Hei,
Mulla ongelmana se että oon kokellu tähän mennessä aika montaa pillerimerkkiä, Yaz,jasmine,zoelyn,qlaira & nyt käytössä microgynon. Ja kaikki paitsi qlaira on aiheutranu hiustenlähtöä, mutta qlaira oli liian heikko mulle, tuli vuotoja kesken laatan yms. Enkö nyt oikeasti voi käyttää pillereitä ilman että hiukset tippuu päästä? Näitä microgynoneja käyttänyt nyt 3kk..
Mikään pilleri ei sovi?
5
375
Vastaukset
- eghrf
Maailmassa on muitakin ehkäisyvälineitä kuin pillerit, joten vaihtoehtoja on muitakin kuin hiustenlähtö tai tiputteluvuoto. Pakkoko sitä on väkisin pillereitä napsia?
- steriloimislaki
Sterilointi on hormonitonta ehkäisyä.
Suomessa oikeus sterilisaatioon on rajoitettua.
Media ei ole paljoa huomioinut tätä kansalaisaloitetta.
Ilmeisesti siksi sille on kertynyt kannatusta hitaasti.
"Steriloimislain ikäraja pohjoismaiseksi eli 25 vuotta ja lapsiluvuksi kaksi lasta"
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2401
Nykylain 30 vuotta tai kolme lasta on holhoavaa vanhanaikaista lainsäädäntöä.
Kannattakaa ja jakakaa aloitetta. - Milluurinen
Täällä yksi kohtalotoveri!
Oletko syönyt yazia, yasminea, zoelyä yms kuinka kauan kerrallaan ja oletko kokoajan kärsinyt hiustenlähdöstä? Oletko kokeillut olla ilman hormoneita, onko silloin hiustenlähtö loppunut?
Minulla näkyy myös esimerkiksi zoelyn aloituksesta n. 1kk kun hiuksia alkaa lähtemään. Qlairalla hiuksia ei lähtenyt juuri ollenkaan. Minullakin on siitä välillä kesken laatan vuotoja, jotka ovat alkaneet tasoittumaan. Söitkö Qlairaa kuinka kauan?
Yksi vaihtoehto mikä olisi varmaan hyvä hiuksillesi olisi Diane Nova, myöskin korkea hormoninen joten luulisi, että vuodot pysyisivät poissa :) - Bbbbnnnn
Mitä aloittaja teit?
- IlmaisiavinkkejäÄ
Diane Nova, Marvelon, Femoden ja Cilest olisi vielä oikein varteenotettavia vaihtoehtoja kokeiltavaksi. Nuo kaikki merkit paitsi qlaira aiheuttavat hyvin usein hiustenlähtöä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775