Aloitin vuosi sitten tuomaan maahan lääketarvikkeita, olen kaivanut julkiselle sektorille liidejä Creditan kautta ja Hilmaa valvoen, mutta tuntuu että silti menee keikkoja ohi. Kokeilussa nyt Mercell Hankintavahti, joka tuntuu toimivan ihan kun eivät välitä pelkkiä linkkejä vaan pienhankintoja, yhteystietoja ja dokkareita myös.
Olen silti harkinnut tätä Vainu palvelua, mutta ilmeisesti aika kallis? vs Credita ja Mercell? Hyväää olisi tietty että saisin myös yksityisensektorin liidejä?
Mistä hyviä liidejä julkiselle ja yksityiselle?
Toimittaja82
2
2106
Vastaukset
- Anonyymi
Tervehdys!
Uskon, että meiltä voisi löytyä apua haasteisiin.
Laitatko yhteystietosi sähköpostiini, niin palaan asiaan.
[email protected] - MaanrakennusMarkku
Älä usko ainakaan noihin hakukoneisiin (Meltwater, Vainu ym.). Yhtä hyvin voit käyttää Googlea tai laittaa siihen päälle jonkun skriptinpätkän automatisoimaan sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733