Kenen palstalaisen kanssa

kaksi.hikistä.miestä

haluaisit mennä kauppaan, kinoon ja kahville?

17

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti itseni kanssa. Olen todellista laatuseuraa... itselleni

    • - Käyn mielummin yksin kaupassa. Ajatukset pysyy kasassa ja katse ostoslistassa.
      - Kinoon? Ai leffaan? En ole käynyt pitkään aikaan. Ei siellä kuitenkaan mene mitään mielenkiintoista. Ei kiinnosta.
      - En ole ikinä juonut kahvia. Vaikka on yritetty painostaa, en ole tapunut. Tässä(kin) asiassa olen hyvin voimakastahtoinen ja päättäväinen.

      Kiitos gallupista! :)

      Pakollinen musalinkki... ihana klassikko.
      ~ Dave Brubeck - Take Five ~
      https://www.youtube.com/watch?v=PHdU5sHigYQ

      • Olitkos se sinä, kun joskus kerroit täällä miten veljesi lapsuudessasi yrittivät pakottaa sinua juomaan kahvia.

        Ainakin muistan jonkun kertoneen miten isoveljet kaatoivat selälleen pirttipenkille ja yrittivät väkisin kaataa kahvia suuhun.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Olitkos se sinä, kun joskus kerroit täällä miten veljesi lapsuudessasi yrittivät pakottaa sinua juomaan kahvia.

        Ainakin muistan jonkun kertoneen miten isoveljet kaatoivat selälleen pirttipenkille ja yrittivät väkisin kaataa kahvia suuhun.

        Varmaan oli joku toinen kahvikielteinen tapaus. Hauska tarina, mutta joku muu on joutunut kahviväkivallan uhriksi.
        Minulla ei ole isoveljiä, yksi nuorempi kyllä löytyy, mutta se e uskaltaisi noin uhmailla. :)


    • Sevillansheivaaja

      Menisin Rosen kaa parturille

    • "Kenen palstalaisen kanssa haluaisit mennä kauppaan, kinoon ja kahville?"

      Kauppaan haluaisin mennä Ouittyn kanssa. Kinoon menisin Nainen_28v:n kanssa. Kahviseurakseni valitsisin Zönggön.

      Kauppaan menisin Ouittyn kanssa, sillä hänen kanssansa olen keskustelut eilen LIdlin suklaista. Kauppa olisi Lidl. Tennarissa haluaisin jonkun kivan leffan juuri vantaalaisen Nainen_28v:n kanssa. Minusta Zönggö olisi mielenkiintoista kahviseuraa päivällä, jos lapset olisivat hoidossa isovanhempien luona. Ouitty ja Nainen_28v. eivät täällä taida olla enää kovin aktiivisia. Joskus alkuvuodesta he ovat täällä liikkuneet varmasti, mutta palstan hengetär Zönggö on kenties monelle tuttu.

      Jos pitäisi valita vain miehistä niin kauppaan menisin "Syvällisenmiehen" kanssa. Ostasin hänen opastuksellaan partavaahtoa. Kinoon menisin "Nuuskamuikkune":n kanssa, sillä hänellä jotain älliä. "Tähänsekaappi" nimimerkin kanssa menisin kahville.

      • Hei noi tyypit kirjoittavat sinkut palstalla, eivät tänne miehen logiikkaan.

        Oikeassa, olet kuitenkin siinä, että hyvää seuraa olisivat ja kiinnostavia tyyppejä.


      • palstan.asukas

        Me ei tunneta noita tyyppejä, paitsi zönggön, joka on Jazuli. M-L palstalla pysytään vaan omissa nikeissä.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Hei noi tyypit kirjoittavat sinkut palstalla, eivät tänne miehen logiikkaan.

        Oikeassa, olet kuitenkin siinä, että hyvää seuraa olisivat ja kiinnostavia tyyppejä.

        Muutetaan sitten miehen logiikka ala-palstan mukaisesti. "Hullu_ukko"n kanssa kauppaan, "Ab Bimbo Oy":n kanssa leffaan tai teatteriin ja Anzzyn kanssa kahville.

        Minä käsittelen palstan "suhteet" alla oleviksi, miksi laadin laajemman listan kaikista siellä kirjoittavista. Itse en kirjoita vain miehen logiikassa.

        Hyvää vappua ja kevättä! :)


      • zinkkujen_invaasio--
        palstan.asukas kirjoitti:

        Me ei tunneta noita tyyppejä, paitsi zönggön, joka on Jazuli. M-L palstalla pysytään vaan omissa nikeissä.

        .

        "Warokaa # ZINKKUJEN INVAASIO # jyrää meitin"

        har-har-har-har-har

        .


    • pölytpois

      tättärää äijät ja tädit

      nyt imuri heilumaan, kurat pois eteisestä

      • uteliasehkä

        Onko menossa vappusiivous tuleeko vieraita?


      • mitessiellämenee
        uteliasehkä kirjoitti:

        Onko menossa vappusiivous tuleeko vieraita?

        Ei vieraita, ei vappusiivous vaan
        ...toivottavasti pääsen muuttamaan kohta -siivous.

        lenkkareista tuli kurapaakkuja eteiseen ja ne tarttuu sukkaan ohikulkiessa...ei kivaa.

        Tuleeko sinne vappuvieraita?


    • cheklista

      tiskit hoidettu
      pyykit kuivurissa
      korjasin taulun kehykset

      voisko joku palstalainen imuroida?
      (en jaksais)

    • Leffaan menos ole en, juttu Linkola kiinnostais kyl. Kaffeelle ehdi e & kesäl tuskaan meen.
      Musana tarjolla moniulotteinen AFI - Miss Murder .
      Safkaostoksein ketään kiinnosta.

      • joten.ole.vain.vaiti

        No ei kyllä kiinnosta mikään muukaan.


      • joten.ole.vain.vaiti kirjoitti:

        No ei kyllä kiinnosta mikään muukaan.

        Päivänä jonain, jotain löydät säkin mikä kiinnostaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe