Tai riidellä kun en edes tiedä kenen kanssa kinaan. Mukavaa huomista päivää. <3
En jaksa "sun" kanssa vääntää
9
437
Vastaukset
- Sullemyös
Hyvää tätä päivää. Aurinko paistaa ja antaa toiveita keväästä.
Juuri tuon takia olen kaikonnut täältä.
Toisenlainenkin yhteys olisi ollut rakennettavissa. - kunhankysyn_
miksi ihmeessä täällä pitäisi kenenkään kanssa riidellä ja kinata, ikäväpalstalla??
- Tuntuioudolle
Riidellä ja kinata, siis mitä kummaa, miksi, oletko riidanhaastajatyyppiä? Eikö ikäväpalstalla kuuluisi tehdä ihan jotain muuta.
- Miksitoimianoin
Kun voi tehdä niin paljon parempaa, hyvää ja kaunista.
- 10098740000
Niin, en tiedä, kuka olet, mutta minäkään en jaksaisi käydä täällä enää yhtään. Enkä varsinkaan arvuutella täällä tai pelätä, että jonkun muun kirjoitukset pääsee sotkemaan välejämme.
Jos sattuisit olemaan M tai hän sattuisi tämän lukemaan, niin voidaanko siirtää tämä kaikki "oikeaan" elämään ja käyttää tähän paikkaan menevä aika ja energia siihen, että jutellaan, tutustutaan ja vietetään aikaa ihan oikeasti?- esitykseenväsynyt
En tiedä kenelle tämä on, mutta jos minun kaipaamani ihminen kirjoittaisi noin niin sanoisin että sitä samaa todella haluan.
- 10098740000
esitykseenväsynyt kirjoitti:
En tiedä kenelle tämä on, mutta jos minun kaipaamani ihminen kirjoittaisi noin niin sanoisin että sitä samaa todella haluan.
Kuka olet? Oletko M?
En tee aloituksia tänne, joten ALOITUS ei ole minulta.
Mutta olisiko ALOITUS minulle!
Jos kirjoitit minulle ap., niin totean, että
jokaisella on lupa lopettaa väittely/keskustelu
silloin kun haluaa!- Enymmärtänyt
Kuka täällä ketään pakottaa riitelemään ja kiukkuamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573