Mielenkiintoinen muisto joka muutti kaiken

Ultratursas

Hei kaikille,

Näin yö myöhään mieleeni muistuu eräs mielenkiintoinen muisto. Olin silloin todella nuori ja pieni siis ihan VITUN pieni vain muutaman mikrometrin pituinen siittiö. Uiskentelin onnessani juopuneen isäni kiveksissä kunnes tunsin valtavan sykäyksen. Jouduin myötävirtaan, joka kuljetti minua jättimäisessä vesiliukumäessä se haarautui jännästi muutaman kerran kunne sinkouduin ulos, taino olihan meitä muitakin. Me kaksi erotuimme selkeästi minä ja se toinen. Hän näytti jo menevän menojaan kunnes hän törmäsi johonkin säikeen näköiseen juttuun, tulin hänen rinnalle ja blokkasin. Hän alkoi jälleen saavuttaa minua, hän oli minun kauniimpi ja vahvempi velieni, päädyin kompromissiin ja viestitin hänelle, että tartu häntääni sinusta tulee kaksoisveljeni uidaan yhessä tonne saarekkeelle. Yhtäkkiä hännästäni irtosi pala ja hän jäi matkan varrelle. Jatkoin matkaa yksin. Myöhemmin olen tajunnut että tuo pala, joka hänen kanssa jäi matkan varrelle oli se osa aivoistani joka huolehtii motivaation ylläpitämisestä ja suunitelmallisuudesta.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

4

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toudoay

      No, huh Huh...

    • neuvokasta

      Hyvä ja raikas tarina, katsot asioita odottamattomasta näkökulmasta! Tuostahan voisi kehitellä jopa omaelämäkerrallisen romaanin!

    • neuvokasta

      Hyvä ja raikas tarina, katsot asioita odottamattomasta näkökulmasta! Tuostahan voisi kehitellä jopa omaelämäkerrallisen romaanin!

    • Torvijaskana

      Oletko varma, että tuo oli muisto eikä takauma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe