Vastassa hallitseva Suomen mestari ja seura joka ei ole ikinä voittanut mestaruutta. Ei ole vaikeaa arvata kumman puolella suurin osa suomalaisista on.
Toivottavasti lentävä kalakukko soi monta kertaa Kuopion jäähallissa finaalisarjan aikana.
Ja onnittelut jo nyt savolaisille siitä että mitali ainakin tulee.
Suurin osa ihmisistä Kalpan puolella
11
325
Vastaukset
- OIJOIJOIi
Kalpalla tämänkin kauden jälkeen NOLLA mestaruutta! MUAHAHAHAHAH! Go Tappara!
- sinämolo
kuka helvetin urpo poistaa näitä kommentei täällä. oot varmaa joku molopää tappara fani. mee himaas itkee tollo.
- ksFAKHLLHasf
Hei Kalpalaiset tänään pelataan jääkiekkoa eikä mitään Kuopiolaista kaukalolätkimistä. Jihuu Tappara
- reererre
Hieno kausi KalPalta. Edellinen mitali vuodelta 2009 ja edellinen finaalisarja vuodelta 1991.
- Kalpaisgay
Kalpa on ihan perseestä. Jos ei kelpaa niin syökää mustaamakkaraa vitun runkkarit
- Teronero
Tämä oli itserakkaille ja kaikkitietäville savolaisille ni oikke😄
- FuckYouFinley
Suurin osa suomalaisista ajatteli ja ajattelee edelleenkin evvk. Ei jääkiekon Suomen mestaruus sentään aikuisten oikeasti niin tärkeä ole, että sen vuoksi pitää valita puoli.
- jkjkjb
Muahahaha, brouhahahaha! :D NOLLA kalpa, NOLLAA kalpaa!
Oijoijoi oijojoijoi!- aaaahhh
Katkerat jyväskyläläiset täällä =) Jos Kalpa on nolla-Kalpa niin mitä se kertoo Jypin tasosta kun hävisivät itse nolla-Kalpalla :) Haha :) Kalpa oli Jyppiä parempi, ihanaa =)
- aaaaahhh
aaaahhh kirjoitti:
Katkerat jyväskyläläiset täällä =) Jos Kalpa on nolla-Kalpa niin mitä se kertoo Jypin tasosta kun hävisivät itse nolla-Kalpalla :) Haha :) Kalpa oli Jyppiä parempi, ihanaa =)
Katkerat jyväskyläläiset täällä =) Jos Kalpa on nolla-Kalpa niin mitä se kertoo Jypin tasosta kun hävisivät itse nolla-Kalpalle :) Haha :) Kalpa oli Jyppiä parempi, ihanaa =)
- fwefeefwefwewfe
Jyppi vasta paska olikin tällä kaudella :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430