Mikään mahti maailmassa

Jeesukseenluottava

ei voi kukistaa evankeliumin voimaa, sanomaa Jeesuksen rististä ja sovitusverestä, jonka Jeesus vuodatti jokaisen ihmisen edestä, mutta joka hyödyttää vain niitä, jotka uskovat Jeesukseen, ylösnousseeseen Vapahtajaan, joka ei ikinä hylkää omiaan, vaan on uskollinen loppuun asti.
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
Joh 3:16

"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
1Kor 1:18

166

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeuvoPuskissa

      Minä uskon ainoastaan siitimeni pelastavaan voimaan, ilman sitä en olisi tehnyt aviorikosta jonka johdosta ainoana maailmassa pääsin ahtaan portin läpi tuomitsemaan kaikki muut helvettiin apostoleja myöten. Armo on luusereille vaikka minä huusinkin "Jeesus armahda" mutta minun kohdalla se onkin eri juttu.

      • Huomioinut

        Harras se on kiinnostunut Teuvon siittimestä, vaan jouduitpa itkemään poistettavaksi, kyseisestä asiasta tekemäsi aloituksen:)


      • IisamenSutki
        Huomioinut kirjoitti:

        Harras se on kiinnostunut Teuvon siittimestä, vaan jouduitpa itkemään poistettavaksi, kyseisestä asiasta tekemäsi aloituksen:)

        Tunnistettu


      • LihaanNaulitut

        Liha on heikko mutta henki vahva ja usko siirtää vuoria.


      • Anonyymi
        LihaanNaulitut kirjoitti:

        Liha on heikko mutta henki vahva ja usko siirtää vuoria.

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.”


      • Anonyymi

        JUMALAN profeetta ei näet ryhdy
        • valheisiin
        • aviorikokseen
        • Raamatun Sanan mitätöimiseen
        • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
        • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
        • Saatanan korottamiseen (joka taholla)
        • Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
        • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
        • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
        • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
        • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)


    • Äly tuuhoaa evankeliumit satuna, kunhan vain aloittajakin tutustuu tosiasioihin.

      Sori vaan, kyse on fiktiosta.

      • SananMahti

        Jos liha on hengestä, se on ihme.
        Mutta jos henki on lihasta, se on ihmeiden ihme.


      • Anonyymi

        Hela juutalaisena ei voi uskoa ja toi Jeesus veri juttu on sairasta Jumalan pilkkaa täällä Suomi 24 llä ei kuulu tänne !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hela juutalaisena ei voi uskoa ja toi Jeesus veri juttu on sairasta Jumalan pilkkaa täällä Suomi 24 llä ei kuulu tänne !

        En ihan saanut ajatuksesta kiinni, mutta olisiko esimerkiksi kirkko parempi paikka pilkata jumalaa?

        Siellähän voisi pitää jeesuksenverelläläträysjuhlat ja sakkia mahtuisi enemmän kuin viinipulloja jaksaisi kantaa.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      • Anonyymi

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"

        Kristityt on ottanut vastaan


    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.

    • Jeesusarmahtaa

      Paitsi Kalebia Jephunnen poikaa, hän näkee sen, hänelle minä annan sen maan, jonka päälle hän astunut on, ja myös hänen lapsillensa, että hän uskollisesti seurasi Herraa.

      • Anonyymi

        Ristiinnaulitse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristiinnaulitse

        Sanoi kansa, kun sitä oli kiihotettu!


    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

      • Anonyymi

        Mooses oli Siinain vuorella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mooses oli Siinain vuorella

        Siinailla Mooses kuoli ja Siinain vuori kuuluu edelleen Egyptiin.


    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

      • Anonyymi

        Herran henki oli Jeesuksen päällä sitä tehtävää varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran henki oli Jeesuksen päällä sitä tehtävää varten.

        Vai oli jeesus alla ja henki päällä.
        Mitä touhusivat?


    • Jeesukseenluottava

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

      • Anonyymi

        Kaikki kastetut uskoo eikä tuomita


    • Aamenaamenaamen

      Evankeliumi kulkee triumphissa!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

      • Anonyymi

        Ei tarvita suuria joukkoja.


