Onko Ilkka ja iltapäivälehti murhaaja?

Sananvapausvainitsellä

Intomielinen pesäpallofani, siihen satoja tuhansia euroja sijoittanut ja Koskenkorvan pesäpallojoukkueen luoja arvostettu menestynyt sähköalan yrittäjä, insinööri Antti Alho Ilmajoelta kuoli torstaina 27.4.2017 sädynkohtaukseen Ilmajoella omassa pajassaan.

Saman päivän aamuna sananvapauden itselleen monopolisoinut totuuden torvi ILKKA ja ja Pohjalainen sekä eräs iltapäivälehti julkistivat Alhosta sivunkokoisen jutun, kun hän oli saanut toista tuhatta euroa sakkoa oikeudellisesti kyseenalaisin perustein pahantekijäpoikien takaa-ajosta. Häntä käsiteltiin kuin suurtakin rikollista median kohtuuttomin sivalluksin selvästi vahingoittamis- ja maineenhäpäisytarkoituksessa .
Eipä näytä paljonkaan muiden sakkoja riepoteltavan sivuilla.

Kun tällainen vuosikymmenien hyväntekijä, henkilö joutuu näin tahallisen vainon kohteeksi, on sellaisella, hänen läheisillään ja ystävillään sydänkohtaus lähellä. Eniten se tietenkin koskettaa vainottua.

On aiheellista kysyä, murhasiko ILKKA ja nämä kuolleen haudalla tanssijat Antti Alhon? Oliko tämä kaikki vain sattumaa, joka painetaan herrakerhojen villaisella? Oliko välttämätöntä lyödä Anttia niin, että hän menehtyy?

Toimittajalla ja päätoimittaja Satu Takalalla lienee nyt oikein voittoisan hyvä olo.
siinä on meillä moraalisaarnaajat parhaasta päästä. Vai eikö tällainen tuomitsematon moraalinen murha kosketa? Onko murhalla ja taianomaisella psukologisella "mediamurhalla" ero? Eikö tuomio olekaan sama tästä murhasta kuin vastaavasta hengen vieneestä murhasta. Eikö psyykkaava murha olekaan sama kuin amupujan luodin tai veitseniskun aiheuttama murha?

4

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä ja keneltä on lähtöisin tämmöinen viisaus?

      • Eräältä tunnetulta persu-valtuutetulta. Suora lainaus; " Eikö yhtään Ilkan toimituksessa omantunnon ääni soi. Tapoitte hyvän ystäväni. "
        Erittäin ikävä tapaus, mutta tuskin omaiset olisivat halunneet vainajalle tällaista julkisuutta?


    • FaktojaKEhiin

      Aloittajalle tiedoksi - Ilkan juttu oli kaukana koko sivun jutusta. Kuva oli 2-palstainen, eikä kyse ollut edes sivun pääjutusta, joka oli muuten Erkki Valtamäen FB-käräjistä. Vähän jotain rotia näihin kirjoituksiin - väärä todistus on väärä todistus myös keskustelupalstalla.

      • FactaHommaa

        Lautamieshän tämän päivityksen teki fb- sivullaan. Melko mautonta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe