Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lakatkaa kiusaamasta sitä homoa!

Jokainen ansaitsee uuden alun ja mahdollisuuden!

Sille merkitsee nuori vielä kun on hirveän paljon toisten uskovaisten mielipide! Se ei halua elää näin vihamielisisessä ympäristössä.
Yritti itsemurhaa.
Itsekkin kirjoittaa että kritiikki oli liikaa, tai sitä oli liian paljon tms.

Nyt seuraavaksi patrick keskittyy niihin tyttöihin jotka hänen ympärillään pyörivät(ja sitä ei kukaan tuomitse)varsinkin vaimoonsa.

Hänhän tässä on se kaikkein petetyin.

Patrick sai julkisuutta uskovaisuudella ja te saitte mitä halusitte: lisää saarnoja arvosteltavaksi.

Ei kaiketi hän halunnut pilata yhtään jumalanpalvelsta sanomalla"By the way-olen homo!"

Hän noudatti vain opittuja käytössääntöjä. Ei hän pahuuttaan huijannut.

Uskovaiset! (Joista minäkin olen eräänlainen)teidän tuomitsemisenne pilaa kaikkien uskovaisten maineen maailman silmissä.

Mullekin yksi sanoi miten "Ne on niin tiukkoja".

Siis te-uskovaiset...kiusaamisen mestarit.

12

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esirippujentakaa

      Tietenkin siitä on tullut julkista "riistaa" ja toisaalta ymmärrettävää että niin käy kaiken mediasirkuksen vuoksi ja kaikki saa mielettömän suuret mittasuhteet, oli sitten kyseessä ihmisen "päivänpaiste valokeiloissa" tai "esiripun lasku"...

      sitä joskus miettii vaan, missä kohtaa on oikeus puuttua toisten yksityiselämään ja ikäänkuin "tiirailla" , kaikki ne tiedonantojutut ja päivitykset... että siinä somekulttuurissa tavallaan odotetaankin niitä tiedonantoja ja sitten joku niitä jakelee... niin se on aika karua meninkiä... mutta kun on kyseessä jokin pastori, niin odotetaan, että se ihminen olisi jotenkin ihmisyyttä kummempi ja jotenkin "pyhä" ja toisaaltahan sillä on jokin sellainen mitä halutaan viestiä ulkopuolelle ja siitä voi tulla ikäänkuin "näytelmä" jota muut seuraa ja kukaan ei näe sitä todellisuutta kuitenkaan kokonaisuudessaan, tietää mitä se toinen tuntee ja ajattelee ja kokee, ihmisen ei kuitenkaan pitäisi elää valheessa itselleenkään(ei se mitä ne muut odottaa)...

      Ajattelisin että ihmiselle olisi parasta elää ihan normaalia ja pientä elämää, eikä valloittaa suuria estradeja, niissä ne valokeilatkin on "liian mahtipontiset" ja ne ei vie lähelle elämän tarkoitusta, vaan jonnekin kauemmas siitä...

      Samuli Edelman laulaa hienosti eräässä kappaleessa...
      tuli mieleeni niin laitetaan tästä pätkä ehkä tuon esirippujutun vuoksi mistä kirjoitin alussa, mutta se voisi sopiakin tähän...

      "pettymys ja pelko päässä sointuina soi
      senttilitra kerrallaan niitä kuvittelin pois
      yleisö ei nähnyt mua esiripun takaa
      hidastuvin lausein kerroin unelmistain
      ymmärtänyt en muut miksi ihmetteli vain
      ne odottivat paloa kun minä olin tuhkaa
      ja joka päivä mä oon lähempänä Jumalaa
      se on vain sana jolla kaikkeudesta puhutaan"

    • Uskonsana

      Samaa olen kauhistellut. Revitte ja kohtelette niinkuin Patrickilla ei olisi mitään ihmisarvoa. Luuletteko että sellainen on Jumalan tahto? Olette olevinaan uskovaisia ja luulette olevanne Totuudessa. Kuvitelkaa itsenne Patrickin asemaan, Olette niin pimeitä ettette edes itse tajua millaisia olette.

      • tuomionsanaatuliko

        oho mitä tuomiota ja suvautsemattomuutta !!

        huh huh nyt taisi uskonsana olla jokin muu sana.


    • totuuskehiin

      2. Tim. 2:22

      Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.

      1. Tim. 4:12

      Älköön kukaan nuoruuttasi katsoko ylen, vaan ole sinä uskovaisten esikuva puheessa, vaelluksessa, rakkaudessa, uskossa, puhtaudessa.

    • totuuskehiin

      Sananl. 24:17

      Älä iloitse vihamiehesi langetessa, älköön sydämesi riemuitko hänen suistuessaan kumoon,

      ----------------

      Matt. 18:21-35

      21 Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?"

      22 Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.

      23 Sentähden taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka vaati palvelijoiltansa tiliä.

      24 Ja kun hän rupesi tilintekoon, tuotiin hänen eteensä eräs, joka oli hänelle velkaa kymmenentuhatta leiviskää.

      25 Mutta kun tällä ei ollut, millä maksaa, niin hänen herransa määräsi myytäväksi hänet ja hänen vaimonsa ja lapsensa ja kaikki, mitä hänellä oli, ja velan maksettavaksi.

      26 Silloin palvelija lankesi maahan ja rukoili häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle kaikki'.

      27 Niin herran kävi sääliksi sitä palvelijaa, ja hän päästi hänet ja antoi hänelle velan anteeksi.

      28 Mutta mentyään ulos se palvelija tapasi erään kanssapalvelijoistaan, joka oli hänelle velkaa sata denaria; ja hän tarttui häneen, kuristi häntä kurkusta ja sanoi: 'Maksa, minkä olet velkaa'.

      29 Niin hänen kanssapalvelijansa lankesi maahan ja pyysi häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle'.

      30 Mutta hän ei tahtonut, vaan meni ja heitti hänet vankeuteen, kunnes hän maksaisi velkansa.

      31 Kun nyt hänen kanssapalvelijansa näkivät, mitä tapahtui, tulivat he kovin murheellisiksi ja menivät ja ilmoittivat herrallensa kaiken, mitä oli tapahtunut.

      32 Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;

      33 eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'

      34 Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.

      35 Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."

    • 699292

      En ole uskovainen, mutta vedän homoa turpaan aina tilaisuuden tullen. Se kasvattaa hinttarin luonnetta ja karsii hänestä ylenmääräistä neitimäisyyttä.

      • kusetusko

        No onneksi joudut vetämään jotakin sukulaistasi turpaan, vai meinaatko että suvussasi ei ole homoja eikä työttömiä.


    • Aivanko

      Ei kukaan kiusaa kukaan tai ketään homoja enää kun he ovat Pyhän Raamattulisen siunauksen saaneet heterona !! Homot ovat matkalla helvettiin kerto Pyhä Raamattu ! Mutta aina on mahdollista että Jumala puuttuu luonottoman homoluonnon niin että Hän luo uuden Luonnollisen heteroluonnon !! Ja tätähän me odotamme että Markku Koivisto ja Patrick Tiainen saa kokea ja julista julkisesti että nyt he ovat heteroita !!

    • itsestäänkiinni

      Synti löytää aina syyn oman itsensä ulkopuolelta. Kritiikki on ollut ihan oikeutettua ja ihan itse kiusaa itseänsä. Tiaisen pitää nyt mennä itseensä ja nöyrtyä tekemään parannus.

    • siunausta

      Nyt vaan lepoa... ei mitään hengellistä, kristillistä eikä uskontoa. Kun voimia, sitten Sanan ääreen.

      Ei aina voi tietää omaa tietänsä eikä omin voimin vielä kukaan ole kyennyt parannukseen ja alusta aloittamiseen. Uudistumisen armoa hänelle rukoillen, t. uskova.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe