Taas positiivistä Ähtäristä!

Nordean eteisaulaan palautettu OTTO automaatti, oikein sellainen!

9

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • posiitiivista

Hyvä juttu yksi automaatti kesällä aivan liian vähän.

• SheikkiMaharaza

7v liian myöhään. Juna meni jo!!! Lappua luukulle nordeaan SULJETTU huonon asiakas palvelun takia.

• Sillekäyttöö

Onko se kortsu automaatti

• Junamenijo7117

Et ole siis huomannut, että käteistä saa mm. mainiomarketista, uudesta nallesta ja varmaan ärrältäkin. Nallesta esim. saa juuri sen summan minkä tarvitsee , vaikkapa 11 euroa tai 111 euroa. En ota nykyään vastaan käteismaksuja, joten talletusmahdollisuutta en tarvitse.

• Ahterinousuun

Nyt on pöhinää!

• tarhaaja

Paljonko maksaa pandakarhu kpl, turhaa on Kiinalaisille maksaa mljoonija. Onko kukaan miettinyt että siellä tarhassa on niitä pieniä karhunpentuja jos vaikka niille laitettaisiin vaikka valkoiset turkisliivit ja päähän lakkanasta vanhasta lakanasta huppu ja, niihin pikilaput silmiksi ja niihin pienet reijät. Kyllä Aleksei ja Laudiaa on helppo narrata

• VoiLuojaOtaMinutJoPois

Hmm...jos tavallisen karhun turkin värjäisi mustavalkoiseksi, kävisikö se halppispandasta? Sellainen kansanpanda portille, jonka näkeminen maksaisi vitosen? Eurolla pääsisi katsomaan pahvista tehtyä pandaa. Ilmaiseksi saisi kuvitella pandan.

• Padoillelihaakalaavihann

Ähtärin pandat pitäisi opettaa lihansyöjiksi niin olisivat pirteämpiä. Pandan elimistö kuulemma sopisi sekaravinnonkin käyttöön. Ovat tainneet vaan joskus laiskistua, ja alkaa syömaan vain sitä minkä saa helposti kiinni ja kun se on ravintoarvoltaan surkeaa, ovat hidastuneet ja laiskistuneet lisää. Toivotaan kuitenkin, että tuo lempeännäkoinen elukka tuo valtavat rahamäärät Ähtäriin.

• Hyvinmeneekuitenk91
        VoiLuojaOtaMinutJoPois kirjoitti:

Hmm...jos tavallisen karhun turkin värjäisi mustavalkoiseksi, kävisikö se halppispandasta? Sellainen kansanpanda portille, jonka näkeminen maksaisi vitosen? Eurolla pääsisi katsomaan pahvista tehtyä pandaa. Ilmaiseksi saisi kuvitella pandan.

Muuten hyvä idea, mutta karhuja ei saa värjätä, se on laitonta. Ihmisiä saa. Olisi jo aika huomata, että halpispandoja ei tarvita, koska kallispandat tulevat ja nyt ei voi kuin toivoa korkeimman siunausta hankkeelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe