Painepesuri

MNASBRTUA

Auton pesuun tarkoitettu painepesuri (Kärchner) on alkanut "temppuilemaan". Pesurin paine aaltoilee koko ajan noin viiden sekunnin jaksoina. Mistä mahtaa johtua tuollainen asia ja mitä sille pitäisi tehdä että se saataisiin kuntoon?

10

3611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salettikumoskovanpaletti

Nykyaikana nyt vaikka en asiasta tiedäkkään niin arvata voi että jos yrität huoltoon viedä ne sanoo; "Ei kannata enää huoltaa, tulee halvemmaks ostaa uus"

• osta-kränzle

Osta Kränzle. Se on paljon parempi merkki kuin harrastelijalaite Kärchner.

• Prosessinhoitaja

Oireet viittaavat varoventtiilin toimintaan.

• laiskapesuri

Minulla halvin Kärcher ja yleensä aina aloittaessa samaa ongelmaa. Käytän sitä sadevedellä vesiautomaatin kanssa ja koska sadevesitynnyreihin tahtoo kerääntyä kaikenmoista moskaa käytän tulopuolella suodatinta. Usein tuon suodattimen pestyäni on alkanut pelaamaan kunnolla mutta en ole oikein päässyt varmuuteen johtuuko siitä vai onko vain tuon lelun ominaisuus.

Vaikka eihän tuolla autoa puhtaaksi saa vaikka kunnolla toimisikin, kunhan pahimmat kurat lähtee. Laiskan miehen autonpesuväline on painepesuri. Itse olen laiska silläkin pesemään. Saattaisi ehkä saadakkin suht puhtaaksi, jos viitsisi pitää auton kunnolla vahattuna.

• toinenlaiskiainen

Tarkista että pesuri saa esteettä vettä. Eihän letku ole jostain mutkalla? Jos pitkä vesiletku ja sisällä ilmaa, kestää aika kauan ennen kuin tasaantuu. Ennen letkun liitäntää, kannattaa laskea vettä kunnes vesi tulee tasaisesti ulos ja sitten kytke kiinni. Vähentää huomattavasti aaltoilua.

Tälläsiä täällä, toivottavasti olisi jotain apua.

• fsjdfdjkldjfklsdl

mulla astiapesuri alkoi temppuilemaan mutta tokeni kun potkaisin sitä perseelle...

• Ei_Kärcheriä

Kärcherin halvemmissa K1, K2 ja K3 -sarjan painepesureissa on sisällä sama, luultavasti halvimmista mahdollisista komponenteista kasattu paineyksikkö. Tämän paineyksikön paineentunnistin alkaa jumittelemaan todella herkästi.

Paineentunnistin määrää, koska sähkömoottorin sallitaan pyöriä ja tuottaa painetta. Paineentunnistimen jumittelu johtaa siihen, että moottori alkaa "pumppaamaan" sykäyksittäin vettä tai enää tuota painetta ollenkaan.

Kärcherin halpiksien sisällä oleva paineyksikkö on kasassa neljällä pultilla, joiden avaaminen johtaa öljyjen ulos tulemiseen. Edes painetunnistimeen ei pääse käsiksi ilman näiden pulttien avaamista.

Elvytin paineentunnistimen pari kertaa, minkä jälkeen se tuntui jumahtaneen lopullisesti. Ei liikkunut enää mihinkään muuten kuin voimalla.

Tein päätöksen, että ikinä ei tähän taloon enää tule mitään missä lukee "Kärcher". Tällaista laatua (=laaduttomuutta) ei saisi myydä kuluttajille.

• Tyytyväinen

Itse päädyin taloudellisista syistä hommaamaan Stanley merkkisen painepesurin.
      Meidän taloudessa kun ei niin hirveän isoa käyttöä ole, niin on melko ylimääräistä lähteä santsaamaan esim. Kränzlen huippupesuriin.
      150 bar paine saa kyllä meidän peltilehmät puhtaiksi.
      https://www.virtasenkauppa.fi/painepesuri-150-bar-2200-w-stanley-32593

• SirpsaPirpsa

Siinähän on painetta ku pienessä pienessä pippelissä.

• ilmaa

Sinne on jäänyt ilmaa tai sitten pesurin suuttimeen on mennyt roska, työnnä neula siitä päästä ensin kuitenkin irroitat pesurin suuttimen kahvaosasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2238
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1853
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1480
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1454
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1167
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1134
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1086
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1064
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      922
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      919
    Aihe