Jos saisitte lahjaksi niin tulisiko käytettyä?
Mitä mieltä kukkahatuista
18
219
Vastaukset
- Eikelpais
Ihan kauheita en pitäs.
- kesä.poika
Olen käyttänyt jo vuosikausia kukkahattua kalastusreissuillani, se on niin cuul.
- Sinikka.K
Ihana kesäpoika kukkahatussa, täti haluaisi halia sua ja kukkahattuasi.
En edes tunne ketään jolle voisin antaa sellaisen, menisi roskiin.
- Sinikka.K
Pidät sen tallessa ja annat jollekin ihanaiselle naiselle.
- Justiina.P
Pekka Puupään hatussa on kukkanen. Se on kukkahattusetä. xD
http://img.yle.fi/radio/yleradio1/ohjelmat/kultakuume/article7345913.ece/ALTERNATES/w960/puupaa.jpg- Sinikka.K
Hauska mutta ei mun tyyppiä. Miehen pitää olla komeampi.
- nappi.kauppias
Menisi mökin puuceehen hätätilanteita varten.
Malli millainen, kii siit
- Katulaulaja
Mämmyn stailauxeen kuuluisi hattuunsa kukaxi pelargonia
Jo tuoxunkin vuoti
Näyttävä Carmen Miranda-tyylinen kukka- ja hedelmähattu olis aika huikee.
Ajatelkaa nyt... Sellainen päässä terdelle! Ananas keikkuisi ylimpänä, isoja kukkasia, banaaneja ja viinirypäleitä hauskassa sekamelskassa vierekkäin. :)- kuka.hattutäti
Naisen on ihan hyväksyttävää käyttää kukkahattua, miehen tätiä.
Jos se kukkanen on vaan kuosina hatussa, niin kyllähän se kelpais. :)
Mitään semmoisia ulkonevia kukkavirityksiä päähineessä en tahtois käyttää.- Missä.täti
Minä en voi ajatella hattua ilman tätiä.
- Kesä.tulee
Kukkamekkokin on jees.
- Belargonia
Kukat on kauniita hatuttakin.
Mielummin kukat ja hattu erikseen, mutta miksi ei, jos päähän natsais. Jostain syystä ajattelisin, että sellainen hattu luonnonkukilla tms. olisi hieno omissa häissä. Harmi, etten ole menossa (enää) naimisiin.
- Pölyttäjä
Kukat, hatut ja mehiläiset on ok, yhdessä ja erikseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592