siis tuleeko simpsonit launataina vai sunnuntaina????
ennen ainaki on tullu sunnuntaina.
siis koska simpsonit tulee????
8
1264
Vastaukset 8
- Asiantuntia
20.00-20.30 SUB TV
- animefangirl84
simpsonit tulee aina 20:30 aikaan subtvltä.
mä katson koko päivän simpsonia maanantaista perjantaisin perheeni kanssan.
Kolmoselta.Tosin taitaa vanhoja jaksoja tällä hetkellä sielläkin pyöriä.
- Tintti
Simpsonit tulee aika monena päivänä esimerkiksi lauantaina. Jos sulla on Digi-TV, niin Sub-TV:ltä simpsonit tulee myös keskiviikkona.
- Paras sarja!
MTV3:lta Lauantaisin klo. 16 jälk. yleensä 16.25
SUB TV:ltä To. klo 20.30, La. ja Su. aamuisin joskus klo. 11 aikoihin.
- Millointulee2017PE
Mihin aikaan Simpsonit tulevat 2017 Perjantaisin subilta? Koska ne ei koskaan tule 20:00-20:30
- gdfdg
Ei tule perjantaisin mihinkään aikaan. Muina arkipäivinä 20 ja 20.30.
Sub TV arkisin kello 8-9 . sunnuntaisin tulee marathon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5871233- 80907
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.274694- 56656
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä189653Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161632Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta130612Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203546Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496