Vatsahermoja rauhoittavat lääkkeet

Olen huomannut, että kolmiolääkkeet, rauhoittavat lääkkeet auttavat vatsaoireisiin. Onko teistä kukaan saanut reseptiä rauhoittavaan lääkkeeseen vatsavaivoja varten?
2914
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Rauhoittavat lääkkeet auttaa sitä kautta, että jos olet hermoilija, jolla hermostuminen "ottaa vatsaan", eli aiheuttaa vatsakipuja (joka ei ole harvinaista), rauhoittava lääke rauhoittaa keskushermostoa hermostumasta, eli vatsakaan ei kipristele niin paljon.
Vatsavaivoja varten tuskin on erikseen rauhoittavaa. Keskushermostohan määrää tuntemuksemme. "Hermoiluvatsaan" tehoaisi yleisesti rauhoittavat piltsut, mutta en alkaisi siihen syömään rauhoittavia lääkkeitä.

1Äänestä

Libraxia

Äänestä

Kommentoi aloitusta


bbb1 kirjoitti:

Olen huomannut, että kolmiolääkkeet, rauhoittavat lääkkeet auttavat vatsaoireisiin. Onko teistä kukaan saanut reseptiä rauhoittavaan lääkkeeseen vatsavaivoja varten?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu