meillä on oikeus

HUOMENTAJARI

JA VELVOLLISUUS EROTTAA MARJAMÄKI OITIS TÄMÄN ILLAN MATSIN JÄLKEEN.......

*) JOUKKO KIEKKOVAIKUTTAKIA H:KI ( T:RE )

14

266

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäEnsinä

selostajiien ylisanat vituttaa........... KUKAAN Ylen tai maikkarin selostaja ei uskalla puhua totta koska työpaikka menisi oituis ............. suurta huiputusta alusta loppuun... tyhmää kansaa kusetetaan 6-0.... mutta minua ette kuseta.

• Harlamov

En usko, että valmentaja on antanut määräyksen harhasyöttöihin ja jatkuvaan myöhästelyyn kiekon perässä.

• VaikuttajaTuruust

Kirjoituksen tyylistä voisi päätellä, että jokin ylimääräinen aine on vaikuttanut kiekkovaikuttajiin.

• kiekkogurut

SALPIETARILIOSTA YLI-SUURINA KERTA-ANNOKSINA NAUTITTUNA saattaa vaikuttaa pelaajiin ,,mutta e i meihin kiekkovaikuttajiin.

• allekirjoittanuthhhhh

TAMMINEN VALMENTAJAKSI HETI

• kohuturnee

SUOMELLA ON VELVOLLISUUS KESKEYTTÄÄ ..koko turnaus ja tulkle pois häpäisemästä syyttömiä veronmaksajiaan

• 532353

MARJAMÄKIPUURO LINNAAN PETOKSESTA ! NARRASI SUOMEN KANSAA KYTTÄÄMÄÄN VIIKON TELKKARIA iavan turhaan.

• Lidintäti

eroaako marjapuurohousu?????????????????????????????????????????????????? oletko valmis lukemaan erosta iltalehdessä ????????????????????????????????????????????????

• aloittajax

anteeksi .................................

• MÖLLIKEINO

SUOMI PELAA EDELLEEN V UODEN 1970 KIEKKOA----------- HERÄTYS LEIJONAT ....TASSUTELKAA JO VIIMEIN 2000-LUVULLE.

• ksirnxisskk

Et ollut edes syntynyt vuonna 1970 joten et varmasti tiedä minkälaista lätkää silloin pelattiin.

• 7988989

sinä olet pelle ja syntynyt 1990 minä jo 1950

• Lammio

Tämä ei ole mikään punakaarti, jossa komppanianpäälliköt valitaan huutoäänestyksellä!

• Vasiljev

Mjnä Pietrarist kirjoittelen ja ihmettelen miten Soomi pojka anttaa viela Lauri Marjamäen jatka valmentajan. Pilaa koko Ljeiona jääkiekon jos saapi vielä jatkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe