Oletko tyytyväinen nykyiseen vai haluaisitko olla jotain muuta?
Mikä haluaisit olla?
21
306
Vastaukset
- Aika.poika
Haluaisin olla tamponi.
- mie_niin_HALUISIN--
.
"Mie niin # HALUISIN # olla karjalassa koska käki kukkuu siellä"
har-har-har-har-har
.- mene.sinne
Siellä on kaikki rempallaan eikä käköset kuku enää milloinkaan.
- olen_vakuuttunut--
mene.sinne kirjoitti:
Siellä on kaikki rempallaan eikä käköset kuku enää milloinkaan.
.
"Olen täysin vakuuttunut siitä että cäci cuccuu siellä carjalassa!!!!!1!!11!!!" cäci-too-much
har!11
.
- P.Arhippa
Olen poliitikko, mutta haluaisin olla ihminen.
- Marja.npoimija
Haluaisin olla mies.
- fla.vio
Haluaisin olla jotakin.
Roope Ankka.
- Kana.häkki
Hävittäjälentäjänä olisi siistiä.
- Timo.S
Haluaisin olla melooni.
- J.Tamminen
Olisi siistiä olla aurinkokuningas.
- Aleksinkivi
Haluaisin tunteet.
- kuoropoika
Olen aina halunnut olla mies, sillä minulla on miehen himot.
- haluanmuuttua
En tiedä oikeastaan millainen olen tällä hetkellä ja että mikä sen merkitys on ja haluan muuttua, en paremmaksi, vaan erilaiseksi kuin nyt olen, mahdollisesti jopa huonommaksi, jos se ajan kanssa johtaa johonkin erityiseen.
- munkki.luostari
Vaikean edessä lienet jos yrität muuttua, se on ehkä vaikein asia maailmassa.
- haluanmuuttua
munkki.luostari kirjoitti:
Vaikean edessä lienet jos yrität muuttua, se on ehkä vaikein asia maailmassa.
Mun täytyy huomauttaa, että en yritä muuttua vaan haluan muuttua.
- munkki.luostari
haluanmuuttua kirjoitti:
Mun täytyy huomauttaa, että en yritä muuttua vaan haluan muuttua.
Se onkin jo helpompaa.
- Takkityhjä
Haluaisin suhtautua maailmaan ja elämään kepeästi, iloisen uteliaana odottaa tulevaisuutta. Olla kiinnostunut asioista ja elämännälkäinen. Silloin olisin varmasti tyytyväinen elämääni.
Kaikki menee päin per*settä, enkä ole edes gay
Joskus elämässä tulee tilanteita, joissa tunnen riittämättömyyttä ja epävarmuutta. Vaikka nyt asiat ovat ok., ei tulevaisuudesta koskaan tiedä. Olen huolehtijatyyppiä.
Haluaisin olla itsevarmempi ja luottavaisempi omiin kykyihini selvitä hankalistakin tilanteista.
Haluan olla oman elämäni kuningatar.Teorias kyll, käytännös en.
Jymähtää tahdo en, Concorde-ilmiöön*.
C-ilmiö = 100 % valmis. Nokia nukahti, uutta mtn syntynyt ei. Tippui arvo vuoks C-ilmiön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483