Jeesus vapauttaa synneistä verellänsä!

Johanneksenveli

Apostoli Johanneksella oli kirkas käsitys, miten Jeesus vapauttaa ihmiset synneistä!

"ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"
Ilm k 1:5

188

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapautusveressä

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

      • Anonyymi

        Ei tarvita vapautusta tai pelastust yhtään mistään.

        Lahkoilla vain on ovela markkinastrategia. Ensin ihmisille luodaan tyhjästä ongelma, synnintunto. Sitten aletaan kaupata siihen ratkaisua. Eikä tässä vielä kaikki.....

        Eii uskontoa - ei ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita vapautusta tai pelastust yhtään mistään.

        Lahkoilla vain on ovela markkinastrategia. Ensin ihmisille luodaan tyhjästä ongelma, synnintunto. Sitten aletaan kaupata siihen ratkaisua. Eikä tässä vielä kaikki.....

        Eii uskontoa - ei ongelmaa.

        Ja jos et usko niin joudut helvettiin pelotteella viimeistellään sopulilampaat kilauttamaan rahansa kolehtiin. Onneksi ateismi pelastaa ja vapauttaa tällaiselta jumala, jeesus, kirkkopotaskalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos et usko niin joudut helvettiin pelotteella viimeistellään sopulilampaat kilauttamaan rahansa kolehtiin. Onneksi ateismi pelastaa ja vapauttaa tällaiselta jumala, jeesus, kirkkopotaskalta.

        Oletko noin pimeä???
        Millään kolehtirahoilla, eikä muillakaan rikkauksilla voi kukaan, EI KUKAAN saa osuutta iankaikkisesta elämästä.


    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.

      • Anonyymi

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”


    • Ei Jeesuksen verta ole olemassakaan, te juotte viiniä.

      Roomalainen sotilas laski Jeesuksen veren maahan kylkihaavasta, joten hän ei voinut myöskään nousta ylös, koska ilman verta ei ole elämää.

      • Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta.

        Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."Mark 14:24,25

        Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi. Matt.26:28


        Kuinka paljon ankaramman rangaistuksen ansaitseekaan mielestänne se, joka polkee jalkoihinsa Jumalan Pojan, pitää epäpyhänä liiton verta, jolla hänet itsensä on pyhitetty, ja häpäisee armon Henkeä! Hebr 10:29

        Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin. Mark 3:29


    • Aina kun te juotte, tehkää se Jeesuksen veren muistoksi. Niin sanoo Jeesus. Aina kun te juotte, tehkää se Jeesuksen ruumiin muistoksi.

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaankin ehtoollista, etkä mitä tahansa juomista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaankin ehtoollista, etkä mitä tahansa juomista?

        Mitä tahansa juomista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaankin ehtoollista, etkä mitä tahansa juomista?

        ”Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.”


    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        ”Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava.”


    • Kun söitte kuollutta teitte sen eläväksi, mutta mitä teette kun tulette valoon ?

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Ierika

      Aika vähän hän on verta luovuttanut ja sekin on kuivunut 2000v sitten. Turhaa hulinaa yhden romaanihenkilön toilailuista joka kasvoi aviottomasta lapsesta kylän huligaaniksi.
      Eipä kannata laskea sen varaan. Hyvä punkkua arvostan kyllä.

      • Anonyymi

        Jaaha vai niin...


    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa.

      • Eikiitosjeesus

        Kristittyjen jumala on enimmäkseen siis vittumainen nillittävä narsisti.


      • Perustakaakerho
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Kristittyjen jumala on enimmäkseen siis vittumainen nillittävä narsisti.

        Sinä ja Jumala.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"

      • Anonyymi

        "Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."


    • Jeesusarmahtaa

      sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"

    • violaluna17

      tietäen,ettette ole millään katoavaisella,ette hopealla ettekä kullalla,lunastetut turhasta isiltä peritystä vaelluksestanne,vaan Kristuksen kalliilla verellä,niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan.

      • Anonyymi

        "Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta."

        ”Sentähden myös Jeesus, pyhittääkseen omalla verellänsä kansan, kärsi portin ulkopuolella.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sentähden myös Jeesus, pyhittääkseen omalla verellänsä kansan, kärsi portin ulkopuolella.”

        Jeesus nimenomaan kärsi puolestamme Golgatalla. Olen ikuisesti hänelle kiitollinen siitä!


    • Jeesusarmahtaa

      Herra, opeta minua ajattelemaan loppuani, ja mikä minun päivieni mitta on, että ymmärtäisin, kuinka katoavainen minä olen.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen liian halpa kaikkeen siihen armoon ja kaikkeen siihen uskollisuuteen, jota sinä olet palvelijallesi osoittanut; sillä ainoastaan sauva kädessäni minä kuljin tämän Jordanin yli, ja nyt on minulle karttunut kaksi joukkoa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat. Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Kiitos ja kunnia Jeesukselle!


    • AamenkiitosJeesus

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • 12___13

      Mutta mikä on Jeesuksen veri:
      a) Jeesuksen ruumiillinen fyysinen veri
      b) ehtoollisviini
      c) Jeesuksen henki/sanat?

      Jeesus itse sanoo:

      Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
      Joh. 6:63

      Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."
      Joh. 8:51

      Joten itse luottaisin Jeesuksen sanoihin tässä kohtaa. :)

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

      • Anonyymi

        "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"


      • Anonyymi

        Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"

        Nimenomaan, verellänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, verellänsä!

        Jo vain!


    • AamenkiitosJeesus

      Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.

    • AamenkiitosJeesus

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

      • Anonyymi

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi

        ”ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.”

        Kannattais pestä, ennen kuin alkaa haisemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.”

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Minä sanoin sydämessäni: Vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella asialla ja jokaisella teolla aikansa.

      • Anonyymi

        ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”


      • Anonyymi

        ”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”


    • kfkkh

      Hapannut on vanha veri jo.
      Vapahtaja olet sinä - usko pois!

      • Hullutuksenkautta

        Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,


      • Anonyymi

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        ”Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.”


    • Hullutuksenkautta

      Veisatkaa Herralle, ylistäkää Herraa, sillä hän pelastaa köyhän pahantekijäin käsistä.

      • Anonyymi

        ”Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.”


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.”

        Se on niiden hommaa. Me kerromme heille Jeesuksesta!


    • AamenkiitosJeesus

      Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

      • Eikiitosjeesus

        Ainakin yhtä puhelias kuin kallio.


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Ainakin yhtä puhelias kuin kallio.

        ”Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.”
        Job 33:14


    • Totuustotuustotuustotuus

      Siinä se totuus on Jeesuksen sovitusverestä solvaajille, kuten "palstalla kirjoittelun lopettaneelle" Teuvollekin.

      • Anonyymi

        "sillä minulle on avautunut ovi suureen ja hedelmälliseen työhön, ja vastustajia on paljon."


      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

        Tämä on evankeliumin ydin!


      • Anonyymi

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sillä minulle on avautunut ovi suureen ja hedelmälliseen työhön, ja vastustajia on paljon."

        Paavali oli kova äijä. Ei niin kuin nykyiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli kova äijä. Ei niin kuin nykyiset.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”
        Aamen!

        Kunnia Jumalalle!


    • AamenkiitosJeesus

      Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.

      • Anonyymi

        Niinpä!


      • Anonyymi

        ”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.”


    • AamenkiitosJeesus

      Etkö voisi jollakin nimimerkillä herjata ja vihata itseäsi, jotta voisit ylpeillä taivastilisi kasvamisesta, kuten pois jahtaamasi entinen ystäväsi:

      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
      Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

      Sen, minkä teet toisille, tee se myös itsellesi.

      • Anonyymi

        Teuvonkin kiroukset kerran loppuvat!

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvonkin kiroukset kerran loppuvat!

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvonkin kiroukset kerran loppuvat!

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        Niinpä!


      • Anonyymi

        Minä en herjaa, vaan julistan evankeliumia Jeesuksen sovitustyöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en herjaa, vaan julistan evankeliumia Jeesuksen sovitustyöstä.

        Se on oikein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en herjaa, vaan julistan evankeliumia Jeesuksen sovitustyöstä.

        Juuri niin. Surullista on se, että tietyt rienaajat väittävät evankeliointia herjaamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Surullista on se, että tietyt rienaajat väittävät evankeliointia herjaamiseksi.

        Sellaista heidän ajatuksenkulkunsa on.


    • AamenkiitosJeesus

      Joka on vakaa vanhurskaudessa, saa elämän; mutta joka pahaa tavoittaa, saa kuoleman.

      • Päässä.laskien

        Sinä ilmeisesti olet "vakaa vanhurskaudessa". Kai sinunkin pitää silti välillä kuolla, mutenhan sinulle kertyisi kaksi elämää.


      • Anonyymi

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”


      • Anonyymi
        Päässä.laskien kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti olet "vakaa vanhurskaudessa". Kai sinunkin pitää silti välillä kuolla, mutenhan sinulle kertyisi kaksi elämää.

        ”Sillä sinä saat luottaa Herraan, hän varjelee sinun jalkasi joutumasta kiinni.”


      • Anonyymi

        ”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”

        ”Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.”


    • AamenkiitosJeesus

      Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

      • Anonyymi

        Vanhurskas eli oikeamielinen Tuomari.


    • Eikiitosjeesus

      Vapahtaja olet sinä.
      Luopumalla äpäräkultista pääsee eroon myös sen syyllistävästä syntikäsitteestä. Ja elämä on helppoo, kun on totuus mistä pitää kii....

      • Jeesus_pelastaa-nyt

        Evankeliumi jatkaa voittokulkuaan, ihmiset pelastuvat uskossa Jeesukseen.


      • Faktat.faktoina
        Jeesus_pelastaa-nyt kirjoitti:

        Evankeliumi jatkaa voittokulkuaan, ihmiset pelastuvat uskossa Jeesukseen.

        Kirkosta eroaminen jatkaa voittokulkuaan Wikipedian mukaan.

        "Kirkosta eroaminen on Suomessa ollut mahdollista vuodesta 1923. Eroamista helpotettiin vuonna 2003, minkä jälkeen eroaminen yleistyi voimakkaasti. Seuranneiden kymmenen vuoden aikana eronneiden määrä kohosi useisiin satoihin tuhansiin. Yleisimpiä syitä kirkosta eroamiseen ovat tutkimusten mukaan mm. kirkon jäsenyyden kokeminen merkityksettömäksi, kirkollisvero ja vähäinen tai puuttuva usko. Myös pettymykset ja mielipide-erot ovat nousseet esiin erosyinä."


      • Jeesus_pelastaa_nyt
        Faktat.faktoina kirjoitti:

        Kirkosta eroaminen jatkaa voittokulkuaan Wikipedian mukaan.

        "Kirkosta eroaminen on Suomessa ollut mahdollista vuodesta 1923. Eroamista helpotettiin vuonna 2003, minkä jälkeen eroaminen yleistyi voimakkaasti. Seuranneiden kymmenen vuoden aikana eronneiden määrä kohosi useisiin satoihin tuhansiin. Yleisimpiä syitä kirkosta eroamiseen ovat tutkimusten mukaan mm. kirkon jäsenyyden kokeminen merkityksettömäksi, kirkollisvero ja vähäinen tai puuttuva usko. Myös pettymykset ja mielipide-erot ovat nousseet esiin erosyinä."

        Suomi on pieni maa. Maailmanlaajuisesti katsoen evankeliumi jatkaa voittokulkuaan. Ihmiset pelastuvat iankaikkiseen elämään siihen asti, kunnes pakanain luku on täysi.


      • Onko.parempaa.tietoa
        Jeesus_pelastaa_nyt kirjoitti:

        Suomi on pieni maa. Maailmanlaajuisesti katsoen evankeliumi jatkaa voittokulkuaan. Ihmiset pelastuvat iankaikkiseen elämään siihen asti, kunnes pakanain luku on täysi.

        Vain 1/3 maapallon väestöstä on kristinuskoisia, ja eiköhän se osuus päinvastoin pienene koko ajan. Mitä suomeen tulee täällä voi sadan vuoden päästä olla muslimi enemmistö.


      • Jeesus_pelastaa_nyt
        Onko.parempaa.tietoa kirjoitti:

        Vain 1/3 maapallon väestöstä on kristinuskoisia, ja eiköhän se osuus päinvastoin pienene koko ajan. Mitä suomeen tulee täällä voi sadan vuoden päästä olla muslimi enemmistö.

        En ole väittänytkään, että maailman väestöstä suurin osa olisi kristittyjä. Suurin osa kristityistä on todennäköisesti ( ainakin Suomessa ) nimikristittyjä.
        Silti evankeliumi jatkaa voittokulkuaan maailmanlaajuisesti. Huom! alussa oli vain 12 opetuslasta Jeesuksen pelastamana.
        Lopussa Taivaassa, iankaikkisessa elämässä pelastettujen lukumäärä on valtavan suuri.
        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"
        Ilmestyskirja 7:9

        Yksilöihmisen kannalta on tärkeää kuulua itse siihen pelastettujen joukkoon ja pyrkiä siihen, että mahdollisimman moni muukin pelastuisi ikuiselta kadotukselta.


      • Aamenaamenaamen
        Jeesus_pelastaa_nyt kirjoitti:

        En ole väittänytkään, että maailman väestöstä suurin osa olisi kristittyjä. Suurin osa kristityistä on todennäköisesti ( ainakin Suomessa ) nimikristittyjä.
        Silti evankeliumi jatkaa voittokulkuaan maailmanlaajuisesti. Huom! alussa oli vain 12 opetuslasta Jeesuksen pelastamana.
        Lopussa Taivaassa, iankaikkisessa elämässä pelastettujen lukumäärä on valtavan suuri.
        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"
        Ilmestyskirja 7:9

        Yksilöihmisen kannalta on tärkeää kuulua itse siihen pelastettujen joukkoon ja pyrkiä siihen, että mahdollisimman moni muukin pelastuisi ikuiselta kadotukselta.

        Aamen! Jeesus pelastaa.


      • Anonyymi
        Faktat.faktoina kirjoitti:

        Kirkosta eroaminen jatkaa voittokulkuaan Wikipedian mukaan.

        "Kirkosta eroaminen on Suomessa ollut mahdollista vuodesta 1923. Eroamista helpotettiin vuonna 2003, minkä jälkeen eroaminen yleistyi voimakkaasti. Seuranneiden kymmenen vuoden aikana eronneiden määrä kohosi useisiin satoihin tuhansiin. Yleisimpiä syitä kirkosta eroamiseen ovat tutkimusten mukaan mm. kirkon jäsenyyden kokeminen merkityksettömäksi, kirkollisvero ja vähäinen tai puuttuva usko. Myös pettymykset ja mielipide-erot ovat nousseet esiin erosyinä."

        Raamatussa on ennustettu suuri luopumus. Se on surullista, että kaikki eivät halua Taivaaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa on ennustettu suuri luopumus. Se on surullista, että kaikki eivät halua Taivaaaseen.

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen! Jeesus pelastaa.

        Niin, mutta ei väkisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa on ennustettu suuri luopumus. Se on surullista, että kaikki eivät halua Taivaaaseen.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Jeesus_pelastaa_nyt kirjoitti:

        Suomi on pieni maa. Maailmanlaajuisesti katsoen evankeliumi jatkaa voittokulkuaan. Ihmiset pelastuvat iankaikkiseen elämään siihen asti, kunnes pakanain luku on täysi.

        Juurikin niin.


      • Anonyymi
        Faktat.faktoina kirjoitti:

        Kirkosta eroaminen jatkaa voittokulkuaan Wikipedian mukaan.

        "Kirkosta eroaminen on Suomessa ollut mahdollista vuodesta 1923. Eroamista helpotettiin vuonna 2003, minkä jälkeen eroaminen yleistyi voimakkaasti. Seuranneiden kymmenen vuoden aikana eronneiden määrä kohosi useisiin satoihin tuhansiin. Yleisimpiä syitä kirkosta eroamiseen ovat tutkimusten mukaan mm. kirkon jäsenyyden kokeminen merkityksettömäksi, kirkollisvero ja vähäinen tai puuttuva usko. Myös pettymykset ja mielipide-erot ovat nousseet esiin erosyinä."

        ”Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."

        ”Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa on ennustettu suuri luopumus. Se on surullista, että kaikki eivät halua Taivaaaseen.

        ”jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.”


      • Anonyymi
        Jeesus_pelastaa_nyt kirjoitti:

        En ole väittänytkään, että maailman väestöstä suurin osa olisi kristittyjä. Suurin osa kristityistä on todennäköisesti ( ainakin Suomessa ) nimikristittyjä.
        Silti evankeliumi jatkaa voittokulkuaan maailmanlaajuisesti. Huom! alussa oli vain 12 opetuslasta Jeesuksen pelastamana.
        Lopussa Taivaassa, iankaikkisessa elämässä pelastettujen lukumäärä on valtavan suuri.
        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"
        Ilmestyskirja 7:9

        Yksilöihmisen kannalta on tärkeää kuulua itse siihen pelastettujen joukkoon ja pyrkiä siihen, että mahdollisimman moni muukin pelastuisi ikuiselta kadotukselta.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa on ennustettu suuri luopumus. Se on surullista, että kaikki eivät halua Taivaaaseen.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Jeesus_pelastaa-nyt kirjoitti:

        Evankeliumi jatkaa voittokulkuaan, ihmiset pelastuvat uskossa Jeesukseen.

        Aamen! Niin se on!


      • Anonyymi
        Onko.parempaa.tietoa kirjoitti:

        Vain 1/3 maapallon väestöstä on kristinuskoisia, ja eiköhän se osuus päinvastoin pienene koko ajan. Mitä suomeen tulee täällä voi sadan vuoden päästä olla muslimi enemmistö.

        Jumala kutsuu sinua pelastukseen!


      • Anonyymi
        Faktat.faktoina kirjoitti:

        Kirkosta eroaminen jatkaa voittokulkuaan Wikipedian mukaan.

        "Kirkosta eroaminen on Suomessa ollut mahdollista vuodesta 1923. Eroamista helpotettiin vuonna 2003, minkä jälkeen eroaminen yleistyi voimakkaasti. Seuranneiden kymmenen vuoden aikana eronneiden määrä kohosi useisiin satoihin tuhansiin. Yleisimpiä syitä kirkosta eroamiseen ovat tutkimusten mukaan mm. kirkon jäsenyyden kokeminen merkityksettömäksi, kirkollisvero ja vähäinen tai puuttuva usko. Myös pettymykset ja mielipide-erot ovat nousseet esiin erosyinä."

        Ihmiskunta jakaantuu. Nimikristityt tekevät myös valintansa. Osa heistä pelastuu, loput eivät.


      • Anonyymi
        Onko.parempaa.tietoa kirjoitti:

        Vain 1/3 maapallon väestöstä on kristinuskoisia, ja eiköhän se osuus päinvastoin pienene koko ajan. Mitä suomeen tulee täällä voi sadan vuoden päästä olla muslimi enemmistö.

        Jeesus pelastaa ne, jotka hänen puoleensa kääntyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,”

        Jeesus on hyvä.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Jotka taistelevat Herraa vastaan, ne joutuvat kauhun valtaan; hän jylisee taivaasta heidän ylitsensä. Herra tuomitsee maan ääret; hän antaa vallan kuninkaallensa ja korottaa korkealle voideltunsa sarven."

      • Anonyymi

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.

    • Mutta viimeisen 500 vuoden ajan Sovitus on ollut täysin ilmainen lahja. Ja armo on ollut täysin ilmainen lahja. Muussa tapauksessa joutuisin ihmettelemään kuin Amerikan ja Australian alkuperäiset asukkaat vuodattivat verensä saadakseen aikaan yltäkylläisyyden ja lihavuuden Europpassa ja Arabiassa.

      Ei ole ollut mitään uhria tai almua tai anetta syntien takia 500 vuoteen, vaan on ollut ilmainen sovitus ja armo. Viimeiset 500 vuotta näin on ollut, mutta nyt seuraavana 500 vuotena puhutaan kuolleiden heräämisestä eloon tai pidennetystä elinajasta. Takaisin elämään herättäminen on teemana.

      Pitää saada kuolleita takaisin elämään. Siihen soveltuu esimerkki tuhlaajapojasta muun muassa.
      Eikö nyt ole syytä iloita ja juhlia kun hän on palannut takaisin elämään.
      Sitä ennen hän tosin alentui jopa sikojen tasalle elämään. Mielestäni tähän aikaan soveltuu paremmin esimerkki tuhlaajapojasta kuin esimerkki tekojen mitätöinnistä.

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

      • Eikiitosjeesus

        Älköön tuomitko ettei häntä tuomittaisi. Sotiminen on typerää ja tuhmaa. Kai se on hupia yksinkertaisille ihmisille.


    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

    • Jeesus-palvelija

      Apostoli Johanneksella oli muitakin hämäriä päätelmiä joilla ei ole mitään oikeutusta.
      Sentähden tutkijat ovat osittaneet hänen kirjoitelmansa pakanoita varten myöhäiseksi ja gnostilaiseksi. Minä sanot sitä satuEvankeliumiksi.
      On siinä silti kohtia jossa tunnustetaan Jumala yhdeksi ja Jeesus palvelijaksi.

    • AamenkiitosJeesus

      "Sen kuullessansa pakanat iloitsivat ja ylistivät Herran sanaa ja uskoivat, kaikki, jotka olivat säädetyt iankaikkiseen elämään."

    • VapahtajaOletSinä

      Siihen mitään 2000v vanhaa raatoa tarvita.
      Vapahtaja Olet Sinä. Hankkiudu eroon muinaisista perusteettomista uskomuksista

    • AamenkiitosJeesus

      Jeesus on koettavissa oleva persoona.

      • Kokematonko

        Sinäkään et ole kokenut muuta kuin naapurin katiskaa :-)


    • Jeesuksenwerenkautta

      "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

    • AamenkiitosJeesus

      "ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa."
      Kol 1:20

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

    • AamenkiitosJeesus

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

    • Jeesusarmahtaa

      Niin Jeesus sanoi heille: "Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne. Vaeltakaa, niin kauan kuin teillä valkeus on, ettei pimeys saisi teitä valtaansa. Joka pimeässä vaeltaa, se ei tiedä, mihin hän menee."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit."

    • AamenkiitosJeesus

      "minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

    • Anonyymi

      "Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      Niin maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" Mutta he huusivat vielä kovemmin sanoen: "Ristiinnaulittakoon!"

    • Anonyymi

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

    • Anonyymi

      "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."

      • Anonyymi

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja!😨


    • Anonyymi

      "Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on."

    • Anonyymi

      "Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on."

    • Anonyymi

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

    • Anonyymi

      "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"

    • Anonyymi

      "Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa."

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle hänen suuresta armostaan!

      • Anonyymi

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."


    • Anonyymi

      "mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,"

    • Anonyymi

      Edelleenkään monet monet pakanat ei vieläkään ymmärrä mitään evankeliumista.

    • Anonyymi

      HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
      Parempi kuolla nauruun kuin naruun!

      • Anonyymi

        Onhan "jojokin" ratkaisu ongekmatilanteisiin, vaikkei sitä yleensä suositella.


      • Anonyymi

        Oletko kokeillut?


    • Anonyymi

      R 1933/-38
      2Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

    • Anonyymi

      Tai sinä itse olemalla uskomatta koko satujumalaan
      VapahtajaOletSinä

      • Anonyymi

        Meidän oma pikku vanhuksemme on tehnyt saman tempun lukuisia kertoja.
        Tämä temppu noudattaa aina samaa kaavaa.
        Tämä kaava menee seuraavanlaisesti:
        Ensin hän mahtipontisesti, omalla nimimerkillään ilmoittaa vetäytyvänsä palstalta. Me kaikki olemme toki uskovamme hänen ilmoituksensa. Kyllähän hän nyt sentään sanansa pitää! No, annahan olla, hän alkaa kuitenkin kirjoittamaan anonyyminä ja tekeytyy ihailijaksi ja kannattajaksi, siis itsensä ihailijaksi! Me olemme taas uskovinamme, että hänellä on tällaisia ihailijoita, toki, toki, mitenkäs muuten.
        Sitten lopulta hän ilmestyy takaisin, täysin sen ”pyhän” lupauksen unohtaneensa, jonka hän uljaasti antoi.
        Näin tulee käymään nytkin!


    • Anonyymi

      Se on niin ja aamen!

      • Anonyymi

        Kylläpä tuntuu uskottavalta. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä tuntuu uskottavalta. 😂

        Niinhän se Raamattukin sanoo, että ”usko ei ole joka miehen”.
        Kaikki ihmiset eivät halua taivaaseen, valitettavasti.


    • Anonyymi

      Kun tuomari julistaa jonkun syyttömäksi tai rikoksen sovitetuksi, hän ei tarvitse tuomion voimaantuloon syytetyn suostumusta. Syytetyn ei tarvitse "ottaa vastaan" tuomiota, jotta se astuisi voiman hänen kohdallaan. Tuomio astuu voimaan sillä hetkellä, kun tuomari lyö nuijalla pöytään.
      Kuitenkin enemmistö kristityistä ajattelee, että Jumalan ihmiskunnan sovittava/armahtava tuomio tarvitsee voimaan tullakseen ihmisten suostumuksen.
      Jumalan valtaa ja kunniaa ja Kristuksen sovitustyötä vähättelevämpää tulkintaa on vaikea kuvitella.
      Kun Jumala loi Sanallaan eli Pojassaan/Poikansa kautta maailman, se tuli luoduksi, mutta kun Hän sovitti Sanallaan eli Pojassaan/Poikansa kautta maailman ITSENSÄ KANSSA, Hän tarvitseekin siihen yhtäkkiä maailmalta luvan!
      2 Kor. 5:20b tarkoittaa alkukielellä: "Suostukaa siihen, että teidät on JO SOVITETTU Jumalan kanssa." TÄTÄ on metanoia eli mielenmuutos, joka on suomalaisissa raamatunkäännöksissä käännetty uskomattoman kömpelösti parannuksenTEOKSI.

      • Anonyymi

        Aamen! Sallinet että lainaan hyvää kirjoitustasi.


    • Anonyymi

      Meillä aivan uskomattomilla ei koko syntiongelmaa ole olemassakaan. Uskovainen on kuin siinä vanhassa vitsissä:
      Kuvittele että olet sillalla. Toisesta päästä lähestyy hyeenalauma, toisesta vihainen tiikeri. Alla joessa kuhisee krokotiilejä. Mitä teet?

      Lakkaa kuvittelemasta, hölmö!

      Jumalattoman hyvää Uuttavuotta kaikille.

      • Anonyymi

        Nyt Jumalan valtakunta etenee nyt nopeammin, merkillistä kyllä, IRANISSA. Siellä vainotaan uskovia, mutta juuri siellä, missä kristittyjä vastustetaan, sitä nopeammin totuus etenee. Se on Jumalan ihme. Siis, ette voi vastustaa evankeliumia. Jos uskovilla on suuri vapaus levittää Sanaa, sitä laiskemmin uskovat toimivat.

        Näin ollen, ateistien tulisi antaa uskovien olla kaikessa rauhassa, koska silloin uskovat pysyvät kirkoissaan hiljaisina. Kiinassa on jatkuva vaino vuodesta 1949, jolloin Maon joukot valloittivat maan. Silloin alkoi vainot, mutta nyt arvioidaan olevan Kiinassa on yli 100 miljoonaa tosi kristittyä. Ei sellaisia, jotka Lännessä olevat, vaan sellaisia, jotka ovat valmiita kuolemaan Kristuksen tähden.

        Vielä Kiinan tilateesta. Lännestä levitettiin Kiinaan evankeliumia yli 100 vuotta vuoteen1949 saakka. Sinä pitkänä aikana kääntyi kansasta noin 1-2 miljoonaa kristityksi. Todella vasta kommunistien vainot räjäyttivät evankeliumin voimasta uskovien lukumäärän jopa yli 100- kertaiseksi.
        Nyt Suomessakin voi syntyä herätys, koska uskovia vastustetaan. Päivi Räsäsen 14 vuotta vanha puhe on nostettu nyt tikun nokkaan. Nyt eri puolilla maailmaa puhutaan Suomem hengellisestä tilanteesa. Vainotaanko Suomen uskovia, aletaanko meitä syyttämään ja vainoamaan? Meidän puolesta rukoillaan nyt laajasti. Uskovat heräävät ja se on hyvä asia. Käymme rukoilemaan ja jo nyt rukoillaan ympäri Suomea. On vihdoinkin aika nousta ja Jeesus-lippu nostaa ylös. Voi alkaa voimakas herätys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Jumalan valtakunta etenee nyt nopeammin, merkillistä kyllä, IRANISSA. Siellä vainotaan uskovia, mutta juuri siellä, missä kristittyjä vastustetaan, sitä nopeammin totuus etenee. Se on Jumalan ihme. Siis, ette voi vastustaa evankeliumia. Jos uskovilla on suuri vapaus levittää Sanaa, sitä laiskemmin uskovat toimivat.

        Näin ollen, ateistien tulisi antaa uskovien olla kaikessa rauhassa, koska silloin uskovat pysyvät kirkoissaan hiljaisina. Kiinassa on jatkuva vaino vuodesta 1949, jolloin Maon joukot valloittivat maan. Silloin alkoi vainot, mutta nyt arvioidaan olevan Kiinassa on yli 100 miljoonaa tosi kristittyä. Ei sellaisia, jotka Lännessä olevat, vaan sellaisia, jotka ovat valmiita kuolemaan Kristuksen tähden.

        Vielä Kiinan tilateesta. Lännestä levitettiin Kiinaan evankeliumia yli 100 vuotta vuoteen1949 saakka. Sinä pitkänä aikana kääntyi kansasta noin 1-2 miljoonaa kristityksi. Todella vasta kommunistien vainot räjäyttivät evankeliumin voimasta uskovien lukumäärän jopa yli 100- kertaiseksi.
        Nyt Suomessakin voi syntyä herätys, koska uskovia vastustetaan. Päivi Räsäsen 14 vuotta vanha puhe on nostettu nyt tikun nokkaan. Nyt eri puolilla maailmaa puhutaan Suomem hengellisestä tilanteesa. Vainotaanko Suomen uskovia, aletaanko meitä syyttämään ja vainoamaan? Meidän puolesta rukoillaan nyt laajasti. Uskovat heräävät ja se on hyvä asia. Käymme rukoilemaan ja jo nyt rukoillaan ympäri Suomea. On vihdoinkin aika nousta ja Jeesus-lippu nostaa ylös. Voi alkaa voimakas herätys!

        On syytä kysyä mitä sellainen "päiviräsänen" eduskunnassa tekee?
        Eduskunnanhan pitäisi päättää ihmisille tärkeistä asioista,
        eikä plarailla jotain ikivanhaa tarinakokoelmaa.


    • Anonyymi

      Jumala ei kuitenkaan ole vapauttanut herjaamisen synnistä Teuvoa, koska Teuvo EI HALUA.

    • Anonyymi

      Teuvo ei halunnut liittyä meihin vanhoillislestadiolaisiin, vain me olemme oikeita jumalalapsia ja vain meillä on oikeus antaa kaikille Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki synnit anteeksi.

      Kuten uskollinen hoitomiehemme on täällä vuosia ilmoittanut.

    • Anonyymi

      Ei ole muuta ovea.

    • Anonyymi

      Ei ole muuta ovea.

    • Ja minä näin hallavan hevosen. Ja se selässä oli ratsastaja, jonka nimi oli Tuoni ja Kuolema. Ja hän tappoi kolmasosan maailman ihmisistä.

      • Anonyymi

        Yritätkö nyt uskotella, että sinä näit tuon näyn, kun ei jutussasi ole lainausmerkkejä?


    • Anonyymi

      > "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"
      Ilm k 1:5

      Mutta, mitä tarkottaa Jeesuksen veri:
      1. Hänen ruumiinsa veri
      2. Hänen antama ehtoollisviini
      3. Henki, joka välittyy hänen sanojen kautta?

      "Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä."
      Joh. 6:63

    • Anonyymi

      Jeesus luovutti verta kerran. Mikä luuseri.
      Minä olen luovuttanut verta liki sata kertaa ja naiset kerran kuussa! Kunnia heille.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe