kerrankin asiaa ja kerro
miksi et rakasta minua?
tiedän että oot
13
389
Vastaukset
- en.vastaa.siihen
Kyllä varmasti saat vastauksia, mutta et minulta.
- Enkerro.mutta
kerron sen jälkeen kun kerrot kuka sinä olet.
- rakkausonsuurisana
Aikaa kyllä kulutan täällä mutta rakkaus on suuri sana. Se muodostuu vain oikeassa elämässä tapahtuvan yhteyden kautta
- Portaillasikerranm
Täällähän puran pahaa oloani kuten sinäkin. Sillä valehteluilla ja esittämisellä mitä olemme luoneet voisi kirjan kirjoittaa. En nyt rakasta mutta ihastumisen myönnän.
- IkkunassaKerran
En edelleenkään ymmärrä porrastarinaasi.
- aitomunaotus
Rakkautta on monenlaista. Sitä yhtä lajia en voi antaa.
- kummallinensanonty
mitä lajia?
- ksbziwosbdjsilqnzj
paska, itkupilli, kiusaaja, pentu
jos osuu niin kiva
jos ei niin älä loukkaannu turhaan
tämä on kirjoitettu sillä ajatuksella että jos hän täällä on niin vain silloin tämä vastaus on totta.... en halua ikinä kuulla hänen olleen täällä. sain paskaa niskaan erityisen selvillä tunnisteilla enkä edes tiedä varmasti kuka se oli. tiedän kuitenkin että en ollut sanonut ja tehnyt mitään minkä perusteella olisin ansainnut sellaisia kirjoituksia (siksi olen hämmentynyt ja en osaa päättää oliko se minulle vai ei)
pahaa oloa on nyt purettu... toivon että se satuttava aloitus oli sattumaa. joskus epäilykset iskee, sen jälkeen huolestun omista ajatuksista... onneksi elämä jatkuu ja on parempaakin tekemistä kun herjausten lukeminen täällä.KIRJOITIT: "se satuttava aloitus oli sattumaa. "
VASTAAN: No, minä en ainakaan mitään aloituksia tälle palstalle ole kirjoitellut.
En tee aloituksia.
- paitsisilleyhdelle
no mua haukuttiin nimen kanssa vaikka sanoin et täällä on mun ystäviä,
mut oon jo tottunut sen luonteeseeen.
ei se huomiota hae sillä,
vaikka aluksi luulin.
se on vaan sen tapa käsitellä omat ajatukset et jakaa ne muilleTexas? En ole sinua ikinä haukkunut. Todennut ainoastaan, että olit suhteemme aikana liian paljon poissa kotoa, ja ettet ollut silloinkaan läsnä, kun olit kotona. JOS SINUA ON OIKEIN HERJATTU, niin minä en kyllä ole ollut asialla. En ole muusta moitetta antanut, kuin kotoa poissaolosta ja läsnäolonpuutteesta.
Eikä "Texas" ole sinun nimesi, kuten kaikki VALLAN HYVIN TIETÄVÄT! Paljon olen sinua täällä kehunut!
Ohessa linkki hyvään keskusteluun:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14817040/mies-miksi-kuumat-perunat-kylmenee-ajan-saatossa#comment-89569312
Kuka sinä olet "ainutmunaloitus"?
Sinun tulisi nyt aivan ensimmäiseksi kertoa
kaivattusi SUKUPUOLI ja minne päin Suomea
kirjoittelet?- liikaakylttejä
olin täällä huvikseen heittämässä (omasta mielestäni) hauskoja kommentteja. leikki loppui kuitenkin herjaaviin teksteihin. palstasta jäi paskan maku suuhun ja se ei lähde pois. se oli joku roolipeli minun kustannuksella tai se olisi voinut ainakin täsmätä jonku sairaassa päässä(oma mielikuvitus/harha ainakin heräsi sen lukemisen jälkeen). taas huolestutan itseäni kun annan itseni edes arvella jonku tuntemani olevan niin sairas/säälittävä täällä... en pidä itseäni läheskään täydellisenä enkä haluaisi olla hullukaan. ei voi mitään kun näytän kuitenkin tuovan ajatusmaailmaani tälle palstalle(se alkoi yhdestä ylempänä olevasta kommentista ja päättyy tähän). loppujen lopuksi vihaan itseäni tässä eniten. se, että palsta on päässyt pääni sisälle ja että annan itselleni luvan epäillä tuntevani haukkujan jne... se ei ole oikein. silti se ajatus ei katoa lopullisesti minnekään vaikka en sitä ajatusta ulospäin näytä. hajottavaa. tämä palsta voi todella satuttaa herkempiä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533