En ollut rasisti..

gsdgazgfdshgthwq

mut sitten näin kuvan mustasta ukosta ja oli aivan saatanan ruma ja rupinen ja halusin vain kaasuttaa heidät kaikki

11

174

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enolerasisti

      Juu minulla kävi samoin, tuli aivan uskomaton hinku laittaa kaasukammio pystyyn

    • Bror-Erik1974odin

      Teillä kummallakin edelläesiintyneellä kaipparilla on rasismintauti jo edennyt niin pitkälle
      aivoon etten vaivaudu antamaan edes ilmaisia neuvoja. ;)

    • suomi...suomalaisille

      nomutta eerikki,anna ny kuitenkin ilmainen neuvo että saadaan pysäytettyä islamin uskoisten rasistiset terroriteot länsimaista sivistysta vastaan.....jeeskö

    • vehanen

      Kuka peukuttaa tällästä? Oisin peukuttanut ihan vaan kiitokseksi hyvistä nauruista!

    • kkkkkkolö

      kkk

      • Bror-Erik1974odin

        Juur näin kkkkkkolö; kivoja kovakalloisia kaheleita joita on herkullista juoksuttaa kuin pässiä narussa naurettavassa rasismintaudissaaan. Jumalauta,kyllä minä nautin tästä
        rasismista! :) kkk


      • suomi...suomalaisille
        Bror-Erik1974odin kirjoitti:

        Juur näin kkkkkkolö; kivoja kovakalloisia kaheleita joita on herkullista juoksuttaa kuin pässiä narussa naurettavassa rasismintaudissaaan. Jumalauta,kyllä minä nautin tästä
        rasismista! :) kkk

        nojoo eerikki,kyllä sulta on pässi päässyt narusta jos luulet jotain tietäväs tai vielä vähemmän ymmärtäväsi aiheesta rasismi,
        tietysti omasta typeryydestä voi nauttia jos korvien välissä ei esiinny muutakuin tyhjyyttä,joten vedä luoti tyhjyyteen....jookos


      • Bror-Erik1974odin

        Sinä et nyt ymmärrä että ihmisvihassasi teet hallaa vain omalle elämällesi joka valuu tiima-
        lasissa tasaisen tappavaan tahtiin niinkuin meillä kaikilla mutta omalta kohdaltasi ilman rakkautta.


      • suomi...suomalaisille

        vat tuu juu meinootta,ei meikä-manne immeisiä vihaa enempää kuin lutikoita tai russakoitakaan.
        onhan jotkut yksilöt hiukan epätoivottavia mutta enminä heitä vihaa, ei helmiä sioille.
        naapurin lissusta minä tykkään ja häns on samaa mieltä minusta,jos tämä eioo sitä rakkautta niin mitä sitten ......täh


    • gdfshgshwrhhw

      juu minä unelmoin kaasukammioista ja polttouuneista, joku päivä minun unelmani tulevat toteen!

    • Ruikonperä

      Ite sain jo kaasukammion valmiiksi, testasinkin sitä jo..henkiläkohtaisesti.. nyt on hiukka horjuva olo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe