arvuuttelua päivän ratoksi

arvuuttelija---

.

"Pitääkö olla molemmat jalat tukevasti betonissa että kelpaa tälle palstalle??????" katu-uskottavuutta

har!1

.

24

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virsupetsejä

      Mitä eroa on kamelilla ja persulla? -Kameli voi olla viikon juomatta.

      Mitä yhteistä on persulla ja salamalla? – Ensin välähtää ja sitten korjataan vahingot.

      Mitä persu pistää päällensä lähtiessään vaalikojulle? - Kääntötakin

      • HeHEE-----

        .

        "Sosiaalidemokraattina luonnollisesti syöksyisin # SEMENTTIIN #"

        har-har-har-har-har-har

        .


      • Ei.jätettä
        HeHEE----- kirjoitti:

        .

        "Sosiaalidemokraattina luonnollisesti syöksyisin # SEMENTTIIN #"

        har-har-har-har-har-har

        .

        Betonivaluihin ei pitäisi sekoittaa huonolaatuisia ainesosia.


    • Kyssäjä lienee vastaukseks etsii betoniraudoittajaa. Ymmrä en, betoni miks rautaan kahlittava on

      • suurin.osa.on

        Oletko sinä betonipedofiili? ;)


      • rautarunoilija

        Perustetaan "Vapauttakaa betoni raudan kahleista" kansanliike.


      • vaputtakaa_jalat

        .

        "Vapauttakaa jalatkin betonin kahleista" *töms*

        har

        .


    • rautarunoilija

      Jos henkilö on 100 % rasisti, juoko hän kahvia tai teetä, mikä on tuotetu ulkomailta?
      Ent onko hänellä oikeus syödä pizzaa?

      • HIRVITTÄVÄÄ---

        .

        "Onks täällä jossakin suomalaisvastaisia # RASISTEJA # jossakin *luuraamassa*??????"

        har

        .


      • Abborholmare
        HIRVITTÄVÄÄ--- kirjoitti:

        .

        "Onks täällä jossakin suomalaisvastaisia # RASISTEJA # jossakin *luuraamassa*??????"

        har

        .

        Jjaa, mä luule att här finns många


    • Tarkoittaako tämä nyt sitä, että ilman jykevää betonivarastoa on mahdotonta palstailla palstalla? Vai, ovatko täällä palstailevat palstalaiset betoninkovia tyyppejä?

      Taas kerran, on hieman hakusessa tämän palstan perimmäinen ideologia.

    • Veijalainen

      Minulle jäi epäselväksi se, tarkoittiko ap. että pitääkö jalkojen olla valun sisällä vai oliko kyse siitä että pitääkö jalkojen olla tukevasti betonipinnalla?

      Ensimmäinen vaihtoehto hankaloittaisi muuta elämää melkoisen paljon.

      • mitä_luultavimmin---

        .

        "Mitä luultavimmin tarkoitetaan tuota ensiksi mainittua"

        "Palstalla on useita betoniin addiktoituneita * BETONIADDIKTEJA *" warokaa täällä interiööreissä

        har-har-

        .


      • Voiko.parantua
        mitä_luultavimmin--- kirjoitti:

        .

        "Mitä luultavimmin tarkoitetaan tuota ensiksi mainittua"

        "Palstalla on useita betoniin addiktoituneita * BETONIADDIKTEJA *" warokaa täällä interiööreissä

        har-har-

        .

        Miten tuo betoniaddiktio ilmenee?

        https://youtu.be/k7d8xs8nRfM


      • huhuillaan_betonia
        Voiko.parantua kirjoitti:

        Miten tuo betoniaddiktio ilmenee?

        https://youtu.be/k7d8xs8nRfM

        .

        "Jotkut piste-alkuiset nimimerkkiosallistujat * huhuilevat * jatkuvalla syötöllä betonia"

        har!1

        .


      • betoni.raudoittaja
        huhuillaan_betonia kirjoitti:

        .

        "Jotkut piste-alkuiset nimimerkkiosallistujat * huhuilevat * jatkuvalla syötöllä betonia"

        har!1

        .

        Äijämeininkiä siis, kovuutta.


      • kyseisille_henkilöytymil
        betoni.raudoittaja kirjoitti:

        Äijämeininkiä siis, kovuutta.

        .

        "Kyseisille henkilöytymille betoni on # TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ !!!1!11!11!11!!! #"

        har

        .


      • betoni.raudoittaja
        kyseisille_henkilöytymil kirjoitti:

        .

        "Kyseisille henkilöytymille betoni on # TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ !!!1!11!11!11!!! #"

        har

        .

        Suositaanko korkealujuusbetonia vai riittääkö normaalit puristuslujuudet?


      • mitä_uskottavimmin--
        betoni.raudoittaja kirjoitti:

        Suositaanko korkealujuusbetonia vai riittääkö normaalit puristuslujuudet?

        .

        "Mitä # USKOTTAVIMMIN # riittänee normaalit standardi puristuslujuudet!!!!!1!!!! "

        har-har

        .


      • mitä_luultavimmin--- kirjoitti:

        .

        "Mitä luultavimmin tarkoitetaan tuota ensiksi mainittua"

        "Palstalla on useita betoniin addiktoituneita * BETONIADDIKTEJA *" warokaa täällä interiööreissä

        har-har-

        .

        Täytyypä varoa näitä BETONIADDIKTEJA!!!!1!!!!

        K30 riittänee!!!!


      • raimo.oskari
        Heddon kirjoitti:

        Täytyypä varoa näitä BETONIADDIKTEJA!!!!1!!!!

        K30 riittänee!!!!

        Mitä väliä, elämässä on tärkeämpääkin.


    • virke.mies

      Riittää että osaa muodostaa kirjaimista sanoja ja sanoista lauseita.

    • Realismia.kehiin

      Olisihan se hyvästä muutoinkin, valtionjollekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe