JA VELVOLLISUUS EROTTAA MARJAMÄKI OITIS TÄMÄN ILLAN MATSIN JÄLKEEN.......
*) JOUKKO KIEKKOVAIKUTTAKIA H:KI ( T:RE )
meillä on oikeus
14
266
Vastaukset
- minäEnsinä
selostajiien ylisanat vituttaa........... KUKAAN Ylen tai maikkarin selostaja ei uskalla puhua totta koska työpaikka menisi oituis ............. suurta huiputusta alusta loppuun... tyhmää kansaa kusetetaan 6-0.... mutta minua ette kuseta.
- Harlamov
En usko, että valmentaja on antanut määräyksen harhasyöttöihin ja jatkuvaan myöhästelyyn kiekon perässä.
- VaikuttajaTuruust
Kirjoituksen tyylistä voisi päätellä, että jokin ylimääräinen aine on vaikuttanut kiekkovaikuttajiin.
- kiekkogurut
SALPIETARILIOSTA YLI-SUURINA KERTA-ANNOKSINA NAUTITTUNA saattaa vaikuttaa pelaajiin ,,mutta e i meihin kiekkovaikuttajiin.
- allekirjoittanuthhhhh
TAMMINEN VALMENTAJAKSI HETI
- kohuturnee
SUOMELLA ON VELVOLLISUUS KESKEYTTÄÄ ..koko turnaus ja tulkle pois häpäisemästä syyttömiä veronmaksajiaan
- 532353
MARJAMÄKIPUURO LINNAAN PETOKSESTA ! NARRASI SUOMEN KANSAA KYTTÄÄMÄÄN VIIKON TELKKARIA iavan turhaan.
- Lidintäti
eroaako marjapuurohousu?????????????????????????????????????????????????? oletko valmis lukemaan erosta iltalehdessä ????????????????????????????????????????????????
- aloittajax
anteeksi .................................
- MÖLLIKEINO
SUOMI PELAA EDELLEEN V UODEN 1970 KIEKKOA----------- HERÄTYS LEIJONAT ....TASSUTELKAA JO VIIMEIN 2000-LUVULLE.
- ksirnxisskk
Et ollut edes syntynyt vuonna 1970 joten et varmasti tiedä minkälaista lätkää silloin pelattiin.
- 7988989
sinä olet pelle ja syntynyt 1990 minä jo 1950
- Lammio
Tämä ei ole mikään punakaarti, jossa komppanianpäälliköt valitaan huutoäänestyksellä!
- Vasiljev
Mjnä Pietrarist kirjoittelen ja ihmettelen miten Soomi pojka anttaa viela Lauri Marjamäen jatka valmentajan. Pilaa koko Ljeiona jääkiekon jos saapi vielä jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713