Taas kirjeen niinku sillon vuosia sitten? Kerroit niissä mitä tunnet ja kuka oot.. Ehkä se kirjeen kirjottaminen helpottais sun oloa? Ja ehkä mun, tai sit ei, mut kyllä mä kestän.. Tiiät sen..
Kirjoittaisitko mulle
9
386
Vastaukset
- plusmuu
Sisältö: xx sivua aiheesta seksuaalinen turhautuminen. Puuduttavaa lukemista.
- knuhj
Ehkä kirjoitan tässä joskus, nyt pitää miettiä rauhassa.
- tähtitaivaan.alla
Minä en jaksa.Ainakaan nyt.Sinä voit kirjoittaa jos haluat sanoa jotain.
- kukakokirjoitti
Milloin olet saanut kirjeen häneltä? Aloittajalle kysymys.
- Eimuista
Oliskohan siitä neljä vuotta tai viisi.. Jotain sinnepäin..
Kiitän tarjouksesta, jos olet Texas.
Ainakin tekstin ilmiasu viittaa siihen.
Juuri nyt en jaksa repiä itseäni lisää auki ja
kirjoittaa.
Olet hyvä ihminen!...voin kuitenkin kertoa, että tunteeni Sinua kohtaan OVAT ERITTÄIN myönteiset.
Luotan sinuun 100%:sti ja tiedän, että olet AINA SANASI MITTAINEN MIES.
Saatat sanoa töksäyttää "törkeän" karusti, mutta heti kohta olet jo lähimmäisen kanssa
miettimässä ratkaisua hänen ongelmiinsa.
Rikkinäinen mieleni lepäsi usein, kun sain katsella kuin koiranpentu sinun suuriin VIHREÄNHARMAISIIN silmiisi, jotka hellivät minua ymmärtäväisellä katsellaan. (Masennus alkoi haipua pois.)
Sinua ajatellessani minulle tulee hyvin vähän mitään negatiivista mieleen, Texas!
Olet varmasti hyvin kiireinen, ja edelleen todella suosittu ihminen.- JosEpäilet
Se on kuule sillä lailla, että jokainen kyynel on kuin bensiinii.
- StaiRtaiTnainen
Kysypä josko joku heistä kirjoittaisi sinulle. Ettet vain anna heidän murtua vuoksesi. Onhan heillä muotitietoisilla tiukka peppu jne. ....tai T:llä ei niinkään, kun se alkoi ällöttämään...oli kuitenkin kova kilpailija riipputissilutkalle, eikä ollut niin kalpeakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571848Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18907- 85883
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74648- 65543