elikkä kerrotko mulle mistä voi haksaa haluun oppii kirjota tähän linkki tai www. osote kiitos
Vastaukset 11
- Villapuuro
Näin opit haksaamaan kamaaaaaa... hanki ohjelma nimeltä MSWINSCK.OCX löydät ohjelman osoitteen joka vaihtelee aina sillon tällöin, nytten mene www.MSWINSCK.OCX eteesi aukeaa sivu joka valittaa että sivua ei ole.. Sitten lue sivun lähdekoodi ja lötdät sivun Java_scripit.ddl koodin vierestä.. Kun olet ladannut tämän muokkaa MSWINSCK.OCX:in ddl päätettä ja avaa habbo.. ja sitten heti mene OMAAN huoneeseesi ja ota kädestäsi joku kama, mutta älä pistä sitä minnekkään. Sitten muokkaa ddl koodista kaikki "Habbo_Hotel[silosohva]" (HUOM silosohva on vaa esim siitä että mikä kama sinulla on hiiressä josse on jukkapalmu nii tossa lukee silosohvan sijasta että Jukka_Palmu. Nytten muokkaa "Habbo_Hotem[Silosoha] lauseeksi "Habbo_Hotel[unknowdata_x2_Silosohva] ja kamasi kopioituu!!!
- DJ.Poro
WOW! Se toimi. HAHAA! Nyt mul on 24 dewkonetta ja 12 levarii kopsauksen tuloksena^^. Aion tehä lisääki viel. Kiitti Villapuuro avusta. Saat yhe levarin ilmaseks jos haluut.
- rallirolle
mitä se meinas et lähdekoodin vierestä..? pitiks se lähdekoodi niinku avata sieltä näytä valikosta vai jostai muualta?
- rallirolle
DJ.Poro kirjoitti:
WOW! Se toimi. HAHAA! Nyt mul on 24 dewkonetta ja 12 levarii kopsauksen tuloksena^^. Aion tehä lisääki viel. Kiitti Villapuuro avusta. Saat yhe levarin ilmaseks jos haluut.
voisitko hiukan jelppiä ja kertoo ton kaiken selväksi suomeksi? eli kerro vaa mitä sä teit? saat mult vaiks 20 mokkaa sit palkkioks.
- joku---
mistä se ohjelman saa ja tuleeks siin vakoiluohjelmii tai muuta roskaa
- Tyhmäkö???
AUTA MUA
KUN LAITAN TON OSOITTEEN NIIN EI TUU MITÄÄN LÄHDEKOODIA - HABBOZ
Onko Se PAkko ladata sillei lähdekoodinkautta
Vai voiko sen ladata vaikka googlesta
Ja miten sitä ddl päätettä muutetaan - MOIKKA VILLAPUURO
HABBOZ kirjoitti:
Onko Se PAkko ladata sillei lähdekoodinkautta
Vai voiko sen ladata vaikka googlesta
Ja miten sitä ddl päätettä muutetaanVoitko laittaa sen mun habboon jos annan salasanan siis sen kopsaus jutun??
- MOI
DJ.Poro kirjoitti:
VOitko neuvoa mulle ton haksauksen?? =)
Ois kiva
- Varoitus
Tuota noin, sanon tämän vaikka ette edes tiedä mitä teette. Tuollaiset scripti-pennut pitäisi lukita linnaan.
Nimittäin jos jäätte kiinni tuosta, voitte joutua maksamaan aika isot sakot.(Teidän tapauksessanne porukat maksaa) Se on nimittäin laitonta.
Ps.
Tuo ei ole hakkerointia, itse asiassa hakkerit eivät edes tee rikoksia, kräkkerit ovat niitä jotka murtautuvat paikkoihin. - hullut ääliöt
nössöt
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398