En usko että ihan oikeasti haluaisit tutustua tai tuntea.
Pelleilet vain.
23
832
Vastaukset
- haluaisintutustua
Miksi noin ajattelet?
- näinoletan
Jos hän olisi halunnut ihan oikeasti tehdä sen omana itsenään hän olisi sen varmasti osoittanut jotenkin. Luulen että on pongannut mut ja sitten on vain ajankuluksi alkanut pitää hauskaa kustannuksellani.
- haluaisintutustua
näinoletan kirjoitti:
Jos hän olisi halunnut ihan oikeasti tehdä sen omana itsenään hän olisi sen varmasti osoittanut jotenkin. Luulen että on pongannut mut ja sitten on vain ajankuluksi alkanut pitää hauskaa kustannuksellani.
Oletko mies vai nainen? En usko että kukaan ajankuluksi alkaa sellaista tehdä.
- regu1
näinoletan kirjoitti:
Oh no! :( mä en tod tee aloituksia täällä. Round up the usual suspects, pls!
- näinoletan
haluaisintutustua kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? En usko että kukaan ajankuluksi alkaa sellaista tehdä.
Nainen, luulen että voi. Esittää toista kuin on, mutta hänelle omana itsenään olen täysin näkymätön. Siitä tulee arvoton olo.
- Vastausyhdeltämieheltä
Eihän näin vakavalla asialla pelleillä. Kai sinä nyt sen kumminkin ymmärrät.
- Pellehermannille
On hienoa, että voit ilmaista itseäsi täällä näin. Kaikille se ei ole sallittua.
Tuleekohan tämäkään viesti läpi, sinä mestari?
Kuitenkin säälimättömyytesi on tullut jo selväksi.
Olet valmis ihmisen pilkkomiseen...ja naurat päälle.
Kaikki julmuudet on sinulle jotain hauskaa. Kunhan et itse ole kohteena.
En mä sellaisesta tykkää. Mä tykkään tosi ihmisistä.
Naida voisin sua joskus, silloin tällöin...mut partnerina...en tiedä...ehkä mieluummin ei.- onsilläsenverranväliä
Onhan sulla oikea osoite, oi tietäjä? xD
- Suohonupunnut
onsilläsenverranväliä kirjoitti:
Onhan sulla oikea osoite, oi tietäjä? xD
Eipä ole, ei.
- kerrovaikkaterveisiä
Kysy vaimoltasi lupa...;)
- kattellaann
Kyllä haluun tutustua! Miten voisin osoittaa sen sulle paremmin, kun en halua häiritäkkään sua
- juu_ei
Niin se pelleileekin. Välillä muka niin ikävöi ja tykkää. Odottelee vastauksia ja sitten alkaa vittuilu.
Samaa kaavaa, koko ajan.- se.pelleramstedt
Huomannut saman. Niin kapea on joidenkin elämä. No, minen ainakaa jää kattelemaan enää.
- pellepeluri
No en tietenkään halua.
- Eihyvintunneta
Kuka haluaisi pelleillä tämmöisellä asialla? Tutustuminen ihan oikeasti! Olisi mukava tuntea sinut paremmin.
- Niinpäaivan
Otan jonkun jolla ei ole ketään tärkeämpää silloin kun ihastun häneen.
- mietihänvähän
Eriasia tietenkin jos ei sinun ihastumisestaan tiedä!!!
- höpsähtänyt_sinuun
Monessa asiassa saatan laskea leikkiä ja nauraakin itselleni, mutta tunteilla en pelleile.
- nettikeiu
Puhdas ja vilpitön tykkääminen ei vaadi haluamista :)
Miksi haluajat ette mene treffipalstoille? Siellä kaikki haluavat :)
Ystävällisenä vinkkinä tämä :) - rohkaiseminua
Tottakai oikeasti haluan sinua, miksi epäilet. Olen vain epävarma ja huono näissä jutuissa. https://www.youtube.com/watch?v=giidVZLhYAc
- Entäjosonnäin
Entä jos toinen on yhtä huono ja epävarma eikä siksi pysty rohkaisemaan sinua..
- Pellenainen
Pelleilen koska haluan huomiotasi. Mihin se johtaa, sitä ei voi tietää ennen kuin tutustuu paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543