Pitäjänmäessä pahoinpitely

EiTuntomerkkejä

7 miestä hakkasi kadulla 2 suomalaismiestä. Tilanne alkanut tupakanpummaamisesta.
Ne on niin pahoja noi suomalaiset, kun liikkuvat tuollaisina isoina joukkoina "katupartiossa" hakkaamassa ...

17

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaukkaOnRasisti

      Varmasti olleet rasisteja. Ne ovat just tuollaisia.

      Ei rasismille!

    • fggjk

      Olikohan nekin tummia rasisteja jotka tappoi tupakan ja puhelimen takia Suomalaismiehen kainuussa viime vuonna.

      EI TUMMAIHOISILLE TAPPAJILLE!

    • 58978
    • Sheriffikuopio

      Eikö teidän tuleva pormestarikin ole joukkopahoinpitelijä vaikka onkin kantasuomalainen.

    • ToJuKu

      Ei saa missään nimessä kadulla hakata. Pesäpallomaila pitää riittää. Ai niin. Sitähän tarvitaan siellä kaatuneiden kentällä. Niin niin siellä joukkotuhoalueella missä haavotutaan. paletaan ja kuollaan.

    • UnelmaToteutui

      Vihervasemmiston unelmaa ja etnistä värinää monikulttuurisuutta se vaan on mitä olette Stadiinne halunneet ja äänestäneet turha itkee kun on kakka jo housuissa.

    • uteliaanaodotan

      En ole huomannut matulössipahoinpitelijöistä mitään kommenttia PunaPääPiru papin tai demari-
      Haloskan taholta!?

      • EnsihoitajaVarottaa

        Älä pidätä hengitystä sitä odotellessa...


    • matujenPoistoAlkaa

      Mistä matujen ääretön pahuus ja raakuus johtuu ? Mistä tuo pahuus kumpuaa?

      • ettästolleen

        Arvelisin, että vihapuheista, mitkä päättäjiemme mukaan luokitellaan vaarallisemmiksi kuin terroriteot esim väkijoukkoon kävelykadulla ajaminen ja pahoittelut päälle, että liian vähän tuli vääräuskoisia listittyä.


    • Turvaton olo on. Itse tykkäisin yksin kävellä kaduilla. Muhamettilaiset keräävät aina porukan , jotta uskaltavat hyökätä meidän kimppuumme. Raukkoja ovat.

      • gdih

        Eipä juuri näe yksin käveleviä...
        ---
        Yhden yksin liikkuneen ulkomaalaistaustaisen povitaskussa näin 10 v sitten tikarin 15-senttisellä terällä.
        Herää kysymys, että montako ulkomaalaistaustaista on Suomessa tapettu rodun takia, jotta voisi perustella kantaa tällaista asetta mukana itsepuolustusverukkeella.


    • gt5r45
      • yöllliikkuvanainenvapaas

        Joko Turussa vakavasti kasvoihin pahoinpidellyn nuoren naisen rikolliset löydetty?
        Käytettiinkö happoa erään kulttuurin tapaan?!


      • MiljoonaPönttöä
        yöllliikkuvanainenvapaas kirjoitti:

        Joko Turussa vakavasti kasvoihin pahoinpidellyn nuoren naisen rikolliset löydetty?
        Käytettiinkö happoa erään kulttuurin tapaan?!

        Turku ei ole tutkassani.


      • jokolöytynyt
        yöllliikkuvanainenvapaas kirjoitti:

        Joko Turussa vakavasti kasvoihin pahoinpidellyn nuoren naisen rikolliset löydetty?
        Käytettiinkö happoa erään kulttuurin tapaan?!

        Käytettiinkö happoa työn viimeistelyyn?


    • Stuppi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe