Hyvää naismotoristien päivää!

Näkyy olevan tuommoinen ja eihän siinä mitään:

http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/uutiset/5303

Siitä otsikon "Just ride! " tuli jotain mieleen mitä en nyt viitsi tähän laittaa, toivottelen kuitenkin ihan vilpittömästi tässä. Ajelkaahan kuitenkin palstanaiset varovaisesti jos ajelette.

Oikeastaan kuitenkin syy miksi tein tämän avauksen oli se että tuli mieleen tuosta myös se että naisille tuntuu olevan jos vaikka minkalaista päivää, tapahtumaa ja hemmottelua pitkin vuotta mutta miehille ei ole mitään muuta kuin isänpäivä, siitäkin jää moni mies osattomaksi. Semmoista tasa-arvoa, keskiverto nainen voi juhlia upeaa naiseuttaan ainakin vähintään parinakymmenenä päivänä pitkin vuotta mutta mitä huomiota saa lapseton sinkkumies? Ei mitään, ei ikinä, ei koskaan.

27

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonostionpäiviä

19.11 kansainvälinen miestenpäivä. Pyhäinmiestenpäivä.

• Joulu on Jeesuksen syntymäjuhla.

• Elä vaivu Harmis synkkyyteen. Lauantait on sinkkumiesten päiviä. :o) ja äkkinäisellä laskuopilla niitä on 52 vuoteen.

• lihatipunen

No mä en ole naismotoristi enkä äiti...Mitäs päiviä mulle sitten jää? Naistenpäivä kai. Paitsi enhän ole nainenkaan koska olen yli-ikäinen kurppa.

• Helpompaa kun ei ole sidottuna mihinkään päiviin ja niiden väkinäiseen juhlintaan. Valkkaa ihan mikä päivä vaan ja juhli sitä itseksesi, paljon mukavampaa kuin väkinäiset tekojuhlapäivät.

Tänä iltana on kurppailta. Saa ottaa hyvän asennon, tuijottaa leffaa ja lusikoida ison pakettin nougatjäätelöä.

• LinerT.2 kirjoitti:

Helpompaa kun ei ole sidottuna mihinkään päiviin ja niiden väkinäiseen juhlintaan. Valkkaa ihan mikä päivä vaan ja juhli sitä itseksesi, paljon mukavampaa kuin väkinäiset tekojuhlapäivät.

Tänä iltana on kurppailta. Saa ottaa hyvän asennon, tuijottaa leffaa ja lusikoida ison pakettin nougatjäätelöä.

Nougatjäätelö on hyvää. Ainut jäätelö, jota ei voinut sitkea pehmikseks kulhossa.

Ja hyvää kurppapäivää sit. :o)

• tähänsekaappi kirjoitti:

Nougatjäätelö on hyvää. Ainut jäätelö, jota ei voinut sitkea pehmikseks kulhossa.

Ja hyvää kurppapäivää sit. :o)

Eikö saa pehmikseksi?? Syön jätskiä sen verran harvoin, etten ole huomannut. On tainnut mennä nougat aina irtopalloina. En minä sitten sellaista pakettia osta, vaan jotain jonka saa roikkkumaan pehmeänä lusikasta...

• LinerT.2 kirjoitti:

Eikö saa pehmikseksi?? Syön jätskiä sen verran harvoin, etten ole huomannut. On tainnut mennä nougat aina irtopalloina. En minä sitten sellaista pakettia osta, vaan jotain jonka saa roikkkumaan pehmeänä lusikasta...

No saa kai senkin, mutta ne pähkinäkökkäreet voi keskittyä väärin. 😁

• tähänsekaappi kirjoitti:

No saa kai senkin, mutta ne pähkinäkökkäreet voi keskittyä väärin. 😁

Mä kun ajattelin, että tästä tulis sellainen huoleton päivä. Kiitti vaan, nyt mulla on hirveä stressi ja murhe tuosta nougatjätskin pehmikseksi saattamisesta :(

• jamppa.on.pop

oletko 46v ja sekö on muka yli ikäinen tai kai sen ikäiset kuuntelee jamppa tuomista

• LinerT.2 kirjoitti:

Mä kun ajattelin, että tästä tulis sellainen huoleton päivä. Kiitti vaan, nyt mulla on hirveä stressi ja murhe tuosta nougatjätskin pehmikseksi saattamisesta :(

Elä suotta murehdi vaan kokeile. :o)

Itsellä oli vaan sellainen teoria ja söin aina sellaisenaan. Pehmismössöhän kulhoot tulee ainoastaan pilkkomalla ja odottamalla ja veivaamalla. Mikrolla lämmittävät kokeevat vain pettymyksen. Liru jäätelö on eri juttu. Tarkka prosessi ja lisää himoa odotellessa. :oD

• lihatipunen
        LinerT.2 kirjoitti:

Helpompaa kun ei ole sidottuna mihinkään päiviin ja niiden väkinäiseen juhlintaan. Valkkaa ihan mikä päivä vaan ja juhli sitä itseksesi, paljon mukavampaa kuin väkinäiset tekojuhlapäivät.

Jes, kurppailta. Leffa ja jäätelöä, sopii mulle 😄.

• lihatipunen
        jamppa.on.pop kirjoitti:

oletko 46v ja sekö on muka yli ikäinen tai kai sen ikäiset kuuntelee jamppa tuomista

Joo, mä olen 46 mutta who the hell is Jamppa Tuominen?

• anneli.saaristo
        lihatipunen kirjoitti:

Joo, mä olen 46 mutta who the hell is Jamppa Tuominen?

no eikö jamppa ole mieleen entä einö grön tai jaska mäkynen tai reijo taipale ja minkä ikäinen on clio ja vieläkö se sinulla on

• lihatipunen
        anneli.saaristo kirjoitti:

no eikö jamppa ole mieleen entä einö grön tai jaska mäkynen tai reijo taipale ja minkä ikäinen on clio ja vieläkö se sinulla on

Onkos nuo jotain nuorisoidoleita kun täti ei nyt ihan tunnista noita luettelemiasi nimiä? Sinä kai olet olevinasi nuorempi...

• anneli.saaristo kirjoitti:

Mä vähän luulen, että noi on ennemminkin sun ikäpolven, siis jotain 50-luvulla syntyneiden suosikkeja. 70- ja 80-luvulla kuunneltiin Dingoa, Twisted Sistersiä, AC/DC:tä ja WASPia. Lihatipunen tais olla hevisarjaa.

• helismaan.repe
        lihatipunen kirjoitti:

Onkos nuo jotain nuorisoidoleita kun täti ei nyt ihan tunnista noita luettelemiasi nimiä? Sinä kai olet olevinasi nuorempi...

täti vitsikkäällä päällä ja autossa soi humppa ja kun hurjaksi meno muuttuu niin veikko lavia kuunnellaan entäs mitä sanoo rautavaaran tapsa

• lihatipunen
        LinerT.2 kirjoitti:

Mä vähän luulen, että noi on ennemminkin sun ikäpolven, siis jotain 50-luvulla syntyneiden suosikkeja. 70- ja 80-luvulla kuunneltiin Dingoa, Twisted Sistersiä, AC/DC:tä ja WASPia. Lihatipunen tais olla hevisarjaa.

Juuri näin. Kasarihevityttöjä olen, ja nykyään ihan vaan hevikurppa 😃

• lihatipunen kirjoitti:

Juuri näin. Kasarihevityttöjä olen, ja nykyään ihan vaan hevikurppa 😃

Mut uppoo yuppikin. :oD

https://youtu.be/maleGVhG0vc

• lihatipunen
        tähänsekaappi kirjoitti:

Mut uppoo yuppikin. :oD

https://youtu.be/maleGVhG0vc

Yuppi uppoaa aina. Ja mulla on kyllä hyvinkin monipuolinen maku. Kuuntelin jopa välimerkittömän mainitsemaa Eino Gröniä autossa tänään kun sattui joku biisi tulemaan Radio Suomen jossain ohjelmassa.

• lihatipunen kirjoitti:

Yuppi uppoaa aina. Ja mulla on kyllä hyvinkin monipuolinen maku. Kuuntelin jopa välimerkittömän mainitsemaa Eino Gröniä autossa tänään kun sattui joku biisi tulemaan Radio Suomen jossain ohjelmassa.

No sit mä kompensoin sitä kokemusta tällä, kun kasikytluvun hevi uppoo kuin sulaan voihin. Ja tää sopii harmiksen palstan taloyhtiökokousideaan hyvin biisinnimenä. :oD

https://youtu.be/uGHsxMqpL0c

• Munaa.hälle

Pihvi tai suihinottopäivä? Ymmärrän, että Ikis ämmä jää tuonakin päivänä osattomaksi.

• Kyllä naisen paikka on siinä takaistuimella...

Ja jos on oikein monttunen tie niin sitten saa istua tukevasti sylkkyyn... :)

• Teknodonna

Juhannuksena saa ryypätä ja pudota veneestä sepalus auki.

Ei kyllä elämä on meille miehille yhtä juhlaa.

(hirn)

• Olen käynyt nykyisellä salilla n. puolivuotta ja siellä tuntuu olevan kokoajan naisille suunnattuja tuote-esittelyitä, ilmaisia tuotenäytepaketteja ja teemaviikkoja. Kertaakaan ei ole ollut mitään miehille suunnattua. Suurin osa salilla kävijöistä on naisia, joten miehet tarvitsisivat enemmän kannustimia.

• Noh, Niinhän se taitaa olla (ja onkin ;D), että Nainen SukuPuolena on PääomanVallan ja RiistoKapitalistin Paras kaveri.. ;P

En nyt voinut olla sotkematta näitä asioita tähän(kin) juttuun, kun TosiAsiaHan se nyt vain on.. ;P

• Ei tietenkään miehille ole mitään päivää, koska naisten yleinen mielipide on se, että suomalainen heteromies on huono ihminen ja syyllinen kaikkeen pahaan. Naisten käsitys tasa-arvosta on se, että naisille pitää olla vuodessa monta juhlapäivää, jolloin miesten pitää ylistää naisten erinomaisuutta kritiikittömästi ja ostaa kalliita lahjoja.

http://i.imgur.com/oTtfSvY.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      149
      10901
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5200
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2413
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2113
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1681
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1514
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1221
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      925
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      882
    Aihe