.
"Pitääkö olla molemmat jalat tukevasti betonissa että kelpaa tälle palstalle??????" katu-uskottavuutta
har!1
.
arvuuttelua päivän ratoksi
24
320
Vastaukset
- virsupetsejä
Mitä eroa on kamelilla ja persulla? -Kameli voi olla viikon juomatta.
Mitä yhteistä on persulla ja salamalla? – Ensin välähtää ja sitten korjataan vahingot.
Mitä persu pistää päällensä lähtiessään vaalikojulle? - Kääntötakin- HeHEE-----
.
"Sosiaalidemokraattina luonnollisesti syöksyisin # SEMENTTIIN #"
har-har-har-har-har-har
. - Ei.jätettä
HeHEE----- kirjoitti:
.
"Sosiaalidemokraattina luonnollisesti syöksyisin # SEMENTTIIN #"
har-har-har-har-har-har
.Betonivaluihin ei pitäisi sekoittaa huonolaatuisia ainesosia.
Kyssäjä lienee vastaukseks etsii betoniraudoittajaa. Ymmrä en, betoni miks rautaan kahlittava on
- suurin.osa.on
Oletko sinä betonipedofiili? ;)
- rautarunoilija
Perustetaan "Vapauttakaa betoni raudan kahleista" kansanliike.
- vaputtakaa_jalat
.
"Vapauttakaa jalatkin betonin kahleista" *töms*
har
.
- rautarunoilija
Jos henkilö on 100 % rasisti, juoko hän kahvia tai teetä, mikä on tuotetu ulkomailta?
Ent onko hänellä oikeus syödä pizzaa?- HIRVITTÄVÄÄ---
.
"Onks täällä jossakin suomalaisvastaisia # RASISTEJA # jossakin *luuraamassa*??????"
har
. - Abborholmare
HIRVITTÄVÄÄ--- kirjoitti:
.
"Onks täällä jossakin suomalaisvastaisia # RASISTEJA # jossakin *luuraamassa*??????"
har
.Jjaa, mä luule att här finns många
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että ilman jykevää betonivarastoa on mahdotonta palstailla palstalla? Vai, ovatko täällä palstailevat palstalaiset betoninkovia tyyppejä?
Taas kerran, on hieman hakusessa tämän palstan perimmäinen ideologia.- Veijalainen
Minulle jäi epäselväksi se, tarkoittiko ap. että pitääkö jalkojen olla valun sisällä vai oliko kyse siitä että pitääkö jalkojen olla tukevasti betonipinnalla?
Ensimmäinen vaihtoehto hankaloittaisi muuta elämää melkoisen paljon.- mitä_luultavimmin---
.
"Mitä luultavimmin tarkoitetaan tuota ensiksi mainittua"
"Palstalla on useita betoniin addiktoituneita * BETONIADDIKTEJA *" warokaa täällä interiööreissä
har-har-
. - Voiko.parantua
mitä_luultavimmin--- kirjoitti:
.
"Mitä luultavimmin tarkoitetaan tuota ensiksi mainittua"
"Palstalla on useita betoniin addiktoituneita * BETONIADDIKTEJA *" warokaa täällä interiööreissä
har-har-
.Miten tuo betoniaddiktio ilmenee?
https://youtu.be/k7d8xs8nRfM - huhuillaan_betonia
Voiko.parantua kirjoitti:
Miten tuo betoniaddiktio ilmenee?
https://youtu.be/k7d8xs8nRfM.
"Jotkut piste-alkuiset nimimerkkiosallistujat * huhuilevat * jatkuvalla syötöllä betonia"
har!1
. - betoni.raudoittaja
huhuillaan_betonia kirjoitti:
.
"Jotkut piste-alkuiset nimimerkkiosallistujat * huhuilevat * jatkuvalla syötöllä betonia"
har!1
.Äijämeininkiä siis, kovuutta.
- kyseisille_henkilöytymil
betoni.raudoittaja kirjoitti:
Äijämeininkiä siis, kovuutta.
.
"Kyseisille henkilöytymille betoni on # TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ !!!1!11!11!11!!! #"
har
. - betoni.raudoittaja
kyseisille_henkilöytymil kirjoitti:
.
"Kyseisille henkilöytymille betoni on # TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ !!!1!11!11!11!!! #"
har
.Suositaanko korkealujuusbetonia vai riittääkö normaalit puristuslujuudet?
- mitä_uskottavimmin--
betoni.raudoittaja kirjoitti:
Suositaanko korkealujuusbetonia vai riittääkö normaalit puristuslujuudet?
.
"Mitä # USKOTTAVIMMIN # riittänee normaalit standardi puristuslujuudet!!!!!1!!!! "
har-har
. mitä_luultavimmin--- kirjoitti:
.
"Mitä luultavimmin tarkoitetaan tuota ensiksi mainittua"
"Palstalla on useita betoniin addiktoituneita * BETONIADDIKTEJA *" warokaa täällä interiööreissä
har-har-
.Täytyypä varoa näitä BETONIADDIKTEJA!!!!1!!!!
K30 riittänee!!!!- raimo.oskari
Heddon kirjoitti:
Täytyypä varoa näitä BETONIADDIKTEJA!!!!1!!!!
K30 riittänee!!!!Mitä väliä, elämässä on tärkeämpääkin.
- Voiko.parantua
Tyypillinen palstalainen.
https://www.seiska.fi/Oho/Sementilla-pilattu-nainen-paasi-vihdoinkin-leikkaukseen-huima-muodonmuutos/1104041?_ga=2.122998285.724908861.1494170015-1448293284.1494067449
Onko tutunnäköinen? - virke.mies
Riittää että osaa muodostaa kirjaimista sanoja ja sanoista lauseita.
- Realismia.kehiin
Olisihan se hyvästä muutoinkin, valtionjollekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514