mutta minkä minä sille voin ? :)
huoraan/lutkaan itseäni kuin pikkutyttö
11
308
Vastaukset
- ikävämeinastullajo
oot vaan aikuinen mies :)
mutta minkäs asialle tosiaan mahtaa- niinnähty
Sellaisia ne jotkut miehet on ,ei ne muuta osaa.
- tätätarkoitan
Näin on ei maha mittää :)))
- Hifigiohgdykjy
Sopii ehkä tyyliisi. Lopeya heti kiitos.
- Vaanhänellekuntykkään
Niin voi yksi mies luulla sen perusteella mitä puhun hänelle.. mutta totuus on etten minä sellainen ole miehille yleisesti :/
- keepagoodwork
HUoraaminen on on maailman vanhin ammatti.
- LOLlahdus_
vain jos muistaa pyytää maksun lutka antaa ilmaiseksi ;D
- tapellutjaryypännyt
myynti on maailman vanhin ammatti, ihme paska sanontoja viljellään mitä on kuultu joskus ja ei mietitä miten ne vois pitää paikkaansa ;D
ei kuule ole naiset saanut pillun antamisesta rahaa, kaikkee muuta on voitu myydä ennemin, turpaansa ovat saaneet ja hoitaa jälkeläisiä kun ukot on remunnut - eksynyt1
Pitäisi olla jotain faktaa ku kirjoittaa tällaista 32 vuotta saman ihmisen kanssa enkä ole sivuraiteille vielä
Eihän harhainen huorittelija mitään todisteita tarvitse.
Huutelee vain humalassa törkyään ympäriinsä.
Jatkapa sitten huorpukkeiluasi MIES.
Minä täällä elelen FYYSISESTI uskollisena, saman miehen rinnalla
jo 17. vuotta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543