HALUUN OPPII HAKSAA KERRO TÄNNE MISTÄ VOIN OPPII

rallirolle

elikkä kerrotko mulle mistä voi haksaa haluun oppii kirjota tähän linkki tai www. osote kiitos

11

2655

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Villapuuro

Näin opit haksaamaan kamaaaaaa... hanki ohjelma nimeltä MSWINSCK.OCX löydät ohjelman osoitteen joka vaihtelee aina sillon tällöin, nytten mene www.MSWINSCK.OCX eteesi aukeaa sivu joka valittaa että sivua ei ole.. Sitten lue sivun lähdekoodi ja lötdät sivun Java_scripit.ddl koodin vierestä.. Kun olet ladannut tämän muokkaa MSWINSCK.OCX:in ddl päätettä ja avaa habbo.. ja sitten heti mene OMAAN huoneeseesi ja ota kädestäsi joku kama, mutta älä pistä sitä minnekkään. Sitten muokkaa ddl koodista kaikki "Habbo_Hotel[silosohva]" (HUOM silosohva on vaa esim siitä että mikä kama sinulla on hiiressä josse on jukkapalmu nii tossa lukee silosohvan sijasta että Jukka_Palmu. Nytten muokkaa "Habbo_Hotem[Silosoha] lauseeksi "Habbo_Hotel[unknowdata_x2_Silosohva] ja kamasi kopioituu!!!

• DJ.Poro

WOW! Se toimi. HAHAA! Nyt mul on 24 dewkonetta ja 12 levarii kopsauksen tuloksena^^. Aion tehä lisääki viel. Kiitti Villapuuro avusta. Saat yhe levarin ilmaseks jos haluut.

• rallirolle

mitä se meinas et lähdekoodin vierestä..? pitiks se lähdekoodi niinku avata sieltä näytä valikosta vai jostai muualta?

• rallirolle
        DJ.Poro kirjoitti:

WOW! Se toimi. HAHAA! Nyt mul on 24 dewkonetta ja 12 levarii kopsauksen tuloksena^^. Aion tehä lisääki viel. Kiitti Villapuuro avusta. Saat yhe levarin ilmaseks jos haluut.

voisitko hiukan jelppiä ja kertoo ton kaiken selväksi suomeksi? eli kerro vaa mitä sä teit? saat mult vaiks 20 mokkaa sit palkkioks.

• joku---

mistä se ohjelman saa ja tuleeks siin vakoiluohjelmii tai muuta roskaa

• Tyhmäkö???

AUTA MUA
        KUN LAITAN TON OSOITTEEN NIIN EI TUU MITÄÄN LÄHDEKOODIA

• HABBOZ

Onko Se PAkko ladata sillei lähdekoodinkautta
        Vai voiko sen ladata vaikka googlesta
        Ja miten sitä ddl päätettä muutetaan

• MOIKKA VILLAPUURO
        HABBOZ kirjoitti:

Onko Se PAkko ladata sillei lähdekoodinkautta
        Vai voiko sen ladata vaikka googlesta
        Ja miten sitä ddl päätettä muutetaan

Voitko laittaa sen mun habboon jos annan salasanan siis sen kopsaus jutun??

• MOI
        DJ.Poro kirjoitti:

VOitko neuvoa mulle ton haksauksen?? =)
        Ois kiva

• Varoitus

Tuota noin, sanon tämän vaikka ette edes tiedä mitä teette. Tuollaiset scripti-pennut pitäisi lukita linnaan.
      Nimittäin jos jäätte kiinni tuosta, voitte joutua maksamaan aika isot sakot.(Teidän tapauksessanne porukat maksaa) Se on nimittäin laitonta.
      Ps.

Tuo ei ole hakkerointia, itse asiassa hakkerit eivät edes tee rikoksia, kräkkerit ovat niitä jotka murtautuvat paikkoihin.

• hullut ääliöt

nössöt

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe