Intomielinen pesäpallofani, siihen satoja tuhansia euroja sijoittanut ja Koskenkorvan pesäpallojoukkueen luoja arvostettu menestynyt sähköalan yrittäjä, insinööri Antti Alho Ilmajoelta kuoli torstaina 27.4.2017 sädynkohtaukseen Ilmajoella omassa pajassaan.
Saman päivän aamuna sananvapauden itselleen monopolisoinut totuuden torvi ILKKA ja ja Pohjalainen sekä eräs iltapäivälehti julkistivat Alhosta sivunkokoisen jutun, kun hän oli saanut toista tuhatta euroa sakkoa oikeudellisesti kyseenalaisin perustein pahantekijäpoikien takaa-ajosta. Häntä käsiteltiin kuin suurtakin rikollista median kohtuuttomin sivalluksin selvästi vahingoittamis- ja maineenhäpäisytarkoituksessa .
Eipä näytä paljonkaan muiden sakkoja riepoteltavan sivuilla.
Kun tällainen vuosikymmenien hyväntekijä, henkilö joutuu näin tahallisen vainon kohteeksi, on sellaisella, hänen läheisillään ja ystävillään sydänkohtaus lähellä. Eniten se tietenkin koskettaa vainottua.
On aiheellista kysyä, murhasiko ILKKA ja nämä kuolleen haudalla tanssijat Antti Alhon? Oliko tämä kaikki vain sattumaa, joka painetaan herrakerhojen villaisella? Oliko välttämätöntä lyödä Anttia niin, että hän menehtyy?
Toimittajalla ja päätoimittaja Satu Takalalla lienee nyt oikein voittoisan hyvä olo.
siinä on meillä moraalisaarnaajat parhaasta päästä. Vai eikö tällainen tuomitsematon moraalinen murha kosketa? Onko murhalla ja taianomaisella psukologisella "mediamurhalla" ero? Eikö tuomio olekaan sama tästä murhasta kuin vastaavasta hengen vieneestä murhasta. Eikö psyykkaava murha olekaan sama kuin amupujan luodin tai veitseniskun aiheuttama murha?
Onko Ilkka ja iltapäivälehti murhaaja?
4
226
Vastaukset
Mistä ja keneltä on lähtöisin tämmöinen viisaus?
Eräältä tunnetulta persu-valtuutetulta. Suora lainaus; " Eikö yhtään Ilkan toimituksessa omantunnon ääni soi. Tapoitte hyvän ystäväni. "
Erittäin ikävä tapaus, mutta tuskin omaiset olisivat halunneet vainajalle tällaista julkisuutta?
- FaktojaKEhiin
Aloittajalle tiedoksi - Ilkan juttu oli kaukana koko sivun jutusta. Kuva oli 2-palstainen, eikä kyse ollut edes sivun pääjutusta, joka oli muuten Erkki Valtamäen FB-käräjistä. Vähän jotain rotia näihin kirjoituksiin - väärä todistus on väärä todistus myös keskustelupalstalla.
- FactaHommaa
Lautamieshän tämän päivityksen teki fb- sivullaan. Melko mautonta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479