Pelasin itse juniorikiekkoa, mutta valmentaja sanoi, ettei minulle ole käyttöä koska isokokoisena ja vahvana teen kaikki maalit ja muut vain katselee vierestä. Valmentaja halusi pienistä pelaajista koostuvan joukkeen ja peluuttaa kaikkia yhtä paljon. Se oli sitä "kaikki pelaa" aikaa .
Kilpaurheilun tarkoitus on kuitenkin voittaa eikä mikään tasa-arvo.
Pelaajien määrä ei ole tärkeintä vaan laatu.
Suomi tuottaa vääränlaisia pelaajia
3
108
Vastaukset
- ryued
Patrik Laine on poikkeus säännöstä.
- Isoseollaåitää
S iis nythän ei suosita muutakuin isokokoisia jotka suojaamalla ja fyys. edulla nimenom. junnuissa hohkaa menemään. Kun myöhemmin tarvitaan muutakin vaikeeta on. Hyvä esim Puljujärvi.
- Mennäännäinvaan
Juuri näin......Puljujärvi taisi olla 12 vuotiaana jo 180 cm. Sitten on se 130 cm kääpiö, jolla on kyllä pelikäsitystä ja vanhemmat on 190 cm ja 170 cm eli kasvuodotukset hyvät, mutta valmentaja haluaa voittaa pelit nyt ja kääpiö siirretään seuran harrasteosastoon, jäät 2 kertaa viikossa ja valmennus mitä on. Sieltä on turha tulla enää b ja a junnuissa kilpakiekkoon.
Jos oikeasti halutaan pois kaikki pelaa systeemeistä niin pitää olla valmentajilla näkemystä kenestä on joukkuepelaajaksi hyvällä kasvuennusteella ja kenelle voisi suositella yksilölajeja. Kokemukseni mukaan tällaista osaamista ei ole, ainakaan riittävästi eli kannattaisi siis ennen c junnuja mennä vain tällä kaikki pelaa systeemillä ja luottaa siihen että loppujen lopuksi ne oikeat pelimiehet löytyvät aikuisten kilpasarjoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021660- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58825En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54712