Mitkä ovat Sinun - kaikkien alojen asiantuntijan - kommentit P. Tiaisesta?
Pertsa, kommentteja?
19
297
Vastaukset
- siltä.näyttää
Tekeekö piilotettu ja torjuttu homoseksuaalisuus karismaatikoksi? Tästä on nyt kaksi hyvää esimerkkiä: Koivisto ja Tiainen.
Kyllä kai näiden miesten paineet fundamentalistien joukossa ovat kovat. Tavallaan säälittää. Helpompaa olisi kai ollut hyväksyä itsensä ja uskoa mihin uskoo ilman dramatiikkaa.
- yks.munkki.vaan
Padotusta seksuaalisuudesta saa rutkasti energiaa - sen tiesivät jo munkitkin aikoinaan. Toisaalta kun liian pitkään paastoaa, harhat ovat myös sen mukaisia. ;)
Nämä kaksi ovat esimerkkejä Suomessa, mutta Yhdysvalloissa on moni homovastainen pappi osoittautunut vaimoaan pettäväksi miehen kanssa suhteessa olevaksi.
Itse epäilen pertsaakin ainakin homosuhteita kaipaavaksi: hänellä täällä eniten homojen anukset ovat mielessä.
P. Tiainen oli sittenkin rehellinen kristinuskon valheellisuudesta sekä omasta sukupuolisesta suuntauksestaan. Iso käsi hänelle!- HimoitsetPertsaa
torre12 kirjoitti:
Nämä kaksi ovat esimerkkejä Suomessa, mutta Yhdysvalloissa on moni homovastainen pappi osoittautunut vaimoaan pettäväksi miehen kanssa suhteessa olevaksi.
Itse epäilen pertsaakin ainakin homosuhteita kaipaavaksi: hänellä täällä eniten homojen anukset ovat mielessä.
P. Tiainen oli sittenkin rehellinen kristinuskon valheellisuudesta sekä omasta sukupuolisesta suuntauksestaan. Iso käsi hänelle!Miksi ihmeessä himoitset Pertsaa?
HimoitsetPertsaa kirjoitti:
Miksi ihmeessä himoitset Pertsaa?
Miksi ihmeessä kyselet tyhmiä? Pertsaa ei kukaan voi himoita; älä ole naurettava.
- HimoitsetPertsaa
torre12 kirjoitti:
Miksi ihmeessä kyselet tyhmiä? Pertsaa ei kukaan voi himoita; älä ole naurettava.
Sinä himoitset Pertsaa kanki kovana.
- InhottavaRealistieikirj
Ja Pertsahan ei mitään sano! Keskustelupalsta ei hänelle tarkoita keskustelua.
Diagnoosini on se, että Pertsa on vain trolli. Hän saattaa vallan mainiosti olla Räyhis. - Asiaa.tutkinut
Nimenomaan. Pertsa on Räyhis.
- AlkoiSaarnataMitä
Ei kommentteja? Aamulehdessä niitä on Patrikista.
https://www.aamulehti.fi/hyvaelama/jumalan-ihmelapsi-patrick-tiainen-kirjoitti-itsemurhaviesti-ja-suunnitteli-hautajaisensa-sitten-han-alkoi-saarnata-200937216/ - OnkoPertsaKuollut
Onko Pertsa kuollut?
Se leikkii, että olisi temmattu. Siitä hän piti kovaa ääntä loppuvuodesta. Näin hän ei joudu pilkattavaksi.
Minä sanoin, että vuonna 2018 Pertsa joutuu naurunalaiseksi sekä menettää kasvonsa lopullisesti. Näin kävi, mutta hän on piilossa.- NäinSiinäKävi
torre12 kirjoitti:
Se leikkii, että olisi temmattu. Siitä hän piti kovaa ääntä loppuvuodesta. Näin hän ei joudu pilkattavaksi.
Minä sanoin, että vuonna 2018 Pertsa joutuu naurunalaiseksi sekä menettää kasvonsa lopullisesti. Näin kävi, mutta hän on piilossa.Sinä olet hakemassa panoseuraa Espanjassa, kun Jamppa lähti.
NäinSiinäKävi kirjoitti:
Sinä olet hakemassa panoseuraa Espanjassa, kun Jamppa lähti.
Heh. Oletko huumeissa?
- SinäOlet
torre12 kirjoitti:
Heh. Oletko huumeissa?
Sinä olet huumehörhö., olet tainnut vetää kaikkea muutakin sekaisin.
Harmittaako sinua kun Pertsa lähti luotsasi ovet paukkuen?
Pertsa oli tai on edelleen oman tiensä kulkija ja niin me kaikki olemme.
- PertsaTuuTakas
Pertsa on Jumalan lapsi.Hänellä , kuten meillä kaikilla, on omat vaikeutemme ymmärtää koko Jumalan ilmoittama oppikokonaisuus.
Me olemme kaikki matkalla ja erehdymme toisinaan. Pertsa on Jeesustiellä! Ei oman tien kulkijaa odota muu kuin Kadotus. Jos Pertsa on erehdyksessä johonkin valheprofetiaan uskonut niin camoon! Erehdys osuu milloin kehenkin.Silloin sanotaan: Herra, minulle valheprofetiaa kerrottiin, ja usloin sen!Anna anteeksi, Herra!
En tiedä onko Pertsa uskonut valheprofetiaan vai ei!Mutta jos poistumisen syy on jokin häpeän kokeminen erehtymisestä niin camoon hei, relax! Takas hepan selkään ratsaille Jeesustiellä , cowboy Pertsa!Pertsa on lujasti uskonut lähinnä Pihon kautta saatuihin profetiohin.
Hän yritti saada meidätkin uskomaan, että Putin miehittää Etelä-Suomen pari vuotta sitten, että 2014 Israeliin hyökätään tuhoisasti, että tänä vuonna temmataan riemuvuoden loputtua.
Hän kaatui omiin luuloihinsa. Ei näytä siltä, että Jumala olisi hänen kanssaan. Hän seuraa itseään.
- JaVastausta
Kyllä se mulla ei ainakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334