Katsoin eilen aamulla ennen töihin lähtöä paikallisuutisia, että jossakin tuolla itä-suomessa rakennetaan jotakin juoksuhautaa elementeistä muistoksi viime sodille. Siis se mua mietityttää, miksi just juoksuhauta siihen piti rakentaa, miksei jotakin muuta. Se sotien muisteleminen on kai se sotaintoilijoiden taivas?! :D On se järjetöntä että ihmiset Suomessa menevät jonnekin elämyspuistoon ja siellä odottaa heitä joku juoksuhauta. Synkistelyhän sopii hyvin suomalaisille sotaintoilijoille.
Nyt kun se juoksuhauta rakennetaan, niin menkää heti kun se on valmis testaamaan kuinka hienoa se sotiminen oikeesti on?! Joku ampumaan vastapuolelle tykeillä oikeita ammuksia ja konekiväärillä ammustelemaan kovilla neukkumyssy päähän. Sitähän te olette kovasti haikaillut kunnei missään ole aikoihin sodittu niin nyt voisitte kokeilla ihan aidossa ympäristössä. :) Silloin päästäisi teistäkin eroon kun ampuisitte siellä vain toisenne.
Juoksuhautaa rakennetaan. Jipii!!
1
185
Vastaukset
- Telecasted
Se juokuhauta muistuttaa sodan kauhuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206