Kauheeta, naiset pukeutuvat tricoihin. :)

Taas on näitä "koohoja ihmisiä" kauniissa säässä liikenteessä, jotka pilaavat kaikkien päivän (lämpötila 10 astetta) puuttumalla esim. naisten pukeutumiseen. Onhan se totta, että kirjasto on ehkä väärä paikka pukeutua vartalon myötäisiin urheilutricoisiin, mutta pitääkö ne "koohot ihmiset" haukkua naisia siellä kirjastossa h**raksi vaikka olisivatkin hämmästyneitä tai konservatiivisia naisten pukeumistavasta. Kannattaisiko näiden "koohojen ihmisten" laittaa kaupungille mennessään itse jokin säkki päähän tai laput silmilleen, jotta eivät näkisi "naisten kauniita muotoja" vaiko kaikkien naisten pukeutua 10 asteen lämpötilassa yhä talvisiin toppahousuihin. Itse ainakin miehenä piristyn naisista jotka pukeutuvat urheilutricoisiin vaikka käydessään kirjastossa tai ruokakaupassa. ;)

Ilmeisesti nämä "koohot ihmiset" ovat niitä samoja, jotka ovat vastustaneet myöskin homoseksuaalien avioliittoja ja kun eivät enää pysty vaikuttaamaan siihen niin tilalle on pitänyt saada jotakin muuta: "naisten paljastava pukeutuminen". Kohta nämä koohot ihmiset tekevät kansalaisaloitteen ja perustavat järjestön nimeltä: "Naisten Aito Pukeutuminen ry" eli NAP ry. :)

Nämä samat "koohot ihmiset" haluavat puuttua muslimi naisten pukeutumiseen. On paha asia, jos naisella kaavusta vain silmät, mutta samaa asustetta ilmeisesti haluaisivat vaatia näille naisille, jotka pukeutuvat vartalon myötäisiin urheilutricoihin, jotta he eivät heistä vaikuttaisi "h**ralta".

Uskovaiselta mieheltä (="koohoilta ihmisiltä") en tällaista käytöstä ymmärrä, kun kumminkin vastustavat homoseksuaaleja mutta on silti yhtä paha asia sellainen, että kaupungilla naiset kulkevat urheilutricoissa 10 asteen lämpötilassa?! :) Eikö sellainen ole nimenomaa sitä "luonnollista eheyttämistä", jota te vaaditte ns. miespuolisilta homoseksuaaleilta, että naisia liikkuu kaduilla urheilutricoissa vai tulisiko niiden naisten pukeutua "string-bikineihin", kenties!? :)

En tiedä ristiriitaisempia ihmisiä kuin nämä "koohot ihmiset" (=uskovat)

2

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun.mielipide

Minua ei kyllä haittaa trikoisiin pukeutuneet naiset edes kirjastossa, ihan päinvastoin. Mutta jos miehet alkavat pukeutua tiukkoihin, niin ne kyllä varmasti haukun!

• bertilperversson

Trikoot siiderivalaiden yllä ovat silmien ilo, säässä kuin säässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9342
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      62
      3386
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2768
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      28
      2282
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      53
      2255
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1947
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1793
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      69
      1725
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18