Kysymys miehille jotka harrastavat kimppakivaa

OmaVaiVieras

Moniko mies haluaa ottaa oman puolison mukaan kimppakivaan jossa muutkin miehet naivat häntä?
Moniko mies mieluummin nai toisen puolisoa?
Itselläni on mieluimmin oma puoliso kimpan nainen.

39

2643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roiskisroiskis

      Meillä ei emäntä todellakaan suostu olemaan kimppapanona,joten mulle ainoa vaihtoehto on vieras nainen.

    • Ehkäaisuri

      Olen mies . Ja olen monta kertaa ehdottanut otettas mies kimppa mielellään bi. Ni sais molemmat. Ja mun molemmat fantasia halut tulis totee. Saisin imee munaa ja kattoo kun viaras panee omaa muijaa. Ja pääsis jälki liukkaille nuolee ja panee.
      Ei oo kyl ihan tyrmänny ajatusta. Pitäs kuulemma löytää joku järkevä ja fiksu ei netistä. Mut mistä muualtakaan. Joskus etin ja yllätän en usko et sit kieltäytyy ku vieras olis kyläs
      Olis myös suostuvaine semmosen et seuraa vierestä ku imen miehen munaa loppuu ja ehkä muutaki

      • PilluaMyösKavereille

        Meillä omien kavereiden kanssa naimme vaimoani.
        Houkutttttelin alussa ja kun sain periaatteessa kyllä, niin juttelin yhden kaverin kanssa että yritetään iskeä kimpassa vaimoani
        Aikamme houkuteltua saimme hänet suostumaan "kokeilemaan" kahta miestä.
        Nyt ollaan kokeiltu 16 vuotta ja usean kaverin kanssa.
        Nyt raja kulkee noin kolmen miehen paikkeilla kerrallaan.
        Suosikkimme on 1N 2-3M keerraalllaan.


      • MiestäNaiselle

        Ottakaa kaksi miestä vaimosi saa kolmea miestä ja hänellä on yksi mies kun itse touhuat toisen kanssa.


    • spari

      Meillä vaimo tietää että haluun katsella kun häntä nai toisen parin mies ja yleensä hän houkuttelee vieraan mukaan, Hetken katseltua toisen parin naisen kanssa heidän touhuja houkuttelen hänet mukaan ja nautin siitä kun saan työntyä vieraan sisään.
      Meillä vakipari ja me ollaan bi mielisiä ja siinä saa tuntea olevan monesti miten se hetero raja ylittyy ja katsellaan miten samaa sukupuolta olevat nauttii toisistaan.

    • Minulle se on täkeää että nainen on oma vaimo. Jos nain kimpassa kaverin vaimoa siitä puuttuu jotain. Oman vaimon ollessa kierroksessa tunnen sen minkä vaimonikin kun häntä naidaan. Tunteet ja aistimukset on jotenkin yhteisiä.

      • Nauro tai ei pääasia että nussii.


      • PilluaRiittääKavereille

        Parempi kun nauraa ja nussiii kuin että itkee ja nussii


    • Turkulainenmn

      Itse olen 25v mies eikä avovaimo suostu kimppaan. Salarakkaan 48v naisen kanssa ollaan nyt kerran kokeiltu 2n1m kimppaa ja seuraavaksi haluttaisiin kokeilla 2m1n touhuja!

      • Kokeiltu.on

        Ehdota että otatte ensin vImolle toisen miehen se ehkä auttaisi jälkeenpäin sinua toiveesi suhteen.


    • vaimojakoon

      Vaimo kysyi joku aika sitten haluaisinko jonkun naimaan häntä vai toisen naisen kimppaan. Sanoin haluavani ehdottomasti jonkun naimaan häntä. Vaimon hymy oli näkemisen arvoinen. Vastaus palkittiin täydellä käsittelyllä. Toivottavasti joskus pääsemme toteuttamaan kimpan.

