tiedän että oot

ainutmunaoitus

täällä aikaa tappamassa
niin laita kerrankin asiaa ja kerro
miksi et rakasta minua?

13

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en.vastaa.siihen

Kyllä varmasti saat vastauksia, mutta et minulta.

• Enkerro.mutta

kerron sen jälkeen kun kerrot kuka sinä olet.

• rakkausonsuurisana

Aikaa kyllä kulutan täällä mutta rakkaus on suuri sana. Se muodostuu vain oikeassa elämässä tapahtuvan yhteyden kautta

• Portaillasikerranm

Täällähän puran pahaa oloani kuten sinäkin. Sillä valehteluilla ja esittämisellä mitä olemme luoneet voisi kirjan kirjoittaa. En nyt rakasta mutta ihastumisen myönnän.

• IkkunassaKerran

En edelleenkään ymmärrä porrastarinaasi.

• aitomunaotus

Rakkautta on monenlaista. Sitä yhtä lajia en voi antaa.

• kummallinensanonty

mitä lajia?

• ksbziwosbdjsilqnzj

paska, itkupilli, kiusaaja, pentu

jos osuu niin kiva
      jos ei niin älä loukkaannu turhaan
      tämä on kirjoitettu sillä ajatuksella että jos hän täällä on niin vain silloin tämä vastaus on totta.... en halua ikinä kuulla hänen olleen täällä. sain paskaa niskaan erityisen selvillä tunnisteilla enkä edes tiedä varmasti kuka se oli. tiedän kuitenkin että en ollut sanonut ja tehnyt mitään minkä perusteella olisin ansainnut sellaisia kirjoituksia (siksi olen hämmentynyt ja en osaa päättää oliko se minulle vai ei)

pahaa oloa on nyt purettu... toivon että se satuttava aloitus oli sattumaa. joskus epäilykset iskee, sen jälkeen huolestun omista ajatuksista... onneksi elämä jatkuu ja on parempaakin tekemistä kun herjausten lukeminen täällä.

• KIRJOITIT: "se satuttava aloitus oli sattumaa. "

VASTAAN: No, minä en ainakaan mitään aloituksia tälle palstalle ole kirjoitellut.
        En tee aloituksia.

• paitsisilleyhdelle

no mua haukuttiin nimen kanssa vaikka sanoin et täällä on mun ystäviä,
      mut oon jo tottunut sen luonteeseeen.
      ei se huomiota hae sillä,
      vaikka aluksi luulin.
      se on vaan sen tapa käsitellä omat ajatukset et jakaa ne muille

• Kuka sinä olet "ainutmunaloitus"?
      Sinun tulisi nyt aivan ensimmäiseksi kertoa
      kaivattusi SUKUPUOLI ja minne päin Suomea
      kirjoittelet?

• liikaakylttejä

olin täällä huvikseen heittämässä (omasta mielestäni) hauskoja kommentteja. leikki loppui kuitenkin herjaaviin teksteihin. palstasta jäi paskan maku suuhun ja se ei lähde pois. se oli joku roolipeli minun kustannuksella tai se olisi voinut ainakin täsmätä jonku sairaassa päässä(oma mielikuvitus/harha ainakin heräsi sen lukemisen jälkeen). taas huolestutan itseäni kun annan itseni edes arvella jonku tuntemani olevan niin sairas/säälittävä täällä... en pidä itseäni läheskään täydellisenä enkä haluaisi olla hullukaan. ei voi mitään kun näytän kuitenkin tuovan ajatusmaailmaani tälle palstalle(se alkoi yhdestä ylempänä olevasta kommentista ja päättyy tähän). loppujen lopuksi vihaan itseäni tässä eniten. se, että palsta on päässyt pääni sisälle ja että annan itselleni luvan epäillä tuntevani haukkujan jne... se ei ole oikein. silti se ajatus ei katoa lopullisesti minnekään vaikka en sitä ajatusta ulospäin näytä. hajottavaa. tämä palsta voi todella satuttaa herkempiä ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      530
      1724
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      843
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      677
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      598
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe