1) Kuinka usein kuntoilet viikossa ja mitä lajeja harrastat?
2) Onko kuntoilu kevyttä tai verenmaku suussa treenaamista?
3) Miksi treenaat?
4) Tuoko kuntoilu jotain positiivista elämääsi vai onko se pakkopullaa sinulle?
5) Syötkö lisäravinteita?
Kuntoiletko?
24
389
Vastaukset
1) Kuinka usein kuntoilet viikossa ja mitä lajeja harrastat? - En kuntoile varsinaisesti, jumppaan ja tanssin kotona. Kyykkään lapsien kanssa kykyjen mukaan.
2) Onko kuntoilu kevyttä tai verenmaku suussa treenaamista? - Kyllä se nyt just on aika haasteellista. Itseasiassa jopa vähän kiellettyä..diagnoosia odotellessa. Mitään rajua ei saa tehdä.
3) Miksi treenaat? - En oikeastaan ees treenaa. Koitan vaan liikkumalla hoitaa itseäni ja mieltäni.
4) Tuoko kuntoilu jotain positiivista elämääsi vai onko se pakkopullaa sinulle? - Positiivista, joskin tietyt rajoittimet ärsyttää tällä hetkellä.
5) Syötkö lisäravinteita? - Lähinnä talvella.- kuntoilumies2017
- Kuntoilen 4-5 kertaa viikossa. Lajeina on kuntosali, hölkkääminen ja boulderointi
- Vaihtelee. Koetan treenata salille sen verran kovaan, ettei minulle jää ollenkaan voimia treenin jälkeen. Hölkätessä hengästyn ja väsyn, mutta en vedä itseäni piippuun.
3) Miksi treenaat?
- Saan siitä hyvän olon. Stressaannun helposti, mutta jotenkin pystyn purkamaan isoimman osan stressistä kuntoiluun ettei pääni hajoa. Lisäksi tällä on myös positiivinen vaikutus ulkonäkööni.
- Joskus en pysty olemaan kuntoilematta ja alkaa ahdistamaan, jos olen kaksikin päivää kuntoilematta, mutta välillä motivaatio häviää ja silloin on erittäin vaikea raahautua salille.
- Syön. Sinkkiä, magnesiumia, D-vitamiinia, proteiinia, chia-siemeniä ja macaa. Nämä kylläkin tukevat vain terveellistä ruokavaliotani. - liike-liikuttaa
1) Kuntoilen joka päivä, jumppa painoilla noin puoli tuntia ja 1-3 tuntia harrastuksen parissa.
2) Joka päivä tulee hiki fyysisen aktiviteetin seurauksena.
3) Liikkumisesta tulee hyvä olo, olen liikkunut paljon lapsesta asti ja harrastanut lapsena ja nuorena myös kilpaurheilua.
4) Ei ole pakkopullaa. Voin huonosti, jos en pääse liikkumaan, mieluiten ulos. Kesällä harrastukseen tulee taukoa, koska olen innostunut puutarhanhoidosta, aloittelija kuitenkin vasta ajanpuutteen vuoksi.
5) En syö. Hyvälaatuinen ruoka on tärkeää, välttelen lisäaineita. - Kiltti-ja-kunnollinen
Kuntoilu on perseestä. Lopetin kuntoilun ja salilla käymisen koska ei pilluakaan saa. Fillarilla kuljen kauppaan ja veneelle mutta se ei ole kuntoilua varsinaisesti.
- Teknodonna
Tämä on hyvä kysymys, koska se on niin laaja. Hetken pohdiskeltuani asiaa, huomasin, että ainoa taho, joka todella on perillä siitä, mitä teen ja kuinka paljon, on Suunto.
Huhkimisella on jotain tekemistä minäkuvan kanssa. Itselläni on todella sekava minäkuva. Jos esimerkiksi löhöän laakereillani päivän tai pari, niin sitten revin 100% sykkeellä kolme. Mitään tasaista ei ole missään muualla paitsi uinnissa. Uida osaan tasaiseen ja mukavaan tahtiin, koska vesi on elementeistä rauhoittavin.
Lisäravinteet
Mitä ne ovat?
(hihitystä)- Teknodonna
Kun tuota nyt katselee kirjallisessa muodossa, niin voi aistia, että kyse on rankaisutoiminnasta. Ihminen on itselleen sen pahin coutsi.
Tämä on omatuntokysymys.
(reps) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Kun tuota nyt katselee kirjallisessa muodossa, niin voi aistia, että kyse on rankaisutoiminnasta. Ihminen on itselleen sen pahin coutsi.
Tämä on omatuntokysymys.
(reps)Omatunto- ja arvokysymys. Itsearvostuksen tarve on joillain yksilöillä nyrjähtänyt sinne sairaalloisuuden puolelle. Siis löysiä ei anneta lainkaan. Koko ajan on buusti päällä, ja jos vedät lonkkaa edes hetken, niin jo on joku sisäinen matroona koputtelemassa ulkoiseen otsaan, että alas juosta, paskaläjä.
Sietämätöntä.
(hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Omatunto- ja arvokysymys. Itsearvostuksen tarve on joillain yksilöillä nyrjähtänyt sinne sairaalloisuuden puolelle. Siis löysiä ei anneta lainkaan. Koko ajan on buusti päällä, ja jos vedät lonkkaa edes hetken, niin jo on joku sisäinen matroona koputtelemassa ulkoiseen otsaan, että alas juosta, paskaläjä.
Sietämätöntä.
(hirn)Missään muussa kulttuurissa ei tällaista sekoilua tavata. Maailma länsimaisen kulttuurin ympärillä on terve ja lisääntyy.
(naurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Missään muussa kulttuurissa ei tällaista sekoilua tavata. Maailma länsimaisen kulttuurin ympärillä on terve ja lisääntyy.
(naurua)Funtsitaan, että mun sarjakuvahahmo olisi jokin ponnaripäinen fitnessmisu, joka vetäisi jotain roolia, jota länsimainen kulttuuri häneltä edellyttää. Hänet oltaisiin ikään kuin aivopesty. Kaiken idea olisi siinä, että oli oltava ollakseen. Jos ei ollut, ei yksinkertaisesti enää ollut.
Tämä täysin ehdoitta ja varauksetta.
MIltä tällainen kuulostaa? Minulle se on täyttä todellisuutta, josta toiset huutelee ja toiset ei.
(naurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Funtsitaan, että mun sarjakuvahahmo olisi jokin ponnaripäinen fitnessmisu, joka vetäisi jotain roolia, jota länsimainen kulttuuri häneltä edellyttää. Hänet oltaisiin ikään kuin aivopesty. Kaiken idea olisi siinä, että oli oltava ollakseen. Jos ei ollut, ei yksinkertaisesti enää ollut.
Tämä täysin ehdoitta ja varauksetta.
MIltä tällainen kuulostaa? Minulle se on täyttä todellisuutta, josta toiset huutelee ja toiset ei.
(naurua)Mutta mun mielestä jännittävin pointti tässä on se että perinteinen mallimaailma on kuihtumassa pois. Loppujen lopuksi kuteet heitellään muovinukkien päälle ja unohdetaan ne elähtäneet ja kämähtäneet mallit dokaamaan johonkin irkkububin nurkkaan. Mutta ennen tätä meillä on framilla kaksi erilaista naistyyppiä: perinteinen ja ultra. Oikeastaan tällä hetkellä ei ole mediassa mitään muuta naiskuvaa kuin nämä kaksi tässä.
Eikö ole hieman köyhää?
(hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mutta mun mielestä jännittävin pointti tässä on se että perinteinen mallimaailma on kuihtumassa pois. Loppujen lopuksi kuteet heitellään muovinukkien päälle ja unohdetaan ne elähtäneet ja kämähtäneet mallit dokaamaan johonkin irkkububin nurkkaan. Mutta ennen tätä meillä on framilla kaksi erilaista naistyyppiä: perinteinen ja ultra. Oikeastaan tällä hetkellä ei ole mediassa mitään muuta naiskuvaa kuin nämä kaksi tässä.
Eikö ole hieman köyhää?
(hirn)Vai onko tämä rikkautta, koska nyt niitä on sentään kaksi?
(reps) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Vai onko tämä rikkautta, koska nyt niitä on sentään kaksi?
(reps)Siis mä oikeasti kirjoitin sanan pub juuri näin, mutta sitten se on tuolla noin.
Outoa.
(hirn)
Seksi on parasta kuntoilua.
1) Lenkillä lähes joka päivä.. Salilla joka toinen... Potkunyrkkeily.
2) Sillai että hiki virtaa ja voimat loppuu.
3) Puran energiaa, kulutan aikaa ja haluan pysyä jonki sortin kunnossa.
4) On parempi olo.. Uniki tulee paremmin.
5) Roinaa oon vetäny suoneen kolmevuotiaasta asti.. Äiti sano että sillä kasvaa miehen kokoseksi.- Normimies38
Punttia nostelen 150 kg verran
- airistolle.tietenkin
Lähes päivittäin juoksen... juoksumatolla ja ulkona maastossa tai katujuoksua 1-3 kertaan.
Työpaikkani kuntosalilta löytyy nyrkkeilysäkki ja päärynä, joskus niitäkin tulee hakattua, rytmillä.
Renkaat riippuu katosta ja niissä tulee roikuttua ns. venyttäen selkää. Vinotanko painonnostossa.
Eri painoisia käsipainoja ja kahvakuulat. ym. ym. mitä nyt tarvitaan kuntoutukseen milloinkin.
Joskus käyn uimassa, keilailemassa, hiihtämässä ja kuntoliikuntaa saan työni sivutuotteena päivittäin. Mökilläkin vielä usein puunpilkkomista, mikä tekee erityisesti niskalle, harteille ja käsivarsille hyvää!
Useimmiten sellainen hengästymiseen asti kuntoilu riittää, mutt hikipintaan kuntoiluksi vähintään menee kun juoksen porukassa... joskus verenmakukin suussa, toiset ovat mua kovempi tasoisia.
3) Miksi treenaat?
Oman kuntoni säilyttääkseni edes keskitasoa parempana, mikä ei todellakaan nykyään ole paljon.
Kyllä kunnon lenkin jälkeen suihkusta tulleena... euforia on joskus mahtava!
Paljon riippuu sen lenkin rasittavuudesta, siis miten sen tekee...
jokus tuntuu pakkopullalle, jos olosuhteet on huonot.
no,mitensen nyt ottaa... raakasuklaata! Teen sen itse, puhtaista raakaaineista. =) - Sorronyöstänouskaa
1. Päivittäin 10-15km koiran kans lenkkeilyä. Työmatkapyöräilyä vuoden ympäri/kelivaraus. Tämä matka on yhteenä 10km eli aika lyhyt. Hiihtoa ja pyöräilyä.
2. Kevyttä. Saisi lisätä vähän enemmän rasittavaksi.
3. Ajankuluksi. Kunnon takia.
4. On ihan jees fiilis aina välil.
5. En. 1) Kuinka usein kuntoilet viikossa ja mitä lajeja harrastat?
3) Miksi treenaat?
Toisinaan kuntoilen ja toisinaan taas en, Toisinaan kuntoilen verenmaku suussa ja toisinaan taas en, Toisinaan kuntoilen syystä että ja toisinaan taas en, Toisinaan se tuo positiivisiä juttuja ja toisinaan se on myös hieman PakkoPullaa.. ;D
Määrittele LisäRavinteet?.. Mutta en ole syönyt, enkä syö mitään ns. Boostereita, S-Vitamiineja, LisäProtskuja jne..jne.. ;P1) Kuinka usein kuntoilet viikossa ja mitä lajeja harrastat?
5 x viikossa ja kuntosali Fitness 24 Seven
Suht raskas, mut ei niin että verimaku on suussa
3) Miksi treenaat?
Lisää voimaa, lihasta
Itsellä on hyvä olo ja ylläpitään lihaksia
Fast palautusjuoma (silloin kun on sitä kotona nyt ei oo) ja vitamiinejä1) Kuinka usein kuntoilet viikossa ja mitä lajeja harrastat?
Kuutena päivänä viikossa. Juoksu ja kuntosali. Salilla 1-jakoinen ohjelma kolmesti viikossa ja joitain ohjattuja tunteja, esim. kahvakuula ja core.
Sekäettä, fiiliksen ja ohjelman mukaan
3) Miksi treenaat?
Ulkonäön vuoksi. Vaikkei nykyiset metodit olekaan siihen parhaita mahdollisia.
Duunikavereilta tullut jo positiivisia kommentteja kropan muutoksista.
Syön1) Kuinka usein kuntoilet viikossa ja mitä lajeja harrastat?
Kuntoutan maksaa, haimaa ja aivojani 7 päivänä viikossa viinalla.
Kyllä siinä puutuu pää ja muu kroppa.
3) Miksi treenaat?
En saa naista ja yhteiskunta syrjii minua.
Oloni on nykyään pääosin todella positiivinen.
Joo. B-Complex vitamiinia ehkäisemään krapulaa ja edistämään palautumista.Pari lepopäivää, voi olla pari treeniä päivässä. Kaikenlaista, voimaa, ketteryyttä ja kestävyyttä, hengittämistä ja hengityksen pidättämistä...
Ihan tosissani treenaan. Veri ei ole tullut suuhun mutta oksennus kyllä. Joskus on tassut auki, joskus sääret, joskus polvet... Mustelmia on jossain aina. Palauttelut ja muut kevyet läpsyttelyt on sitten lepopäivien hommia.
Treenistä tulee hyvä olo. Kiva haastaa itseään ja tuntuu hienolta kun kehittyy. Jaksaa kaikkea elämän normaaleja hankaluuksia todella paljon paremmin, kova treeni vahvistaa myös mieltä. Pysyn terveenä olen saanut uusia ystäviä ja kavereita, jatkuvasti tutustuu uusiin ihmisiin. Pysyy liikkeessä, kaikin puolin.
Treenaaminen ei ole koskaan pakkopullaa. Kesken kovan treenin voi tulla mieleen, että ei hlvtti tää on hirveetä, mutta sit pitää taas kasata pää ja kun on saanut homman pulkkaan, fiilis on mahtava!
Syön lisäravinteita tarpeen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14210781
- 525160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452363- 292073
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411492Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291184Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351146Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92905TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317862