Koska orilaidun avataan Ruonalla tänä keväänä?
Vastaukset 8
- Oristaa
Ei ole enää orilaidunta kuortaneella!
- Orit
Minä en tiedä eikä kyllä vittujakaa kiinnosta.
- Bastu_Gubbe
Kuortaneen orilaidun sijaitsee tänä vuonna opiston viereisessä metsässä, lähellä tervahautaa. Siellä kaikki Kuortanee varatut tammat voidat käydä astuttamassa itsensä.
- Koomikkotahtomattaan
Aika paska juttu
- Kauansitte
On avattu jo.
- Moukurapää
Luhirikanlavan parkkipaikalla on Kuortanelaisten tammojen tammalaidun, siellä saa orhittaa kuortanelaisia vosuja oikein kunnolla. Taisi siellä olla kuortanelaisten vosujen "kokoontumisajo"
Kuinka voikaan samalla paikkakunnalla olla niinkin paljon vosuja. - 26170401
Orilaidun avattu jo viime syksynä. Osa liinaharjatammoista ehtinyt varsoa jo tänä kesänä.
- Missä1
Missä se on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459