Elämäntehtävä

Ihmisen.tyttö

Mikä on sinun tehtäväsi tässä universumissa?

28

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakanteko.kone

      Minä teen kakkaa.

      • teillä.sama.meininki

        aivan kuten ab.bimbo.oy


    • Lämpö.patteri

      Välitän lämpöä.

    • Aika.poika

      Huolehdin itsestäni.

    • Rauhan.turvaaja

      Turvaan rauhaa.

    • pauwö_of_thö_daark_said

      .

      "Maailmassa kamppailee hyvän ja pahan voimat haloslaisuus vs. halla-aholaisuus"

      Tärkein MISSIO on taistella hyvien halla-aholaisten puolella pimeän woimia vanha-DDR:läisyyttä vastaan

      har-har-har-har-har

      .

      • kestapo

        Natsit ei elokuvissakaan ole koskaan "hyviä".

        "Nazis, I hate them", sanoi jo hyvis Indiana Jones.

        Ne voitetaan aina niin elokuvissa kuin tosielämässäkin.


      • communists_evribadi_heit
        kestapo kirjoitti:

        Natsit ei elokuvissakaan ole koskaan "hyviä".

        "Nazis, I hate them", sanoi jo hyvis Indiana Jones.

        Ne voitetaan aina niin elokuvissa kuin tosielämässäkin.

        .

        "Communists evripadi heit them"

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_deaths_at_the_Berlin_Wall

        har-har-har-har-har


        .


      • sata_miltsiä_tapettu
        communists_evribadi_heit kirjoitti:

        .

        "Communists evripadi heit them"

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_deaths_at_the_Berlin_Wall

        har-har-har-har-har


        .

        .

        "Communistit tappoivat sata miljoonaa siinä on natsit iha kuoropoikia kommareihin verrattuna rikollisuudessa ja murhanhimossa"


        Kommunismi nousi taas haudasta

        Lapin uutiset11.05. 07.00

        " Neuvostoliitto oli suljettu, totalitäärinen yksipuoluevaltio, joka kävi kylmää sotaa lännen imperialistisia riistäjämilitanttivoimia vastaan proletariaatin diktatuurin nimissä sulkemalla kansalaisensa maailman suurimpaan avovankilaan. Maa tukehtui lopulta itseensä, koska systeemi toimi vain puheissa, paperilla ja pakolla.

        Jälki oli rumaa. Absurdi kommunismikokeilu tuotti vakiintuneen arvion mukaan sata miljoonaa ruumista. Joka viidennestä vainajasta vastasi taistolaisten paratiisi, kuolemanleirisaaristoa muistuttanut Neuvostoliitto, jota voidaan pitää kansallissosialistisen natsi-Saksan veroisena tappokoneena."

        https://www.lapinkansa.fi/lappi/kommunismi-nousi-taas-haudasta-200128773/?utm_source=leiki&utm_medium=iltalehti&utm_campaign=personoitu

        .


    • Sähkö.johto

      Johdan sähköä.

    • Stimulantti

      Minä tarjoan elämäntehtäviä.

    • Irma.R

      Huolehdin perheestäni.

    • I.N.R.I

      Minun tehtäväni on huolehtia muista.

    • jterty

      Olen matojen ruokaa.

    • Mato.V

      Syön jätettä.

    • sotapoikanen

      Tehtäväni tässä universumissa on oleellisesti eri kuin tehtäväni tässä maailmassa. Suoraan sanottuna, olen ylpeä voidessani todeta , että olen koko ikäni valmistautunut taisteluun ulkoavaruuden kyklooppeja ja limanuljaskoita vastaan ja että tulen murskaamaan heidän vähäpätöiset, vastenmieliset elämänmuotonsa vielä tämän viheliäisen elämäni aikana, Pro Patria, Isänmaan puolesta ja Yhdistyneiden kansakuntien puolesta myös. Nyljen ne paskiaiset ja myyn niiden lihat K-marketissa. Siinä on elämäntehtäväni, kutsumukseni. Sitä varten olen syntynyt. Kauan eläköön Suomi ja kauan eläköön Keisari Nikolai II!

    • Ukkosen.johdatin

      Minun tehtäväni on ottaa iskuja vastaan.

    • Kaiutin

      Tehtäväni on vain toistaa.

      • Isä-Aurinkoinen

        Ja minun loistaa.


    • wc-pönde

      Mun tehtävä on ottaa paskaa niskaan :(

    • Nimimerkki234

      Maksaa veroo

    • tien.viitta

      Näyttää tietä.

    • Palstailen. :D

    • elluhalloyb

      Minun tehtäväni on tällä hetkellä..
      Nauttia elämästä...
      Ja välillä hassutella...(*_*)

    • sanon.näin

      Nauttia elämästä, tuottaa muille mielihyvää ja saada sitä itsekin.

    • Neiti-Näpsä

      Vaatimaton tehtäväni on olla muiden palvonnan ja ihailun kohteena.

    • Herra-Äksä

      Johtaa maailma kohti lopullista tuhoa.

    • Hauskanpito vastuunalainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe