Oletko tyytyväinen nykyiseen vai haluaisitko olla jotain muuta?
Mikä haluaisit olla?
21
282
Vastaukset
- Aika.poika
Haluaisin olla tamponi.
- mie_niin_HALUISIN--
.
"Mie niin # HALUISIN # olla karjalassa koska käki kukkuu siellä"
har-har-har-har-har
.- mene.sinne
Siellä on kaikki rempallaan eikä käköset kuku enää milloinkaan.
- olen_vakuuttunut--
mene.sinne kirjoitti:
Siellä on kaikki rempallaan eikä käköset kuku enää milloinkaan.
.
"Olen täysin vakuuttunut siitä että cäci cuccuu siellä carjalassa!!!!!1!!11!!!" cäci-too-much
har!11
.
- P.Arhippa
Olen poliitikko, mutta haluaisin olla ihminen.
- Marja.npoimija
Haluaisin olla mies.
- fla.vio
Haluaisin olla jotakin.
Roope Ankka.
- Kana.häkki
Hävittäjälentäjänä olisi siistiä.
- Timo.S
Haluaisin olla melooni.
- J.Tamminen
Olisi siistiä olla aurinkokuningas.
- Aleksinkivi
Haluaisin tunteet.
- kuoropoika
Olen aina halunnut olla mies, sillä minulla on miehen himot.
- haluanmuuttua
En tiedä oikeastaan millainen olen tällä hetkellä ja että mikä sen merkitys on ja haluan muuttua, en paremmaksi, vaan erilaiseksi kuin nyt olen, mahdollisesti jopa huonommaksi, jos se ajan kanssa johtaa johonkin erityiseen.
- munkki.luostari
Vaikean edessä lienet jos yrität muuttua, se on ehkä vaikein asia maailmassa.
- haluanmuuttua
munkki.luostari kirjoitti:
Vaikean edessä lienet jos yrität muuttua, se on ehkä vaikein asia maailmassa.
Mun täytyy huomauttaa, että en yritä muuttua vaan haluan muuttua.
- munkki.luostari
haluanmuuttua kirjoitti:
Mun täytyy huomauttaa, että en yritä muuttua vaan haluan muuttua.
Se onkin jo helpompaa.
- Takkityhjä
Haluaisin suhtautua maailmaan ja elämään kepeästi, iloisen uteliaana odottaa tulevaisuutta. Olla kiinnostunut asioista ja elämännälkäinen. Silloin olisin varmasti tyytyväinen elämääni.
Kaikki menee päin per*settä, enkä ole edes gay
Joskus elämässä tulee tilanteita, joissa tunnen riittämättömyyttä ja epävarmuutta. Vaikka nyt asiat ovat ok., ei tulevaisuudesta koskaan tiedä. Olen huolehtijatyyppiä.
Haluaisin olla itsevarmempi ja luottavaisempi omiin kykyihini selvitä hankalistakin tilanteista.
Haluan olla oman elämäni kuningatar.Teorias kyll, käytännös en.
Jymähtää tahdo en, Concorde-ilmiöön*.
C-ilmiö = 100 % valmis. Nokia nukahti, uutta mtn syntynyt ei. Tippui arvo vuoks C-ilmiön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691