Pitäjänmäessä pahoinpitely

EiTuntomerkkejä

7 miestä hakkasi kadulla 2 suomalaismiestä. Tilanne alkanut tupakanpummaamisesta.
Ne on niin pahoja noi suomalaiset, kun liikkuvat tuollaisina isoina joukkoina "katupartiossa" hakkaamassa ...

17

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaukkaOnRasisti

      Varmasti olleet rasisteja. Ne ovat just tuollaisia.

      Ei rasismille!

    • fggjk

      Olikohan nekin tummia rasisteja jotka tappoi tupakan ja puhelimen takia Suomalaismiehen kainuussa viime vuonna.

      EI TUMMAIHOISILLE TAPPAJILLE!

    • 58978
    • Sheriffikuopio

      Eikö teidän tuleva pormestarikin ole joukkopahoinpitelijä vaikka onkin kantasuomalainen.

    • ToJuKu

      Ei saa missään nimessä kadulla hakata. Pesäpallomaila pitää riittää. Ai niin. Sitähän tarvitaan siellä kaatuneiden kentällä. Niin niin siellä joukkotuhoalueella missä haavotutaan. paletaan ja kuollaan.

    • UnelmaToteutui

      Vihervasemmiston unelmaa ja etnistä värinää monikulttuurisuutta se vaan on mitä olette Stadiinne halunneet ja äänestäneet turha itkee kun on kakka jo housuissa.

    • uteliaanaodotan

      En ole huomannut matulössipahoinpitelijöistä mitään kommenttia PunaPääPiru papin tai demari-
      Haloskan taholta!?

      • EnsihoitajaVarottaa

        Älä pidätä hengitystä sitä odotellessa...


    • matujenPoistoAlkaa

      Mistä matujen ääretön pahuus ja raakuus johtuu ? Mistä tuo pahuus kumpuaa?

      • ettästolleen

        Arvelisin, että vihapuheista, mitkä päättäjiemme mukaan luokitellaan vaarallisemmiksi kuin terroriteot esim väkijoukkoon kävelykadulla ajaminen ja pahoittelut päälle, että liian vähän tuli vääräuskoisia listittyä.


    • Turvaton olo on. Itse tykkäisin yksin kävellä kaduilla. Muhamettilaiset keräävät aina porukan , jotta uskaltavat hyökätä meidän kimppuumme. Raukkoja ovat.

      • gdih

        Eipä juuri näe yksin käveleviä...
        ---
        Yhden yksin liikkuneen ulkomaalaistaustaisen povitaskussa näin 10 v sitten tikarin 15-senttisellä terällä.
        Herää kysymys, että montako ulkomaalaistaustaista on Suomessa tapettu rodun takia, jotta voisi perustella kantaa tällaista asetta mukana itsepuolustusverukkeella.


    • gt5r45
      • yöllliikkuvanainenvapaas

        Joko Turussa vakavasti kasvoihin pahoinpidellyn nuoren naisen rikolliset löydetty?
        Käytettiinkö happoa erään kulttuurin tapaan?!


      • MiljoonaPönttöä
        yöllliikkuvanainenvapaas kirjoitti:

        Joko Turussa vakavasti kasvoihin pahoinpidellyn nuoren naisen rikolliset löydetty?
        Käytettiinkö happoa erään kulttuurin tapaan?!

        Turku ei ole tutkassani.


      • jokolöytynyt
        yöllliikkuvanainenvapaas kirjoitti:

        Joko Turussa vakavasti kasvoihin pahoinpidellyn nuoren naisen rikolliset löydetty?
        Käytettiinkö happoa erään kulttuurin tapaan?!

        Käytettiinkö happoa työn viimeistelyyn?


    • Stuppi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe