Operaatio kaksoisleuka pois-- mutta miten nykyään?

jaanaelli34

Haluan kaksoisleuan pois. Joskus kävin jonkun plastiikkakirurginkin pakeilla, joka suositteli lipoa (tavallista). Silloin jäi, ja nyt on vaihtoehtoja NeckTiTesta Smart Lipoon, jotka tietysti houkuttelevat... mutten tiedä oikein mistä kannattaisi aloittaa, tuntuu että on todella paljon vaihtoehtoja. Löysin keskusteluja mutta kaikki muutamia vuosia vanhoja, kun uutta teknologiaa pukkaa.

Haluan hoidon pk-seudulla ja laatu on hintaa tärkeämpi. Eli en halua pitää pitkittyneitä sairaslomia tai joutua johonkin korjausjojoon.

Minne ja mitä kannattaisi pyytää? Ompa aika vaikeaa...

26

3763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expl

      Olikohan se plastiikkakirurgi, jonka luona kävit. Jo siinä vaiheessa, kun tuo laite tuli markkinoille, huomattiin sen ongelmat. Uskon että melko harva plastiikkakirurgi niitä osti vaikka hinta olikin kohtuullinen.. Sen vuoksi tätä laitetta myytiinkin sitten lääkäreille, jotka eivät tee varsinaista facelift-kirurgiaa. Laitteen näennäinen käytön helppous on aiheuttanut alkuun kohtalaisesti ongelmia, arpia ja kuoppaisuutta kaulalle. Marginaali hyvän tuloksen ja komplikaatioiden välillä on pieni. Jos on ihon löysyyttä, ei kannata käyttää.
      Hyvän menetelmän kaulasi ulkonäön korjaamiseen voi sinulle parhaiten valita plastiikkakirurgi, jonka löydät Suomen esteettisten plastiikkakirurgien nettisivuilta. Mene hänen luo, joka on sinua lähimpänä.

      • idiootti123

        ULTHERAPY® - KASVOJEN KOHOTUS ILMAN LEIKKAUSTA

        Mielipiteitä?

        "Nyt Eiran sairaalassa saatavilla uutuus Ultherapy®-hoito – kasvojen kohotus ilman leikkausta. Ultherapy®-ultraäänihoitoja Eiran sairaalassa tekevät kokeneet, Ultherapy®-koulutuksen saaneet plastiikkakirurgimme. Luonnollisesti ilman sairausloman tarvetta!"


      • Anonyymi
        idiootti123 kirjoitti:

        ULTHERAPY® - KASVOJEN KOHOTUS ILMAN LEIKKAUSTA

        Mielipiteitä?

        "Nyt Eiran sairaalassa saatavilla uutuus Ultherapy®-hoito – kasvojen kohotus ilman leikkausta. Ultherapy®-ultraäänihoitoja Eiran sairaalassa tekevät kokeneet, Ultherapy®-koulutuksen saaneet plastiikkakirurgimme. Luonnollisesti ilman sairausloman tarvetta!"

        Toimii vain muutama viikoa sen jälkeen ihan sama tilanne kuten ennen


    • Kaksarista

      Tarkennetaan eli kyse oli SmartLipo järjestelmästä. NeckTite on tarkoitettu plastiikkakirurgien käsiin. Toki voi olla muitakin tekijöitä, kun laitteita voi käyttää kuka tahansa.... Ja uusia menetelmia on tulossa lisää.

    • Kaksari123

      Minulla necktite huomenna. Otin pitkään selvää vaihtoehdoista ja päädyin tähän koska pelkäsin että pelkkä rasvaimu jättää löysän nahan. Olen miettinyt tätä parin vuoden ajan. Nyt vähän jännittää!

    • Mesottaja

      Koita ensin mesolankoja. Mulla toimi.

      • Kaksari123

        Moikka!
        Mesolankoja en halunnut kokeilla ystävälleni tehtiin ja hänellä lopputulos ei pysynyt kuin muutaman kuukauden. Ongelmani on suuret posket ja kaksoisleuka. Plastiikkakirurgille toiveesi sanoin että haluan leukalinjan! Toimenpiteestä on nyt 11 päivää ja tulos mielestäni näkyy jo selkeästi vaikka minulle sanottiin että siihen menee aikaa. Eli tämä tästä vielä paranee!! Itse toimenpide oli kivuton ja nopea. Imureijät oli yhden tikin kokoiset ja eivät enää näy! En voisi olla iloisempi että menin!


      • hittoontitet

        Kävin viime kesänä NeckTite toimenpiteessä; lopputulos on kamala. Löysä nahka roikkuu, toinen puoli pussittaa eli on täysin epätasainen. Arpi näkyy m etrien päähän leuan alta ja kallis mutta paska toimenpide. Joten se siitä.


    • Harkitsee10

      Ompa erilaiset kokemukset. Missä sulla jolla arpi näkyy se on?

    • Isoleukamullamyös

      Voisiko ultherasta olla apua?

    • Kaksari123

      Kamalaa kuulla että on ollut huono kokemus kun taas itse en voisi olla tyytyväisempi! Minulta ystävät kysyy että olenko laihtunut vai mitä on tapahtunut kun näyttää niin hyvältä. Arvet on parantuneet täysin ja leuanalus on kireä kuin mikä! Itse kävin KC Clinicillä Heikki Kupilla.

    • Expl

      Jos tuo 34 tarkoittaa ikääsi, niin yleensä siinä iässä on mahdollista saada korjaus kaulan ja leuan alustan ongelmiin ilman leikkausta. Siinä vaiheessa kaulan iholihakset ovat vielä kunnossa, joten kevyemmät laitehoidot ovat toimivia. Niitä on useilla esteettistä hoitoa antavilla toimijoilla. Katso vaikka: www.suomen esteettisen kirurgian yhdistys.fi/ulkonköhoidot.

    • PlasticSurgerCenter
      • Kirurgix

        Kuka plastiikkakirurgi tekee siellä hoidon?


      • as17

        Kävin tammikuussa 2017 Helsingissä Plastic surgery centerissä Karl Svedjeholmilla alaleuan sekä kasvojen alaosan rasvaimussa. Suosittelen kyseistä paikkaa ja kirurgia. Tulos näkyi jo turvotuksen laskettua noin muutaman viikon kuluttua. Puolivuotta toimenpiteestä kasvot ovat todella paljon kaventuneet, kaksoisleuka poissa ja iho kiinteä. Tulos luonnollisen näköinen, mikä oli itselleni tärkeää.Kipuja ei käytännössä ollut lainkaan ensimmäistä yötä lukuunottamatta. Toki heti toimenpiteen jälkeen alue oli tunnoton, mutta ajan kanssa sekin meni ohi. Halusin toimenpiteen, koska olen muutoin normaalipainoinen, kasvoista rasva ei vain sulanut. Olisi vain pitänyt käydä aikaisemmin. Jatkossa aion käydä hänen luonaan mikäli iän myötä korjattavaa ilmaantuu. Halvin ei ole aina paras, joten kannattaa valita ammattitaidon ja suositusten perusteella.


    • Expl

      Enpä tunne mainitsemasi nimistä plastiikkakirurgia, olisiko hän kuitenkin yleislääkäri joka tekee esteettistä bisnestä.

    • Expl

      Ei huolta kuitenkaan. Jos tulee ongelmia, potilasvakuutus tarkistaa, onko hoito tehty niin kuin kokenut Plastiikkakirurgian erikoislääkäri sen tekisi. Sen perusteella määräytyvät sinulle maksettavaksi suositellut korvaukset.

      Meillä Suomessa Potilasvakuutus on pakollinen kaikille terveydenhoitoyksiköille. Nämä laitokset maksavat liikevaihtoon sidottua vakuutusmaksua potilaidensa turvaksi Potilasvakuutusyhdistykselle. Vakuutus toimii erittäin hyvin nimenomaan lääketieteelliseltä kannalta. Vakuutus ei kuitenkaan korvaa mahdollisia mielipide-eroja ulkonäön laadusta. Niihin ottaa kantaa kuluttajasuojalain perusteella kuluttajaviranomainen. Jos on luvattu enemmän, kuin on saatu aikaan, se kuuluu kuluttajasuojan piiriin. Samoin jos ei ole todistettavasti kerrottu hoitoon mahdollisesti liittyvistä komplikaatioista vaikkapa, että silmäluomet saattavat olla pitkään turpeat, kuluttajaviranomainen voi ottaa asian selvitettäväksi ja määrätä siitä korvauksia.
      Joillakin ISAPS:iin kuuluvilla plastiikkakirurgilla on myynnissä erillisiä amerikkalaisia vakuutuksia kutakin esteettistä toimenpidettä varten, joita saa kohtuullisella hinnalla. Itselläni ei ole kokemusta miten hyvin ne hoitavat potilaan asiaa.
      Potilasvakuutus on erittäin hyvä turva potilaalle odottamattomien komplikaatioiden varalta. Se on myös hinnaltaan kohtuullinen, koska sen tarkoituskaan ei ole korvata muuta kuin hoitovirheestä tullut todellinen haitta. Siksi sen vaikutus hoidon kustannuksiin on vähäisempi. Esteettiselle kirurgialle ja hoidolle on pari vuotta sitten määrätty alv 24% hoidon hinnasta. Joka tulee suoraan ulkonäkökirurgian potilaiden maksettavaksi.

    • EXPL

      Kukahan tämä salaperäinen EXPL on ?? ei vaikea arvata :)

      • idiootti1234

        Expl on nykyään liekeissä xD. Itsensä markkinointia ja muiden klinikkojen haukkuminen kuuluu häneen vapaan ajanviettoon. "Asiantuntijalla" löytyy kommentteja kaikkiin plastiikkakirurgiaan liittyviin palstoihin.


    • maksajosjaksat

      Kupi teki meikäläiselle päin v#####ua toimenpiteen. En suosittele.

    • Ainaonhuoli

      Sen olen ymmärtänyt, että nuo "uusintauutta" jutut kannattaa ohittaa ennen pitempiaikaisia kokemuksia.

      Aina on HUOLI, jos toimenpide menee pieleen. Sitä ei mitkään rahat, korvaukset korjaa. Valinta kannattaa tehdä huolella.
      Raha on pieni korvaus pitempiaikaisesta riesasta, minkä kirurgit aiheuttaa. Sitäpaitsi hyvin usein korvaukset ovat pieniä, jos sitäkään. Epäonnistuminen sallitaan hävyttömän usein jollain kriteerillä.

    • Ex-kaksari

      Kävin tammikuussa 2017 Helsingissä Plastic surgery centerissä Karl Svedjeholmilla alaleuan sekä kasvojen alaosan rasvaimussa. Suosittelen kyseistä paikkaa ja kirurgia. Tulos näkyi jo turvotuksen laskettua noin muutaman viikon kuluttua. Puolivuotta toimenpiteestä kasvot ovat todella paljon kaventuneet, kaksoisleuka poissa ja iho kiinteä. Tulos luonnollisen näköinen, mikä oli itselleni tärkeää.Kipuja ei käytännössä ollut lainkaan ensimmäistä yötä lukuunottamatta. Toki heti toimenpiteen jälkeen alue oli tunnoton, mutta ajan kanssa sekin meni ohi. Halusin toimenpiteen, koska olen muutoin normaalipainoinen, kasvoista rasva ei vain sulanut. Olisi vain pitänyt käydä aikaisemmin. Jatkossa aion käydä hänen luonaan mikäli iän myötä korjattavaa ilmaantuu. Halvin ei ole aina paras, joten kannattaa valita ammattitaidon ja suositusten perusteella.

    • Video2leuka
    • vvvvv3

      Olen itse menossa Ultherapy-hoitoon. Minulle ei suositeltu mesolakoja koska niillä lopputulos saattaa tulla toispuoleiseksi ja niin epäsymmetriseksi että sen näkee paljaalla silmällä.

    • Anonyymi

      Hei, itse kävin plastics surgery Suomessa. Rasvaimu alakasvot ja leuka. Puoli vuotta myöhemmin lopputulos toispuoleinen. Toinen puoli leukaa kiinteä, mutta toinen puoli ei kiinteä/eli notkolla alaspäin. Ei ole suuri ero, noin 7mm. Ero kuitenki häiritsee itseäni ja jatkuvasti painelen leukaani ulospäin pullotuksen kohdalta ylöspäin. Operaation suorittanut lääkäri siirtynyt johtotehtäviin. Jälkitarkastuksen tehnyt lääkäri totesi toipumisen olevan kesken. Katsotaan miltä puolen vuoden kuluttua vaikuttaa. Hinta noin 2000euroa/ osamaksulla valitsemalla kuukausierällä.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa tuo Ultratherapy - aavistus ikääntymistä näkyvissä leukalinjassa, jaehkä sen saisi korjattua. Ikä 40+
      Suositelkaa paikkaa, jossa lääkäri tekee - hinnalla ei niin väliä, toki en halua turhastakaan maksa. Miten esim. Eiran sairaala tai Pihlajlinna? Ja mitä muita onkaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe