Galluppia kehiin

Pendekmies

Anna äänesi ja tunnusta väriä! Kuka on sun mielestä paras kirjottaja?? Perustele MIKSI??

16

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvähomma

      Raamattu on totuus on paras, hän kirjoittaa totuutta. Palstan evolutionistit ovat suurelta osin alakouluikäisen tasolla tai sitten liian "viisauteensa" kangistuneita.

      • "Raamattu on totuus on paras, hän kirjoittaa totuutta. Palstan evolutionistit ovat suurelta osin alakouluikäisen tasolla tai sitten liian "viisauteensa" kangistuneita."

        Otetaanpa esimerkki ROT:n viimeisestä aloituksesta. Hän kirjoittaa siellä näin:

        " Vialliset geenit katoavat genomista. Saman ilmiön voimme havaita luonnossa mm. ketun eri variaatioissa: mitä enemmän varioitumista tapahtuu, sitä enemmän geenivaurioita syntyy. Tämä johtaa geenien katoamiseen ja kromosomien pienenemiseen ja lopulta pienentyneiden kromosomien rekombinaatioon, joka voidaan havaita kromosomihäviönä."

        Kromosomien rekombinaatio on aivan eri asia kuin niiden fuusio, josta ROT tuossa puhuu ja siitäkin väärin: ne eivät fuusioidu sen vuoksi, että ne olisivat pienentyneet, vaan ne voivat fuusioitua sattumalta sopivista kohdista riippumatta siitä kuinka suuria ne ovat ja geenejä ja kromosomeja voi tutkitusti syntyä eliöille lisää. Mitä totuutta siis näet tuollaisessa humpuukissa?

        ROT ei myöskään kykene vastaamaan yksinkertaisiin kysymyksiin luomistarujensa pohjalta, esimerkiksi K/T-rajan syntyyn keskelle fossiiliaineistoa, jonka hän väittää syntyneen kokonaisuudessaan Nooan tulvassa, vaikka sieltä löytyy niin paljon eliöitä, etteivät ne ole kaikki voineet elää yhtäaikaisesti. Missä ROT:n väitteisssä siis onkaan tuo totuus?


    • vappujoo

      Aika harvoin täällä asiallista keskustelua on aiheesta. Hyvin nopeasti mennään toisten haukkumiseen ja eri tavalla ajattelevan lyttäämiseen. Lasten temmellyspalsta tämä on.

    • totuusennenkaikkea

      Ilman muuta Raamattu on totuus, koska hän ilmaisee asiansa selvästi, viimeisempään tieteelliseen tietoon perusten, eikä ala sitten aivan turhaa siitä sitten väittelemään.

      • tieteenharrastaja

        ROTta myös siksi, että hän on toinen niistä, joka kehtaa perustaa sivunikillä tällaisen gallupin ja äänestää siinä itseään vaikka tusinan kertaa


      • Juu, viimeisimpään tietoon mistä muut ei tiedäkkään...

        Ainaki mestarismies pakoilemaan yksinkertaisia kysymyksiä. Missä on kambrikauden rusakko? Mitä pitää syödä jotta muuttuisi neaderthalin ihmiseksi?


    • EräsHyvistä

      Solon. Asiantuntemus kovinta palstalla. Tosin parhaan kirjoittajan määrittely riippuu siitä, mitä arvostaa. Tällä on Solonia monipuolisempia ja aktiivisempia kirjoittajia, joten kokonaisuuden kannalta voisi olla oikein asettaa joku muukin ykköseksi.

      Mitä ROT:n tasoon tulee, pelkällä plagioinnilla ja lukemattomilla omilla typerillä tulkinnoilla ei pääse lähellekään bodiumia. Kun ROT joskus erehtyy kirjoittamaan aivan omaa tekstiä, on sitten jälkikin sen mukaista.

    • Ihan OIKEASTIKO täällä joku aikuinen (?) tällaisia tekee?

    • rotfanieri

      Raamattu on totuus on paras.
      Useimmat osaavat vain mollata muita, ilmeisesi kun asiantuntemus ei riitä asiallisiin perusteluihin

    • paras-ilman-muuta

      Taas älykääpiö väsää galluppia älykääpiöiden kesken siitä, kuka on paras kirjoittaja. Palstalla, jolla kuka tahansa älykääpiö voi äänestää itseään parhaaksi vaikka viisikymmentä kertaa viidelläkymmenellä eri nimimerkillä.
      Minä olen palstan paras kirjoittaja. En ole vain viitsinyt teidän älykääpiöiden nähtäville kirjoittaa parhaita kirjoituksiani. Tai oikeastaan, en ole viitsinyt kirjoittaa tänne paljon mitään. Muutaman vittuilun vain.

      • ljlklllkjljl

        Minun mielestäni Paavo Väyrynen on toiseksiparas kirjoittaja heti Darth Vaderin jälkeen.


    • Shakespeare on paras. SIKSI.

      • LepakotRyömiiLuolistaan

        Jos suomalaisissa pysytään, niin Leinon Eikka ja hänen jälkeensä Juice.


      • IlkimyksenMummunVaari

        Mikäpä ettei. Itse arvostan myös Kirsi Kunnaksen nonsenselyriikkaa.


      • nepotat.vaan
        IlkimyksenMummunVaari kirjoitti:

        Mikäpä ettei. Itse arvostan myös Kirsi Kunnaksen nonsenselyriikkaa.

        Koska olet nepotisti.


    • Mark Twain (pilkkaa uskovaisia).
      Sigmund Freud (pilkkaa uskovaisia).
      Dario Fo (pilkkaa uskovaisia).
      Parhaat kirjoittajat aina pilkkaa uskovaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      234
      3496
    2. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      13
      2542
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      15
      2458
    4. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      105
      2079
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      177
      1835
    6. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      91
      1679
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      98
      1593
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      141
      1299
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      67
      1250
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      76
      1211
    Aihe