"Mihail Gorbatshov listaa Putinin Venäjän ongelmia Time-lehdessä – ratkaisuna uusi perestroika?"
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005180934.html
NYT niillä on EU-pakotteet, KRIM, Ukrainan kriisi, homot ja toisinajattelijat, urheilun dopin, ja eri kisarärjestelyissä ongelmia , proplemi, proplemi ....
Milloinkahan niillä ryhdytään elämään normaalia elämää? Ei ennen kuin taas tasataan omaisuus samall`viissiin kuin 100 vuotta sitten? Odotan merkittävää tappamista. (lain. P. Linkola)
...noin se menee ....
– Olemme siirtymässä kriisistä kriisiin pienine taukoineen, eikä meillä ole mitään kehuttavaa, Kudrin totesi Krasnojarskin talousfoorumissa.
Myö kyseltäs siitä Karjalan ja muiden NL:n ryöstämien alueiden palauttamisesta.
ITÄ-rajan takana kiireitä, ei neuvottelu-aikaa?
3
158
Vastaukset
- Bror-Erik1974kak
Aloittajan mielettömyyksiä enempiä erittelelemättä mie uson jotta iha entisee tappaan ja
hyvin siellä eletään normaalia elämää. Venäläiset naapurimme ovat eläväisiä ihmisiä. ;)- SeAvarakatseinen
Siepä Et taida ollakaan oikea venäläinen , saati ruotsalainen R Y S S I E N toveri ... mikä lie?
Myö Karjalan oikeat ja alkuperäiset asukkaat tiedetään ilman "usomatta", miten Venäjänmaalla asiat ovat NYT ja ovat aina olleet.! Eli.. lainatakseni:
" ...iha entisee tappaan ja hyvin siellä eletään normaalia elämää ...."
Sinä et sitten tiedä hallitsevien R YS S I E N järjestämästä, venäläiseen elämään kuuluvista normaalista NELJÄSTÄ (4) kriisikaudesta: NE ovat - kevät - kesä - syksy - talvi!
P.S. Siun "usomiset" ei paljoa paina. Tietoa pitää olla! - Bror-Erik1974-ussr
Turha ärhennellä,et voi mitään sille että venäjänkarjalassa asuu tyytyväinen kansa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329