Tuli mieleen täs, kun katsoin salivideoita, joissa puhuttiin natuna treenaamisesta, et jos on opiskellut sossun tuilla, ni onko se vähän sama, ku ois doupannu salilla käydessä? Tuntuu vaa siltä, ku oon valmistumassa kohta ja olen joitakin tutkintoni osia tehnyt sossun tuilla ja joitakin kuntoutustuella. Tekeeköhän se tosta vähemmän arvostettavaa?
Valmistuminen ja toimeentulotuen käyttö
3
294
Vastaukset
- Sipuli3
Jollainhan se pitää maksaa. Toiset käy työssä ja toiset huoraa ainakin isossa maailmassa. Eikö tukien avulla ole ihan hyvä? Ei se ole huijaamista.
Voihan se olla niinkin. Mut se vain tuntuu jotenkin siltä, et paremminkin toi ois voinut mennä, ku piti tuota oppilaitosta vaihtaa välissä, ni siks loppui tuet. Tuntuu jotenki, et muut pääsee ihon alle siks helpommin.
- Ettäeisiitäsen
Onhan opintotukikin kelan tuki. Leenan poikakin sai sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591