Syön Trileptalia 2 1/2 tablettia aamuin illoin epilepsian takia. Nyt kysyisin,onko sillä yhteisvaikutuksia itsehoitolääkkeiden kanssa? olen harkinnut sitä,että jos alkaisin syömään monivitamiinitabletteja,vai mitä ne nyt onkaan,joissa on mm. d-vitamiinia ja muita vitamiineja. Minua vaan askarruttaa nyt näiden kahden lääkkeen yhteisvaikutus. Osaisiko kukaan neuvoa asiassa?
lääkkeiden yhteisvaikutuksista
21 vuotta syönyt lääkkeitä
2344
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Vitamiineilla ei pitäisi olla yhteisvaikutuksia epilepsialääkkeittesi kanssa normaaliannoksilla.
Lääkäri73
Jos et ole varma yhteisvaikutuksesta, niin kannattaa varmistaa asia lääkäriltä tai apteekista farmaseutilta (sehän hoituu kätevästi vitamiinienhakureissulla)... Näin maalaisjärjellä ajateltuna ongelmia ei pitäis olla, mutta ku eihän sitä koskaan tiedä.