      • Anonyymi

        Kaksi toi kolme alku ajan apostolia oli koolla 2000 vuotta sitten väkimäärä on hiukan lisääntynyt niistä ajoista lukemiin miljoonat on koolla Jeesuksen nimessä siinä Jeesus on meidän keskellämme.


    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

      • Anonyymi

        ”Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.”


      • Anonyymi

        Palasivat Egyptiin vaikka olivat egyptissä siinailla. Ilmestyskirja luku 11 Egyptissä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.”

        Ihmetelty kuuluu siis pedon merkkeihin eksytyksen merkki. Ihmeiden tekijä peto !


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä: "joka tahtoo rakastaa elämää ja nähdä hyviä päiviä, varjelkoon kielensä pahasta ja huulensa vilppiä puhumasta,

      • Anonyymi

        Kun ei puhu pahaa toisista saa hyviä päiviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei puhu pahaa toisista saa hyviä päiviä

        Syy ja seuraus!


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala. Hän ei jätä sinua eikä hukuta sinua; hän ei unhota sinun isiesi kanssa tekemäänsä liittoa, jonka hän on heille valalla vahvistanut.

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Se liitto sai sinetin pojassa Jeesuksessa. Se on tehty. Lunastus.


      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • AamenkiitosJeesus

      Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      Siunattu olkoon Herran nimi nyt ja iankaikkisesti.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

      • Anonyymi

        Kiitos Jumalalle!


      • Anonyymi

        Ei kiellä mitään HYVÄÄ pahan kieltää.


    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

      • Voimallinen.Hän.on

        Jeesus on väkevä esirukoilija!


      • Anonyymi

        Kristityt miljoonat ovat tulleet hänen työnsä. Pelastuvat !


    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • AamenkiitosJeesus

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

      • Anonyymi

        Jumala ON armollinen häneen turvautuvalle! 😁


      • Anonyymi

        Kunnes onnettomuudet ovat ohi eihän onnettomuutta pitänyt tullaan mutta jotkut niskoitteli.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hän haavoittaa, ja hän sitoo; lyö murskaksi, mutta hänen kätensä myös parantavat.

      • Anonyymi

        Jeesus ei lyö ketään vaan pelastaa. Pahat lyö.


    • AamenkiitosJeesus

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

      • Anonyymi

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."

        Siinähän oottelette, tyhjien lupausten täyttymistä.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän oottelette, tyhjien lupausten täyttymistä.😁

        Kyllä Jeesus pitää lupauksensa! 😁


      • Anonyymi

        Huolenpito on ollut kattava. Kiitos siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."

        Lahjavanhurskaus ylhäältä vaikeuksien Jumala.


    • AamenkiitosJeesus

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

      • Anonyymi

        Sovitukseksi kristityt ovat sovitetut älä syyttele.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Ei vuodattanut tarpeeksi kun jäi perisynti.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän pelastaa senkin, joka ei ole viaton; sinun kättesi puhtauden tähden hän pelastuu."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

      • Anonyymi

        Kaikki kristityt uskovat häneen ristiin naulittuun KAIKKI kaikenlaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kristityt uskovat häneen ristiin naulittuun KAIKKI kaikenlaiset.

        Älä jauha pa*kaa.


    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

      • Anonyymi

        Pelasta kristityt surmapaikoilta amen ✝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelasta kristityt surmapaikoilta amen ✝️

        Pelasta Jeesuksen uskoiset kuolemaan vieviltä. Ja vapauta syyttömät amen ✝️ poista väärät syytökset tuomiot.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

      • Anonyymi

        Ristiin naulittuna.


    • Mikä tahansa ilosanoma eli sanoma jostakin paremmasta on voittamaton. Ihmisen luonteessa on kaipuu parannukseen. Ei tuon ilosanoman tarvitse olla juuri sanoma Jeesuksesta.

      Jos joku julistaa sanomaa Imaami Mahdista niin tuo sanoma on ikuisesti voittamaton. Jos joku julistaa sanomaa, että Suomalainen pääsee Australian kuninkaaksi niin tuo sanoma on voittamaton. Mikä tahansa ilosanoma on ikuisesti voittamaton.

      Sanomaan Jeesuksen voitosta liittyy kyllä myös säälin piirteitä, joka tekee siitä erityisen voittamattoman. Ihminen säälii Jeesusta. Siis myös negatiivisina pidettyjen tunteiden avulla Jeesus vaikuttaa.

      • Jeesukseenluottava

        Jeesus voitti kuoleman. Hän nousi kuolleista eli kuolema ei voinut häntä pitää, sillä hän oli synnitön.
        Siksi sanoma Jeesuksesta Kristuksesta on aivan ylivertainen ja ainoa, jolla on vaikutusta ihmisen ikuisuusosaan. Tätä sinä et ole vielä käsittänyt.


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jeesus voitti kuoleman. Hän nousi kuolleista eli kuolema ei voinut häntä pitää, sillä hän oli synnitön.
        Siksi sanoma Jeesuksesta Kristuksesta on aivan ylivertainen ja ainoa, jolla on vaikutusta ihmisen ikuisuusosaan. Tätä sinä et ole vielä käsittänyt.

        Läpi kuoleman kulkenut Messias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läpi kuoleman kulkenut Messias.

        Kuolema voitettu vihollinen lyöty.


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jeesus voitti kuoleman. Hän nousi kuolleista eli kuolema ei voinut häntä pitää, sillä hän oli synnitön.
        Siksi sanoma Jeesuksesta Kristuksesta on aivan ylivertainen ja ainoa, jolla on vaikutusta ihmisen ikuisuusosaan. Tätä sinä et ole vielä käsittänyt.

        Valtava pelastava evankeliumi!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

      • 1.Kor.15

        24 sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.


      • Anonyymi
        Kävijä kirjoitti:

        1.Kor.15

        24 sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.

        Näin on!


      • Anonyymi

        Todistukseksi kaikille kansoille !


    • Pieni.ihminen.mä

      Suureen Jumalaan saa pieni ihminen turvata.

      • Anonyymi

        Armoa herra sinä köyhäin ja vaivaisten kurittaja.😨😨😨


      • Anonyymi

        Pienin kaikista onkin suurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armoa herra sinä köyhäin ja vaivaisten kurittaja.😨😨😨

        Jeesus ei kurita ketään muita kuin mooseksia


    • Jeesukseenluottava

      Evankeliumi jatkaa voittokulkuaan, kunnes Jumala kutsuu omansa pois!

      • Anonyymi

        Kol 2:15
        ” Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.”


    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

      • Anonyymi

        Jeesuksen nimeä kutsu


    • AamenkiitosJeesus

      Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.

      • Anonyymi

        Niinpä!


    • Kysyväinen

      Etkö voisi jollakin nimimerkillä herjata ja vihata itseäsi, jotta voisit ylpeillä taivastilisi kasvamisesta, kuten pois jahtaamasi entinen ystäväsi:

      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
      Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

      Sen, minkä teet toisille, tee se myös itsellesi.

      • Anonyymi

        Tässä on vain yksi esimerkki, jossa Teuvo kirjoittaa toisen henkilön nimimerkillä, yrittäen harhauttaa, mutta epäonnistuu silti.


      • Anonyymi

        Tekivät samoin profeetoilleen he


    • AamenkiitosJeesus

      Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Syystä,että?


    • AamenkiitosJeesus

      totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin.

      • Anonyymi

        Suurinkin valtias maan päällä on vain pienen pieni mikrobi Jumalan silmissä.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.

    • Keskustelun taso on huimaa!

      Ilmeisesti avohoidon ja lääkityksen väliin jättämisen tulosta.

      • Huolehtivainen

        Voi sinua poloista! Eikö sinulla ole ketään, joka sinusta voisi huolehtia? Avohoito ei liene sinulle ihan paras vaihtoehto?
        Toivotaan, että asiasi vielä järjestyvät!


      • Huolehditaan.toisistamme
        Huolehtivainen kirjoitti:

        Voi sinua poloista! Eikö sinulla ole ketään, joka sinusta voisi huolehtia? Avohoito ei liene sinulle ihan paras vaihtoehto?
        Toivotaan, että asiasi vielä järjestyvät!

