Minkälaiseksi minua luulet, lähellekään. Siksi en halua, että sinä murrut ja menetät oman mieleterveytesi kanssani. Kaikki oli pelkkää teatteria alusta asti, anteeksi siitä .
En ole sellainen
12
487
Vastaukset
- Maistia
Mitäs jos ihan suoraan hänelle kerrot siitä.
Kuka ikinä sillä hetkellä oletkaan, vain sinuna joka olet monta. Kuka olet aloittaja, ja kenelle kirjoitat?
Toivottavasti viestisi tavoittaa oikean miehen tai naisen.- koitatajuta
Sulle se oli
koitatajuta kirjoitti:
Sulle se oli
Tai sitten se oli jollekulle muulle,
joltakulta, jota en tunne.
Täällähän on M-miestä, Mikaa, Markettaa,
Markoa, Miraa, Maria ja Miaa.
Kas, kun nyt YHTÄKKIÄ joku sanoo,
että aloitus on minulle,
kun yleensä sanotaan,
että ei se sinulle ollut,
vaan aivan muulle "m-miehelle"
tai "m-naiselle".
Kyllä jostakin puskasta ilmestyy
taas joku Mira, Marko, Mari, Mika,
Marketta, Mikko tai Marilyn,
joka sanoo, että hän heti tunnisti aloittajan.
Ja haluaa keskustella.
Minä en tunnistanut ALOITTAJAA!
- MuttaHänelleKerro
Ihan hyvä ominaisuus ihmisessä että pahoittelee jostain, koet myötätuntoa ja sympatiaa. Hyvä!
- SellaisiakinOnihmisiä
Mutta on niinkin, että jotkut kuvittelevat voivansa yehdä melkein mitä tahansa pahottelujen turvin. Aloittaja ei ehkä ole tuollainen, mutta tuli vain mieleen.
- tämäkö...väärä
En tätä...
Anteeksi nyt, mutta sinun viestistäsi ei kyllä saanut mitään selvää
mies tai nainen?
- aistin.sen.ajoissa
Tiedän kyllä, että pelleilit vain V mies.
- otetaanrauhallisesti
Aika löyhäpäinen aloitus. Käyt siis paskalla täällä?
- vaisemmostaootteheny
Jos se on rajoittunut palstaan, niin minua ei haittaa. en voi ottaa palstaa niin tosissaan.
Minusta olisi kuitenkin hyvä, ettet jatkossa näyttele tai esitä muuta, kuin olet, koska ilmeisesti se on aloituksesta päätellen alkanut häiritsemään sinua itseäsi.
Paitsi minulle voit esittääkkin, koska en voi olettaa, että palsta tapahtumat ja ihmiset ovat aina aitoja.
Jotkut ottavat tämän vakavammin, kaikki eivät välttämättä tykkäisi.
Jos tapahtumat perustuvat irl, kysyisin, mitkä ovat olleet motiivisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5531801Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 64681
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543