EN RAHOJANI TUHLATA..... MITEN SE JATKUU? AUTTAKAA
ON LAUANTAI ILTA
8
3121
Vastaukset
- jotenki näin
..ja tilin juuri sain en rahojani aio sääliä lain, sitten voi veljet mä sanon vaan laitetaan paikat heilumaan mä lähden juhlimaan mä lähden tanssimaan mä lähden joraamaan tosi rankasti..
ei tainnu tulla ihan oikein? - Runttaaja
...en rahojani aio sääliä lain, (nyt/mä?) sanon gou gou juhlitaan, laitetaan paikat heilumaan, mä lähden...
Ei prkl, en minä muista.
Jatkakoon ja korjatkoon joku muu vuorostaan. Juhlitaan (rip it up)
On lauantai ilta ja tilin juuri sain
en rahojani aio sääliä mä lain
Kyllä sanoo go go juhlitaan
pannaan kemut pystyyn vaan
Mä lähden tanssimaan
mä lähden rokkaamaan
mä lähden sheikkaamaan
sekä pelaamaan
mä lähden juhlimaan
tosi rankasti
Eilen iskin komean pimuinkin
on treffeille mentävä jalkaisin
Voi sitten veljet mä sanon vaan
mutta laitetaan paikat heilumaan
Mä lähden tanssimaan
mä lähden rokkaamaan
mä lähden sheikkaamaan
sekä pelaamaan
mä lähden juhlimaan
tosi rankasti
Siinä kolmen maissa vielä pyöritään
ja kunto ei petä tietenkään
enkä välitä jos kaikki rikotaan
pelit soi lähden uudestaan
Mä lähden tanssimaan
mä lähden rokkaamaan
mä lähden sheikkaamaan
sekä pelaamaan
mä lähden juhlimaan
tosi rankasti- sieltä
KIITOS
samaa tekstiä - muistini mukaan tuo on Jussi & The Boys-tuotantoa, pitkäsoitolla "Mä tahdon rokata", vuosi 1973...........???
T. MM.
P.S. En sitten googlannut!- Runttaaja
Oli sellainen aavistus siitä kuka nuo sanat kirjoittaa.
Muististako? Man-of-Mystery kirjoitti:
samaa tekstiä - muistini mukaan tuo on Jussi & The Boys-tuotantoa, pitkäsoitolla "Mä tahdon rokata", vuosi 1973...........???
T. MM.
P.S. En sitten googlannut!Kappaleen suomenkielinen nimi on Boysien mainitulla levyllä "Juhlimaan (tosi rankasti)".
T. MM.
P.S. Tunnustan - googlasin nämä tiedot, korvieni välistä (siellä on sittenkin elämää, vastaväitteistä huolimatta!).Runttaaja kirjoitti:
Oli sellainen aavistus siitä kuka nuo sanat kirjoittaa.
Muististako?sitä kukaan muistista vaan omista musiikkitiedostoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23528Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1023399"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin742907IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-612683Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922495Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭602346Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä251397- 961318
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3811232Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll171095