        Hyvä! Empatia on hieno ominaisuus.


      • Anonyymi

        No sitten vaan kiireesti apua hakemaan tilanteeseesi!


      • Anonyymi

        Jahve synagoga ei voi uskoa poikaan Jeesukseen heillä on peite


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

    • AamenkiitosJeesus

      Kiitos Jeesus pelastuksesta!

      • Veli.on.velka.jne

        On se hieno juttu, että minä en ole sille jeesuksellesi mitään velkaa.
        Eipähän tarvitse ollaa alinomaan hokemassa tuota kiitos jeesukselle, kiitos jeesukselle mantraasi.


      • AamenkiitosJeesus
        Veli.on.velka.jne kirjoitti:

        On se hieno juttu, että minä en ole sille jeesuksellesi mitään velkaa.
        Eipähän tarvitse ollaa alinomaan hokemassa tuota kiitos jeesukselle, kiitos jeesukselle mantraasi.

        En ole minäkään velkaa Jeesukselle. Kiitän Jeesusta, koska olen Jeesukselle äärettömän kiitollinen.
        Toiset rienaa Jeesusta, minä kiitän Jeesusta. Rienaaja tekee rienauksillaan vain itselleen pahaa.


      • Asioitaseuraileva
        Veli.on.velka.jne kirjoitti:

        On se hieno juttu, että minä en ole sille jeesuksellesi mitään velkaa.
        Eipähän tarvitse ollaa alinomaan hokemassa tuota kiitos jeesukselle, kiitos jeesukselle mantraasi.

        Kuvaa hyvin tätä pimeää aikaa: rienaaja moittii uskovaista Jeesuksen kiittämisestä!


      • Niinsevaanonpi
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Kuvaa hyvin tätä pimeää aikaa: rienaaja moittii uskovaista Jeesuksen kiittämisestä!

        Kuvaa hyvin tätä pimeää aikaa, kun jotain mielikuvitusolentoa kiitellään päätöikseen.


      • Asioitaseuraileva
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Kuvaa hyvin tätä pimeää aikaa, kun jotain mielikuvitusolentoa kiitellään päätöikseen.

        Sinulle varmastikin mielikuvitusta. Ymmärrän hyvin. Olen ollut joskus samassa tilassa kuin sinä nyt.


      • Kysyväinen
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Sinulle varmastikin mielikuvitusta. Ymmärrän hyvin. Olen ollut joskus samassa tilassa kuin sinä nyt.

        No, naksahtiko sinulla joku päässä, että aloit pitää mielikuvitusolentoja todellisina?


      • Asioitaseuraileva
        Kysyväinen kirjoitti:

        No, naksahtiko sinulla joku päässä, että aloit pitää mielikuvitusolentoja todellisina?

        Kysymyksesi on sen verran provosoiva, etten vaivaudu sinulle kertomaan elämäni tärkeimmästä asiasta. Totean vaan, että ihme tapahtui.


      • Varoittaja
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Kysymyksesi on sen verran provosoiva, etten vaivaudu sinulle kertomaan elämäni tärkeimmästä asiasta. Totean vaan, että ihme tapahtui.

        "Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä."


      • Anonyymi
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Kysymyksesi on sen verran provosoiva, etten vaivaudu sinulle kertomaan elämäni tärkeimmästä asiasta. Totean vaan, että ihme tapahtui.

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


      • Anonyymi
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Sinulle varmastikin mielikuvitusta. Ymmärrän hyvin. Olen ollut joskus samassa tilassa kuin sinä nyt.

        Niinpä! Usko Jeesukseen avaa silmät ja ymmärryksen!


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Kuvaa hyvin tätä pimeää aikaa, kun jotain mielikuvitusolentoa kiitellään päätöikseen.

        Siunaa Jeesus ruokamme amen ✝️


      • Anonyymi
        Kysyväinen kirjoitti:

        No, naksahtiko sinulla joku päässä, että aloit pitää mielikuvitusolentoja todellisina?

        Joka sanoo toisia hulluksi on itse hullu. Sana rististä on HULLUTUS niille jotka kadotukseen menevät. Mutta meille jotka uskomme se on Jumalan voima itse kullekin pelastukseksi.


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Kuvaa hyvin tätä pimeää aikaa, kun jotain mielikuvitusolentoa kiitellään päätöikseen.

        Pimeys johtuu kuitenkin siitä, ettei Jumalan armo kelpaa, vaan ihmiset pysyvät pimeydessä syntiensä kanssa.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.

      • Anonyymi

        Pahat häviää. Lopulta.


    • Anonyymi

      "Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu."

      • Anonyymi

        Lopussa on vaikeaa.


      • Anonyymi

        Sotien melskeitä on nytkin


    • Anonyymi

      "Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi."

      • Anonyymi

        Hengessä yhdyn Jumalan lakiin mutta lihassa näen toisen lain synti riippuu kiinni vaikka hyvää tahdon tehdä pahaa silti teen.


    • Anonyymi

      "Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä."

    • Anonyymi

      "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."

    • Anonyymi

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

    • Anonyymi

      "Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa."

      • Anonyymi

        Ainoa Poika Synnitön syyttömänä tuomittu ristille pahojen tähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa Poika Synnitön syyttömänä tuomittu ristille pahojen tähden.

        Turhaan voivottelet, sehän on pelkkää fiktiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa Poika Synnitön syyttömänä tuomittu ristille pahojen tähden.

        Miten niin ainoa poika?
        Jumalan pojathan tulivat yhtymään ihmisten kanssa.


    • Anonyymi

      Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."

      • Anonyymi

        Kristityt rakastaa kristittyjä ja perheitään. Ja Jeesusta.Ja rauhaa iloa rakkautta. Vihaa pahaa.


    • Anonyymi

      "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään."

      • Anonyymi

        EI JOUDU TUOMITTAVAKSI EI JOUDU EI JOUDU POJAN JEESUKSEN RISTIIN NAULITUN USKOINEN EI JOUDU TUOMITTAVAKSI EI JOUDU


    • Anonyymi

      Kokeile tervettä järkeä, logiikkaa ja harkintakykyä.
      Kaikkivaltias ei jättäisi evankelioimista vuosituhansiksi jalkapatikassa kulkevien tumpeloiden hommaksi vaan olisi hoitanut homman tyylillä.

      • Anonyymi

        Evankeliumi hoidettu tyylillä Golgatan ristillä ja evankeliumi lähti liikkeelle maan ääriin asti laivoilla !Vaunuilla.


    • Anonyymi

      Isät te olette oppineet tuntemaan sen, joka on ollut alusta lähtien - saatanan. Mutta kukaan ei tunne Isää paitsi jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa. Teologia joka perustuu saatanan tuntemukseen on ok. Sillä Bartolomeuksen evankeliumissa kerrotaan saatanan olevan Jeesuksen palvelusväkeä. Kunpa löytyisi joku joka tuntee Isän, Kristuksen armosta. Onko hän esim. Näkyjen lähettäjä, puhetaidon antaja, tms. En tiedä Jumalasta vieläkään paljoa. Vain että hän kuoli kirottuna ristillä ja jätti maailman perinnöksi monin järjestelyin. Sovituksen viran yms. Sai Paavali? Enkelit sai Aadami, mutta ne meni kapinaan. Jne. Monet lankesivat ja monet seulotaan. Kenen usko voittaa jää nähtäväksi.

      • .# Vain että hän kuoli kirottuna ristillä ja jätti maailman perinnöksi monin järjestelyin.#

        Ei hän jättänyt tai kuollut.
        Miten kuollut voi herättää kuolleista ketään.
        Jumala oli Kristuksessa ristillä ja herätti hänet Kristuksen elämään.


    • Anonyymi

      Avauksen tekijä itse samentaa tosi evankeliumia.

      Kristinuskon historia on kuvausta siitä, kuinka kristityt ovat vuosisatojen varrella tehneet Raamatun (käännösvirheiden) avulla tyhjäksi Raamatun kolme tärkeintä jaetta:

      Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin.
      Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa.
      Jumala on määrännyt kaikki tottelemattomuuteen, jotta Hän kaikkia armahtaisi.

      • Anonyymi

        Kaikkia armahtaisi ARMAHTAA KAIKKIA .


    • Anonyymi

      Niin, siinä on pelastava voima, toisin kuin ihmisten tuhoaseissa!

    • Anonyymi

      Jeesuksen pitäisi herättää ensin itsensä aavikon hiekasta.

      • Anonyymi

        Jeesus nousi kuolleista jo 2000 vuotta sitten eikä enää kuole. Terveiset Egyptin orjuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nousi kuolleista jo 2000 vuotta sitten eikä enää kuole. Terveiset Egyptin orjuuteen.

        Jolla on POIKA hänellä on myös isä taivaassa jolla ei ole Poikaa ei ole hänellä isääkään.


    • Anonyymi

      Jeesuksen arvomaailman on altruismia, hyvä hyvyys joka tuli toisesta luomakunnasta.
      Oletteko tässä linjassa Jeesuksen kanssa pelastaakseen Häneen uskovat.

      Onko puheenne ja elämänne kohottavaa pyhyyttä kohtaan, vai maallista joka laskee ja turruttaa vanhankin uskon.

      Ainoastaan alkuseurakunta oli Jumalan tahdon mukainen.
      Apt: 2:44 Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
      2:45 ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
      2:46 Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
      2:47 kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.

      Herra siunasi elämäntavan, kommunismin: Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.

      He elivät ja toteuttivat altruismia, hyvä hyvyyttä ja pyyteettömyyttä armosta Jumalan tahtoa.

    • Anonyymi

      Ihmiskunnan ÄO on nousussa, että älä nuolaisen ennen kuin tipahtaa. Tosin vajakit voi ensin täyttää maan, mutta nousee niidenkin ÄO.

    • Anonyymi

      Kyllä pidätte jumalaanne todella tyhmänä.

      • Anonyymi

        Minä olen se joka minä olen.....

        Aivan tyhmimmästä maailmankaikkeuden viisaimpaan olentoon.

        Miksi Jumalan teistä pitäisi olla vain kaikkein komein, älykkäin, rikkain , ylistetyin.

        Raamattuun valittiin yli 150 ehdokkaasta vain neljä evankeliumia, joiden pääkriteeri on Jumalan kunnia, ylistys, palvonta ja ylentäminen. Taivaassa häntä alati ylistää lukematon määrä enkeleitä.

        Mutta onko oikea Jumala todellisuudessa sellainen. Isän tuntee YKSIN Poika. Ja jos Jumala on sellainen kuin raamattu hänet kuvaa myös jokainen Raamatun lukija tuntisi hänet.

        Mutta yksin Poika tuntee.

        Kuka on Jumalan valtaistuimella silloin kun ylistetään? Karitsa? Hän on iäti ylistyksen kohteena tai sitten Jehova? Karitsa on heistä kahdesta se jonka ominaisuuksia ei kukaan tunne.


    • Anonyymi

      Jeesus vedettiin ristille roikkumaan ja kristityt heitettiin leijonille.

      • Anonyymi

        Jotkut ns. kristityt vetää vieläkin lähes joka päivä jeesuksensa ristille roikkumaan, ja vertaan vuodattamaan muisteloissaan. Saanevatko he siitä jotain sairasta tyydytystä itselleen?


    • Anonyymi

      Room. 9:18

      Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      Kaikki joutuu viimeiselle tuomiolle tekojensa mukaan.

      Ei uskomien ole mikään vihreä linja päästä viimeisen tuomion ohi.

      • Anonyymi

        Luuk. 12:5

        Kuulkaa, ketä teidän tulee pelätä. Pelätkää häntä, jolla on valta sekä tappaa ihminen että syöstä hänet helvettiin. Niin, sanon teille: häntä teidän on pelättävä.


    • Anonyymi

      Ikävä kyllä olet oikeassa. Niin kauan kun on tyhmiä aikuisia , jotka aivopesevät lapsiaan uskomaan fiktioon ja yhteiskunta rahoittaa koulussa harhaopin levityksen , niin eihän se tietenkään poistu kuvioista. Uskonnon paikka koulussa kuuluu historian oppitunnille. Erittäin pienessä mittakaavassa.

    • Anonyymi

      Ei olemattomia tarvitse pelätä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe