helluntailaisiin kaksinaamaisiin valehtelijoihin? Vaikka itsemurha, riippuvuudet, oman perheen vainoaminen ja murhapolttoyritys olivat helluntaipastorien tiedossa, niin siitä huolimatta eräs pastori tanssi haudalla.
"Mika Taljan kirja kertoo eletystä elämästä ja suuresta seikkailusta, jossa Raamatun henkilöt ja heidän elämänsä periaatteet nousevat aikansa keskipisteeseen. Tekijä on tulkinnut hyvin ja profeetallisesti omaa aikaansa, ihmisiä ja heidän elämäänsä. Kirjan ydin on siinä, mikä nostaa ja rohkaisee toista ihmistä näkemään: Miten itse kukin voi olla Jumalan käytössä, rikastua sisäiseltä elämältään, miten oma elämä ja palvelutehtävä voi olla sellainen, että sen kautta toisessa oleva potentiaali voi nousta.
Minulle tämä kirja on myös testamentti nuoren sukupolven julistajalta, joka eli täyttä elämää iloineen ja suruineen ja jolle vain taivas tuntui olevan rajana. Mikan matka kotiin oli lyhyempi kuin meidän muiden. Kunnianosoituksena Mikalle ja hänen työlleen haluan vielä rohkaista meitä kaikkia kannustamaan ja tukemaan nuoria evankelistoja, jotta he jaksaisivat pysyä uskollisina työnäylleen!"
Irvokasta, mutta niin tyypillistä tältä henkilöltä.
Miksi Terho Miettinen on kyllästynyt
7
2066
Vastaukset
- Vaimo_
Kiva kirja , esimerkiksi elämän punaiseksi langaksi ... kuinka narsisti helluntailainen manipuloi perhettään, polttaa kodin ja tekee itsemurhan. Tervettä Helluntaiopetusta, kirja jonka Leo Meller & kumpp. kustantaa.
- W.Vasikka
Toinen sankari on Siilinjärven helluntaikirkon pastori Haapala, joka puolusteli kaiken tapahtuneen jälkeenkin Taljaa, vaikka hoitoonohjaaminen olisi ollut Ystävän teko.
- T-Hakkarainen
Nurmijärvellä on katsottu parhaaksi vaijeta asia kuntoon. Tässä ei pysty auttamaan edes T. Hakkarainen
- kurentaivasperhehelvetti
Markku Tuppuraisella on sana hallussa, valitettavasti aina totuutta vääristellen.
- VainTaivasOnRajanaLeevi
Leevi Launonen, onko Etelä-Pohjanmaalla sijaitsevan helluntaikirkkoseurakunnan johtaja henkilö, jonka hengelliset aistit ovat harjaantuneet erottamaan hyvän ja pahan? Vain tällaisille hengen näkökyvyn johtajille kuuluu arviointi?
- valejournalismia
Leevi on näitä hyshys-miehiä, joilla on isot varjot.
- Kysyäkaisaa
Miksi Terho Miettinen on kyllästynyt Uskontojen uhrit ry:n toimintaan ja erosi hallituksen puheenjohtajuudesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697