Ovatko 12-vuotiaat pojat Sinusta kovastikin himokkaita ja riettaita?
Tämä kysymys siksi, että tämä Jumalan Ääni on näin väittänyt.
Miten on, Pertsa???
41
399
Vastaukset
No, Pertsa?
- lnhottavaRealisti
Ennenkuin Pertsa vastaat haluan kertoa, että oman kokemukseni mukaan he ovat mukavasti homokkaita ja riettaita.
Minäkin olen....... - ei.mene.läpi
lnhottavaRealisti kirjoitti:
Ennenkuin Pertsa vastaat haluan kertoa, että oman kokemukseni mukaan he ovat mukavasti homokkaita ja riettaita.
Minäkin olen.......Olet feikki InhottavaRealisti. Ei kenenkään enää uppoa iso i-kirjain pieni L-kirjain.
- lnhottavaRealisti
ei.mene.läpi kirjoitti:
Olet feikki InhottavaRealisti. Ei kenenkään enää uppoa iso i-kirjain pieni L-kirjain.
Oletko sinäkin homokkaiden 12v. perään?
- setan.sihteeri
Minäkin olen.......Kiitos kun avauduit.
- lnhottavaRealisti
Mitä, etkö sinä pidäkään noin nuorista, Räyhis.
Mikä sinun ikätoleranssisi sitten on? - kasva.jo.aikuiseksi
Olet kysynyt tätä minulta ennenkin. Minulla ei ole eikä tule olemaan rekattua nikkiä. Sinulla niitä onkin sitten kasapäin.
- teeiteniikuinsaarnaat
Miksi et sitten käytä rekattua nikkiäsi?
- lnhottavaRealisti
teeiteniikuinsaarnaat kirjoitti:
Miksi et sitten käytä rekattua nikkiäsi?
Mikset sinä käytä rekattua nikkiäsi, Räyhis?
ei.mene.läpi kirjoitti:
Olet feikki InhottavaRealisti. Ei kenenkään enää uppoa iso i-kirjain pieni L-kirjain.
Räyhiksellä on kivasti aikaa tällaiseenkin sekoiluun, kun ei paina työt eikä parisuhde.
- avaudu.toki.lisää
Mitä, etkö sinä pidäkään noin nuorista, Räyhis.
Mikä sinun ikätoleranssisi sitten on?Olet siis pedofiili, Räyhis. Avaudu lisää itsestäsi, Räyhis.
- HyväHuomio
Nykyään jo 12 vuotiaat pojat erittäin himokkaita. Aikaisemmin tämä alkoi vasta noin 15v iässä, mutta on kauheimmillaan juuri kun se on puhjennut.
- tiedoksi.aloittajalle
Hei aloittaja eli oikea InhottavaRealisti,
ehkä kannattaisi ottaa käyttöön sellain nikki, jossa ei ole pieniä L-kirjailia tai isoja i-kirjaimiä, koska palstan vakioräyhis yrittää esiintyä sinuna. Onneksi sinulla on huomattavasti enemmän postauksia kuin tuolla ikuisella ipanalla, ja siten näkee kuka on kuka.- toinenkin.keino
Niin tai voisi ottaa jonkun muista lukuisista rekatuista nikeistään käyttöön. Esim. JaTaasAsialinjalle jne....
- oletkolukutaidoton
toinenkin.keino kirjoitti:
Niin tai voisi ottaa jonkun muista lukuisista rekatuista nikeistään käyttöön. Esim. JaTaasAsialinjalle jne....
Mikäli et ole huomannut, niin siinä nikissä on kaksi pientä L-kirjainta.
- lepsukalle
InhottavaRealisti kirjoitti:
En viitsi tuollaisen ressukan takia. Jokainen erottaa meidät.
Miten sinut erottaa heterosta?
- lepsukalle
Kalle ihmettelee, miten Luterilaiset saisi eroon imurista? Rakastelevat niitä Mielellään eh
lepsukalle kirjoitti:
Kalle ihmettelee, miten Luterilaiset saisi eroon imurista? Rakastelevat niitä Mielellään eh
Ajatteles kovasti... Sinä TOSIAANKIN olet tuolla tasolla. Sinä!
- lepsukalle
En ajattele se on Saatnasta TAJUATKO SAATANASTA.
Ja kas kummaa! Ei Pertsaa näy, ei kuulu!
- häpeä.itseäsi
Eikö olekin ihmeellistä kun joillkain ihmisilä on ihan oikeakin elämä päinvastoin kuin sinulla 🤔
häpeä.itseäsi kirjoitti:
Eikö olekin ihmeellistä kun joillkain ihmisilä on ihan oikeakin elämä päinvastoin kuin sinulla 🤔
Sanoo multinikki, joka huutelee sivusta mitä sattuu.
Mitähän Sinäkin tekisit, jos Suomi24:ää ei olisi?
Entä jos minä en kirjoittaisi mitään? Räyhäisit noille muille kahta enemmän? Hups - niinhän teetkin!
Urputtamisesi on kuin kärpäsen pieru. Ei haittaa, mutta hieman koominen.- Esimerkiksi_Mitä
<Minulla on paljonkin muuta tekemistä >
Esimerkiksi mitä?
Kysyn tätä siksi, koska luen tätä palstaa 3-4 viikossa 1-2 tunnin verran. Kun katson päivämääriä ja kellonaikoja, niin olet tällä palstalla lähes poikkeuksetta joka päivä aamusta myöhään iltaan. Sinut tunnistan niin helposti, käytät sitten rekisteröityä tai rekisteröitymätöntä nimimerkkiä. - kurssisuositus
"oppiait"
Sinulle sopisi oikeinkirjoituskurssi. - kyllä.naurattaa
Sinun kokoaikainen työ ja harrastus on tällä palstalla päivystys.
Tietenkin mieleen nousee yhä selkeämmin se vaihtoehto, että Pertsa on vain trolli. Hänen toimiensa valossa se alkkaa jopa näyttää väistämättömältä. Lyhyitä pieniä heittoja, ei todellista keskustelua.
- häpeä.itseäsi
Sinä olet trolli ja ateistin planttu joka on täällä vain uskovia pilkkaamassa!
häpeä.itseäsi kirjoitti:
Sinä olet trolli ja ateistin planttu joka on täällä vain uskovia pilkkaamassa!
Jos täällä olisi oikeita uskovaisia, heillä olisi pokkaa käydä keskustelut loppuun ja rohkeutta seisoa sanojensa takana. Sitä ei näytä löytyvän.
- Ole.Rohkea
Käyttäisit vain rohkeasti rekattua nikkiäsi usko.vainen :D
- inhottava.realisti
Nyt sinä häpäiset ateitit 10
- inhottava.realisti
aTEITIT = Luterilaiset siis.
- opi.kirjoittamaan
inhottava.realisti kirjoitti:
Nyt sinä häpäiset ateitit 10
Ateitit?
- ÄläVaadiLiikoja
opi.kirjoittamaan kirjoitti:
Ateitit?
Ei se osaa. Yhdessä toisessa viestissä se kirjoitti 'Jumalalle' sanan sijasta 'Jumalle'.
- TorreHimoitseePertsaa
Miksi Torre himoitsee Pertsaa ja muslimimamumiehiä?
- TorreHimoitseePertsaa
Vs. Kuskoa on Luteririririrlihihhilainen
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924