Toivo Karhu

eimuista12

Hei

Kaverini kanssa alettiin muistelemaan kaikkia vanhoja salkkari jaksoja ja nyt jäi epäselväksi että miten tuo Toivo Karhu kuoli? Kaveri sanoi että kuoli siihen kun sytytti itsensä tuleen, mutta itse muistaisin että Toivo kuoli myöhemmin siinä kun houkutteli Miian mukaansa johonki jollaan merelle jonka räjäytti , koska uskoi että saisi olla Miian ja jumalan kanssa yhdessä tämän jälkeen. Miian luultiin myös kuolleen , mutta Miia ilmestyi takaisin sarjaan johonkin Kallen bileisiin.
Sekoitanko nyt tuon johonkin muuhun hahmoon?

10

2306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adcasdvsdf

ei vaan ryhdyitte tai rupesitte

• perseuspam

Lasse teki siitä karhupaistin.

• mkmkm

Ei Lasee ollut vielä noissa jaksoissa. Mä muistelen, että se olin niin, että Toivo sytytti jossain veneessä itsensä tuleen..

• Anonyymi
        mkmkm kirjoitti:

Ei Lasee ollut vielä noissa jaksoissa. Mä muistelen, että se olin niin, että Toivo sytytti jossain veneessä itsensä tuleen..

turpakii väärin

• Anonyymi
        mkmkm kirjoitti:

Minä muistelisin semmoista että meni jonkun eduskuntatalon eteen. Vai olikose joku oikea uutinen jostain mielenosoittajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä muistelisin semmoista että meni jonkun eduskuntatalon eteen. Vai olikose joku oikea uutinen jostain mielenosoittajasta.

Taisi olla samoihin aikoihin ja lienee Sarjasta saanutkin innoituksen. Ei kyllä löydy kuin tällainen: https://yle.fi/a/3-9849543

• Salkkarithistoriaa

Toivo Karhu yritti joukkoitsemurhaa Miian kanssa sytyttymällä veneen tuleen keskellä merta. Miia ja Toivo kuitenkin selvisivät ja matkustivat pelastusveneellä rantaan.
      Tämän jälkeen Toivo sekosi entisestään ja kuoli sytyttymällä itsensä tuleen, koska uskoi olevansa kuolematon.

• eimuista12

Kiitoksia selvennyksestä. Miialla tais olla joku stalkkeri jossai vaiheessa. Oliko joku Rami tms joka halusi Miian itselleen.

• Anonyymi

Elias Tapani Karhu.

• Anonyymi

Kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1475
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1368
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1142
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1095
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      860
    Aihe