Lappeenrantaan tuli 2 vuotta sitten uusi lääkärikeskus DOKTOR. Se ilmoitti alussa edullisia laboratoriutkimus kokeita,jopa ilman lähetettä.
Tilasin sieltä täydellisen verenkuvan ja se maksoi ilman Kela korvausta 40€.
Vuosi sitten DOKTOR myytiin DEXRA konserniin ( PIHLAJALINNA )
Nyt tuo aivan sama tutkimus maksaa samassa paikassa 315 € ilman Kela
korvausta.
Kysyisin,voiko Teidän terveyskeskuksessa teettää tuon tutkimuksen
yksityislääkärin lähetteellä ? Olen kuullut näin tehtävän jossakin terveyskeskuksessa.
Verikokeen hinta
5
262
Vastaukset
- dexrat
Terveystalo Lappeenranta tuon tutkimuksen hinta on 218 €
- kjugigjkgu
Ratkaisevaa lienee MIKÄ tutkimus on tehty. Tavanomainen pieni verenkuva maksanee useimmissa laboratorioissa selvästi alle satasen. Laajemmat tutkimuspaketit ovat tietenkin kalliimpia. Hintavertailussa pitää verrata samaa tutkimuspakettia.
- dexratit
Sama laajaverenkuva,joka otettiin 2 vuotta sitten DOKTORissa,olen tuota lähetettä näyttänyt nyt DEXRAssa jaTerveystalossa ja hinta on aivan hirvittävä.
- 51euroa
Höpöhöpö juttuja taas. Dextrassa täydellinen verenkuva maksaa 51 euroa.
- huijaridextra
En tiedä missä nimimerkki 51 euroa on verikokeessa käynyt,mutta Lappeenrannan
DEXTRASSA se maksaa 315 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968