      • KiimaKimppa

        Meillä oli sama homma .
        Kun vaimoni kuuli että haluan miehiä naimaan häntä niin sain mieletöntä seksiä.
        Vaimoni kertoi että oli haaveillut joskus yhdestä kaveristani.
        Ajattelin takoa kun nainen on kiimainen.
        Noin tunti siitä kuin vaimoni oli sanonut haaveilleensa kaveristani istuimme meillä viinilasi kädessä.
        Kerroin heille että haluaisin kokeilla kolmen kimppaa ja juuri tällä kokoonpanolla.
        Tuli hiljaista ennen kuin kaverini sanoi himoinneensa saavuttamattomana vaimoani.
        Kysyin vaimoltani mitä mieltä hän on asiasta.
        Vaimon vastaus oli : jos se todella teille passaa niin kokeillaan pois ja vaimo tuli keskellemme istumaan sohvalle.
        Siinä aloimme silittelemään hänen vartaloaan ja pikku hiljaa riisuimme häntä suudellen häntä joka paikkaan kunnes vaimo sanoi että nyt mennään makkarit.
        Katsoin vaimon kirkkaisiin silmiin kun hän lipas huulia kun kaverini työntyi kuuman pillun syvyyksiin.
        Vaimo oli kyljellään kaveri nai takaa ja halusin katsoa tarkemmin ja lähemmin menin 69asentoon ja nostin vaimoni jalan päälleni että pystyin käsin koskemaan häpykumpua ja suudella klitorista samalla kun vaimoni sai kuulemma elämänsä käsittelyä
        Oli lauantai päivä ja kaverini jäi koko viikonlopuksi meille ja naimme vähän väliä vaimoa joka oikein loisti ja kaikkien jännitys oli poissa pistoke voltin sohville ja pyyhkeet tuolille ettei tule tahroja vaimon pillu oli saanut sellaisen sperma huuhtelun ettei paremmasta väliä.
        Olimme alussa joka päivä kimppa sängyssä nykyään kaksi tai kolme kertaa viikossa. Olemme olleet kimpassa
        3 vuotta.
        Olen M26 vaimo N25 kaveri M27


      • ert7

        Sä olet siis kirjailija))))


    • M39.V

      Ehdottomasti vaimo mukaan

    • M39.V

      Jos en olisi onnistunut houkuttelemaan vaimoa mukaan kimpan naiseksi en olisi alkanut ollenkaan koko kimppaan
      Onnekseni sain vaimon taivutettua mukaan ja vaimo luottaa minuun että saan järjestää hänelle miehiä.
      Hän järjestää naiset mukaan.

      • hhhjji

        Akkas on huora ja sinä täysi pelle


      • M39.V
        hhhjji kirjoitti:

        Akkas on huora ja sinä täysi pelle

        Aika kiimainen tapaus ja hyvä sängyssä.
        On ilmainen eli korkeintaan ilmaisnäyte.


    • askeltakuuluu

      joka yö anoppi ja vaimo sängyssä, kiimaa riittää ajeltu 30 vuotta. appi ukko yläkerrassa yksinään

    • VaimoaniKaverinKanssa

      Omalle vaimolleni toivon samaa kokemusta kuin itselleni.
      Haluan kahta miestä sen takia koska vaimolla on tiukka pillu joka saa spermat syöksymään ja hänellä on vaikea saada orgasmia yhdynnän aikana.
      Kun toinen nuolee klitorista ja toinen nai takaapäin ja siemensyöksyn sattuessa vaihdamme paikkaa ja naintiin jatkuu kunnes vaimokin on saanut ainakin yhden kunnon orgasmin mielellään useita.
      Emme rakastele kaksistaan ollessammekaa ettei vaimo saa orgasmia.
      Kaksistaan kun naimme vaimoa saamme hänelle helpommin useita orgasmeja.

      • kimppaaaa

        otahan yhteyttä,niin tuun avuksi


    • onnellinen_pari

      meillä seksielämän ehdoton tähtihetki on kun vien vaimoni usean vieraan miehen pantavaksi. Se voi tapahtua Iran juhlissa, seksituttujemme luona, cinemassa Tampereella tai ruusussa Helsingissä tai vaikka muutaman iskurista tai chatista bongaamamme miehen kanssa Omena -hotellissa. Myös mustista ja arabimiehistä nautimme.

      Nautin suunnattomasti kun vaimoni keimailee muille miehille, suutelee heitä, antaa heidän hyväillä ja sormittaa ja viimein avaa reitensä miehille, kaikille jotka haluavat nauttia vaimostani

    • kimppaaaa

      Minä olen aikoinaan ex vaimoni kanssa harrastanut kimppakivaa muutaman kerran

      • ffgttt

        Voi kun jännää


    • Ristofferi

      Minua ei kiinnosta muiden naiset, vaan nautin siitä kun omaa puolisoa naidaan oikein kunnolla vuoron perään tai sitten yhtä aikaa. Minulle muutenkin on seksissä kaikista tärkeintä naisen nautinto ja naisen halujen tyydyttäminen ihan viimeiseen asti.

      • M29v

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
        Kaikki naisen hyväksi ja tyydytetyksi saamiseksi.


    • Miestä.Vaimolle

      Omalle vaimolle haluan tuottaa mielihyvää kimppa nainnin myötä.
      Oletettavasti monen naisen salainen haave olla kimpan naisena.

    • zxcdf

      Ei todellakaan. Fantasiana vain ajattelen kun kovakulli ujeltaa naisen sisään voihkinan ja ähklinän äänin

    • Kokeiltiin.jo

      Minä haluan mahdollisimman monta miestä naimaan vaimoa.
      Olimme yksissä kännijuhlissa ja naitiin 5 miestä ja minä vaimoa vuorotellen.
      Normaalisti ollaan 1N 2M

      • fghyuui

        Silläkös teille syntyykin näitä sekasikiö äpäriä ei tiedä kuka on kenenkin kersa melkoinen siittola teillä


      • Parasta on nuo kännijuhlat jossa kaikki innostuu naimaan. Siinä todella naidaan turvoksiin.


      • bsdvdf
        jormalaiset kirjoitti:

        Parasta on nuo kännijuhlat jossa kaikki innostuu naimaan. Siinä todella naidaan turvoksiin.

        Viinan pöhöttämiä naamoja joista paistaa turmeltuminen. Joka tavalla rappiolla olevia ihmisraunioita.


      • bsdvdf kirjoitti:

        Viinan pöhöttämiä naamoja joista paistaa turmeltuminen. Joka tavalla rappiolla olevia ihmisraunioita.

        Ei välttämättä liikaa viinaa. Pieni määrä rentouttaa ja antaa luvan olla antava.


    • OmaVaimoKimppapanonKohde

      Oma vaimo naitavaksi niin nautinto on täydellinen.
      Jos en olisi saanut omaa vaimoa mukaan en olisi kimppanaintia kokenut.
      Onnekseni vaimo päätti kokeilla kahta miestä ja innostui asiasta.
      Nykyään on joskus juhlien jatkoilla meillä ollut jopa 5 miestä naimassa vaimoa yleensä 2-3 miestä kerrallaan

      • Onko vaimosi naitu niin sanotusti turvoksiin? Kestävätkö juhlat monta päivää vai yhden illan?


      • Entä jormalaiset onko siellä rouvaa duunattu niin paljon ja kauan, ettei ole istunut seuraavana päivä


    • Kimppa on kivaa.

      • Paljononnee

        Onnea paljon antavalle uralle...


    • Halivili

      Kiva edes lueskella noita kokemuksia ja ajatuksianne. Ovatkohan ne totta? Miks ei kukaan vaimo ketjuun kirjoita. Mä vaimona nauttisin suuresti tuosta kokemuksesta, mieheni ei ole varmasti edes unissaan moista suunnitellut !

    • vaimoo

      Enemmän kiihottaa panettaa vaimoa muilla miehillä kuin panna itse vierasta. Mitä isommalla vaimoa pannaan sitä enemmän kiihottaa. Tykkään päästä liukkaille isolla siemennettyyn pilluun. Sisään työntyessään tietää ettei itse pysty omalla kalullaan pysty antamaan vaimolle samaa nautintoa kuin edellinen mies. Tykkään siitä pienestä alistuksen tunteesta.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe