Pappi Toiviaiselle naurettiin Kirkolliskokouksessa

HassuSuhahtelija

Pappi Marjaana Toiviainen jatkaa näemmä edelleen jyräävää, hassunkurista tyyliään tuoda asioita esille, ikäänkuin hänellä olisi korkein päätäntävalta erilaisiin, lähinnä vain hänelle itselleen tärkeisiin asioihin - tällä kertaa sama rooli jatkui myös kirkolliskokouksessa.

https://www.youtube.com/watch?v=42s6nLai1YA

Tämän videon jatkovideossa Marjaana läksyttää piispoja ja arkkipiispoja ym osallistujia, antaen kaikille kotimatkalle kotiläksyn.

100

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieno.naispappi

Toiviainen on ihana ihminen, vilkas ja tunteellinen pappi. Teuvo Hakkarainen, joka oli tuossa linkissä mukana, on taas populistinen törkeyksiä puhuva ja tekevä juntti.

• ei.ole.mikään.pappi

Papin ei kuulu olla tunteellinen vaan pitää Jumalan sanaa asillä ja saarnata parannusta.
        Teuvo on hyvä tyyppi tuohon huithapeliin verratuna.

• do9öoop
        ei.ole.mikään.pappi kirjoitti:

Papin ei kuulu olla tunteellinen vaan pitää Jumalan sanaa asillä ja saarnata parannusta.

Juuri näin - tunteellisuus on lihallista, eikä kuulu kristitylle.

Meidät on kutsuttu vaeltamaan Hengessä, eikä lihassa.

• do9öoop kirjoitti:

Julmuus ja vastenmielisyys kuuluu näköjään ketjun kristityille.

• EiTekopyhyyttä
        do9öoop kirjoitti:

Tässä tapauksessa tunteellisuus on työstettyä. Siinä kerätään sääliä keinoin, jotka usein puree epäaitoihin ihmisiin.

• ei.ole.mikään.pappi kirjoitti:

>Teuvo on hyvä tyyppi tuohon huithapeliin verratuna.

Jos kaikkinainen sivistymättömyys suhteessa asemaan on hyvän tyypin kriteeri, "limonaatimies" herra Hakkarainen on kyllä Suomen numero Uuno sillä saralla. 👅

• JärkiKäyttöönNyt
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Jos kaikkinainen sivistymättömyys suhteessa asemaan on hyvän tyypin kriteeri, "limonaatimies" herra Hakkarainen on kyllä Suomen numero Uuno sillä saralla. 👅

Tässä ko. videossa, josta nyt puhumme, Hakkarainen vastailee viisaammin, kuin monikaan muu poliitikko:

https://www.youtube.com/watch?v=Fpq4sr9yIrU

• OletNuppieläkeläinen

Mikä sinun asemasi on, Räyhis?

• Mielenterveyshoitaja

Voiko pappi olla hullu?

• TohtoriSykerö_

Liberaalinaispapeilla tämä ominaisuus on voimakas.

• SickLeave
        Mielenterveyshoitaja kirjoitti:

Voiko pappi olla hullu?

Kyllä vahvasti nyt näyttäisi siltä, että kyseinen pappi ei ole mieleltään terve eikä viisas. Tuskin hän on edes kristitty muutoin kuin nimellisesti.

• missä.pallo.on

voi reppanaa. ja pitää mainostaa kahta korkeakoulututkitoaan. sehän on kuin reperäyhis ;););)

• liu0p-öp

Piti mainostaa koulutustaan, koska huomasi, että kaikki nauroivat hänelle hänen hölmön käytöksensä takia.

• kaksi.marjaanaa
        liu0p-öp kirjoitti:

Piti mainostaa koulutustaan, koska huomasi, että kaikki nauroivat hänelle hänen hölmön käytöksensä takia.

Juuri kuten palstan RepeRäyhäkallokin :)

• Toiviainen lähinnä minusta nolaa itse itsensä tuolla suu vaahdossa paasaamisella: "minä olen kahden korkeakoulututkinnon ihminen, kohta tohtori..."

Tälläkö perusteella Toiviainen vaatii itselleen muilta kunnioitusta?

Huonoa asioiden hoitamista on myöskin mennä kokoukseen valmistautumatta siihen lainkaan, niinkuin tuosta nyt kävi ilmi. Hän ei näyttänyt oikein edes ymmärtävän mistä oli kyse kun puheenjohtaja jouti moneen kertaan selittämään. Ego tuntuu olevan kuitenkin suurempi kuin arvostelukyky ja itsekritiikki...

• säälittävätapaus

Niinpä, itse teki itsestään naurettana ja sitten alkoi kiukuttelemaan.....

• ""minä olen kahden korkeakoulututkinnon ihminen, kohta tohtori...""

Eikös teikäläiset tasaisin väliajoin täälläkin muistuttele Ahvion ja Puolimatkan titteleistä ja yritä sillä saada muita "kunnioittamaan" heidän tarinoitaan?

Ja eihän se Nummelakaan tainut ymmärtää että piti puhua avioliitosta vai mitä?

• Toiviainen on hyvä pappi. Nuori, nätti, eläväinen ja ennen kaikkea rohkea (nais)pappi saattaapi olla yhdistelmä, joka saa hölmömmät hymähtelemään, aivan syyttä. Siinä mielessä ymmärrän aivan hyvin, että vetosi tutkintoihinsa.

Se mitä puolestaan en ymmärrä alkuunkaan, saapa jopa niskakarvani nousemaan pystyyn, on täälläkin esiintyvä kunnioituksen ja oikeassaolon metsästys vetoamalla "uskoon". "Uskolla" ei ole mitään itseisarvoa. Sellaisenaan se on täysin merkityksetön, tai, kuten "uskovien" kirjoituksista voi päätellä, jopa haitallinen. Ette taida "uskovat" itsekään tietää, mikä siinä uskossa on niin tärkeää. Niin moneen kertaan olen asiaa kysynyt, ei yhtään vastausta.

Toiviaisella epäilemättä on vankka kristillinen vakaumus "uskoineen", joihin tuskin sellaisenaan pystyn yhtymään, mutta teoillaan ja puheillaan hän on osoittanut olevansa aito Kristuksen seuraaja, erinomainen kristitty, erinomainen pappi!

• kauheeeta
        säälittävätapaus kirjoitti:

Niinpä, itse teki itsestään naurettana ja sitten alkoi kiukuttelemaan.....

Voi pikku Marjanaa kun taas ollaan rasistisia ja Tansania kutsuu ;););)

• YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

""minä olen kahden korkeakoulututkinnon ihminen, kohta tohtori...""

Eikös teikäläiset tasaisin väliajoin täälläkin muistuttele Ahvion ja Puolimatkan titteleistä ja yritä sillä saada muita "kunnioittamaan" heidän tarinoitaan?

Ja eihän se Nummelakaan tainut ymmärtää että piti puhua avioliitosta vai mitä?

>Eikös teikäläiset tasaisin väliajoin täälläkin muistuttele Ahvion ja Puolimatkan titteleistä ja yritä sillä saada muita "kunnioittamaan" heidän tarinoitaan?

Tittelit ja oppiarvot ovat tosiaan äärimmäisen tärkeitä ja arvostettavia silloin harvoin kun ne osuvat fundisleiriin. Muilla näköjään sitten jotenkin naurettavia. Ilmeisesti tällainen "logiikka" on Pyhän hengen antama, sillä ei se ihmisestä taida olla.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>Eikös teikäläiset tasaisin väliajoin täälläkin muistuttele Ahvion ja Puolimatkan titteleistä ja yritä sillä saada muita "kunnioittamaan" heidän tarinoitaan?

Tittelit ja oppiarvot ovat tosiaan äärimmäisen tärkeitä ja arvostettavia silloin harvoin kun ne osuvat fundisleiriin. Muilla näköjään sitten jotenkin naurettavia. Ilmeisesti tällainen "logiikka" on Pyhän hengen antama, sillä ei se ihmisestä taida olla.

Mikäs se sinun oppiarvosi olikaan, Repeliini 🤓

• Egoahan ei teillä palstahihhuleilla puutu. Täällä on hyvä huudella tuhansien nimimerkkien tapana ja tuntea pätevänsä.

• usko.vainen kirjoitti:

Mikäs se sinun oppiarvosi olikaan, Repeliini 🤓

Kiitos kun kysyit, Räyhis! YTM. Kirjoita se nyt muistiin, niin ei tarvitse enää kysellä.

• ja.taas.naurattaa

Kiitos kun kysyit, Räyhis! YTM. Kirjoita se nyt muistiin, niin ei tarvitse enää kysellä.

Olet siis työtön YTM, Räyhis 😂

No, hukkaan on mennyt sinun koulutuksesi 😜 Repeliini. Pelkkää räyhäämistä ja palstalla kitisemistä kuitenkin vain teet 😏

• onko.tietoa
        usko.vainen kirjoitti:

No, hukkaan on mennyt sinun koulutuksesi 😜 Repeliini. Pelkkää räyhäämistä ja palstalla kitisemistä kuitenkin vain teet 😏

Onko RepeRuutikallo alias Räyhis jo mielenterveydellisessä hoidossa, johon hän eittämättä kuuluisi?

• Mutta Nummelaa kehui.

• Niin. Mutta Weiroko oli puhunut niin, ettei kukaan ymmärtänyt mitään. Eli hyödytön ukko.

Toiviainen on selkeäpuheinen ja piristävä poikkeus kirkollisissa piireissä.

• Ilkutte ja pilkkaatte lähimmäistä (Toiviaista) oikein fundis-uskovien tapaan. Repe sanoi muistaakseni kerran jotenkin siihen malliin, että vaikkei usko paholaiseen, niin usko hieman horjuu kun teitä fundiksia lukee ja sama tunne tulee minullekin nyt. Pahoja ja vastenmielisiä kun olette.

• ÄläTuoPahuutta

Eiköhän tuo Toiviainen itse pilkkaa itseään ja pappeuttaan.

"Repe sanoi muistaakseni kerran jotenkin siihen malliin, että vaikkei usko paholaiseen, niin usko hieman horjuu kun teitä fundiksia lukee ja sama tunne tulee minullekin nyt. Pahoja ja vastenmielisiä kun olette."

Tuollaiseen peiteltyyn ilkeyteen äityy papit yleensä, kun kohtaavat Jeesukseen uskovia ihmisiä. Mutta osaa näköjään nämä liberaalitkin. Jokin siellä sisimmässä kaihertaa nyt pahemman kerran jos tuollaista tulee ulos, vaikka kuinka yrittää sen kätkeä.

• ÄläTuoPahuutta kirjoitti:

"Repe sanoi muistaakseni kerran jotenkin siihen malliin, että vaikkei usko paholaiseen, niin usko hieman horjuu kun teitä fundiksia lukee ja sama tunne tulee minullekin nyt. Pahoja ja vastenmielisiä kun olette."

Tuollaiseen peiteltyyn ilkeyteen äityy papit yleensä, kun kohtaavat Jeesukseen uskovia ihmisiä. Mutta osaa näköjään nämä liberaalitkin. Jokin siellä sisimmässä kaihertaa nyt pahemman kerran jos tuollaista tulee ulos, vaikka kuinka yrittää sen kätkeä.

Mistä tiedät ettei Toiviainen ole Jeesukseen uskova? Jos Jumala tai Jeesus ovat olemassa, niin he varmaan päättävät Toiviaisenkin Jeesukseen uskon tai uskomattomuuden, et sinä.

• sage8 kirjoitti:

Mistä tiedät ettei Toiviainen ole Jeesukseen uskova? Jos Jumala tai Jeesus ovat olemassa, niin he varmaan päättävät Toiviaisenkin Jeesukseen uskon tai uskomattomuuden, et sinä.

Myös Saatana uskoo Jeesuksen olevan olemassa mutta Jeesus ei ole sille Herra.

• usko.vainen kirjoitti:

Mitä tuo Toiviaisen Jeesus-uskoon kuuluu?

• sage8 kirjoitti:

Mitä tuo Toiviaisen Jeesus-uskoon kuuluu?

Siten kuuluu, että Jeesukeen voi usko kuka vain mutta teot puhuvat mihin uskoo.

• usko.vainen kirjoitti:

Mutta se mitä sinä pidät "tekoina" ei välttämättä ole se sama mkä osoittaa Jumalalle sen kuka häneen uskoo.

• usko.vainen kirjoitti:

Onko Toiviainen siis toiminut Jeesuksen opetuksien vastaisesti?

• sage8 kirjoitti:

Onko Toiviainen siis toiminut Jeesuksen opetuksien vastaisesti?

Toiviainen opettaa, että Raamattu ei ole enää ajankohtainen eikä se koske enää tämän ajan ihmisä esim. homouden osalta.

• usko.vainen kirjoitti:

Toiviainen opettaa, että Raamattu ei ole enää ajankohtainen eikä se koske enää tämän ajan ihmisä esim. homouden osalta.

Eihän lastakaan tapeta jos se kiroaa vanhempiansa joten ajankohtaisuus on tehnyt monet raamatunkohdat ei-ajankohtaisiksi ennenkin.

• sage8 kirjoitti:

Eihän lastakaan tapeta jos se kiroaa vanhempiansa joten ajankohtaisuus on tehnyt monet raamatunkohdat ei-ajankohtaisiksi ennenkin.

Etkö vieläkään tiedä mikä on VT:n ja UT:n ero?

• usko.vainen kirjoitti:

Etkö vieläkään tiedä mikä on VT:n ja UT:n ero?

Tiedän, taikauskoisen ajan myyttien ja legendojen kokoelmaa kumpikin suurimmaksi osaksi. Ristiriitaista ja julmaa myös osittain.

• sage8 kirjoitti:

Tiedän, taikauskoisen ajan myyttien ja legendojen kokoelmaa kumpikin suurimmaksi osaksi. Ristiriitaista ja julmaa myös osittain.

Etpä sitten tiedäkään mitään :D

• ÄläTuoPahuutta kirjoitti:

Eikö pahaa ja vastenmielistä enää saa sanoa pahaksi ja vastenmieliseksi?

• usko.vainen kirjoitti:

Uskoo? Siis ei tiedä vastapelurinsa olemassaoloa aivan varmaksi? Miten tämä voi olla mahdollista?

• amisviikset

Uskoo? Siis ei tiedä vastapelurinsa olemassaoloa aivan varmaksi? Miten tämä voi olla mahdollista?

Lue Raamattua Räyhis niin sinäkin tiedät.

Mietippä sitä 😏

• TämäTosi
        sage8 kirjoitti:

Ympäripyöreitä höpötetään silloin hämäykseksi, kun ei tiedetä asiasta yhtään mitään, kuten tässäkin.

Ei kannata edes yrittää kilpasille uskovien kanssa Raamatun tietämyksestä, meistä kun lähes jokainen osaa Raamattunsa enemmän tai vähemmän ulkoa ja monet jopa useilla kielillä. :D

• TämäTosi kirjoitti:

Ympäripyöreitä höpötetään silloin hämäykseksi, kun ei tiedetä asiasta yhtään mitään, kuten tässäkin.

Ei kannata edes yrittää kilpasille uskovien kanssa Raamatun tietämyksestä, meistä kun lähes jokainen osaa Raamattunsa enemmän tai vähemmän ulkoa ja monet jopa useilla kielillä. :D

>Ei kannata edes yrittää kilpasille uskovien kanssa Raamatun tietämyksestä, meistä kun lähes jokainen osaa Raamattunsa enemmän tai vähemmän ulkoa ja monet jopa useilla kielillä. :D

Mahtavaa! Tuskin olin hieronut unihiekat silmistäni, kun tarjolle tuli jo viikon naurupommi. 😁
        Etenkin tuo "jopa useilla kielillä" oli ihan 🔴 reps 🔴

• amisviikset kirjoitti:

Lue Raamattua Räyhis niin sinäkin tiedät.

Toki. Missään päin raamattua ei sanota, että Jumala olisi enkeleilleen, joihin Saatanakin kuuluu, uskonvarainen asia. Jos väität niin hulluja että on, todistaminenhan käy helposti. Etkös sinä osaa raamatun ulkoa ja jopa monella kielellä? 😀

Toki. Missään päin raamattua ei sanota, että Jumala olisi enkeleilleen, joihin Saatanakin kuuluu, uskonvarainen asia. Jos väität niin hulluja että on, todistaminenhan käy helposti. Etkös sinä osaa raamatun ulkoa ja jopa monella kielellä? 😀

Onko Repeliini joku väittänyt Jumalan olevan uskonvarainen 🕍?

Jumalaan uskotaan mutta ei se vaikuta Jumalan olemukseen, eihän Repeliini?

• usko.vainen kirjoitti:

Onko Repeliini joku väittänyt Jumalan olevan uskonvarainen 🕍?

Jumalaan uskotaan mutta ei se vaikuta Jumalan olemukseen, eihän Repeliini?

Ymmärsin tietenkin, että sekoat väitteeseesi "Saatana USKOO Jeesuksen olevan olemassa". Kiitos. 😀

Tai siis Jeesuksesta oli puhe jos hiuksia halotaan, mutta hänhän on sama kuin Jumala.

Ymmärsin tietenkin, että sekoat väitteeseesi "Saatana USKOO Jeesuksen olevan olemassa". Kiitos. 😀

Niin uskookin. Et voi väittää vatsaankaan😋
        Olen muuten tulossa juurin Tampereelle äitienpäivän viettoon tehdäänkö treffit, Repeliini?

• usko.vainen kirjoitti:

Olen muuten tulossa juurin Tampereelle äitienpäivän viettoon tehdäänkö treffit, Repeliini?

Olen sulle joskus treffejä ehdottanut mutta eipä kelvannut. Mistäs nyt tuuli puhaltaa? 😬

Raamatun mukaan Saatana on nähnyt Jeesuksen lähietäisyydeltä, ja silti hän vain uskoo eikä tiedä? 😀

Olen sulle joskus treffejä ehdottanut mutta eipä kelvannut. Mistäs nyt tuuli puhaltaa? 😬

Raamatun mukaan Saatana on nähnyt Jeesuksen lähietäisyydeltä, ja silti hän vain uskoo eikä tiedä? 😀

Olen Tampereen rautatieasemalla 11:56 tuletko taksitolpalle vastaan?
        Minä kyllä tunnistan sinut laitan kuvaasi vain lisää 40 vuotta ja 40 kg 😚

• usko.vainen kirjoitti:

Olen Tampereen rautatieasemalla 11:56 tuletko taksitolpalle vastaan?
        Minä kyllä tunnistan sinut laitan kuvaasi vain lisää 40 vuotta ja 40 kg 😚

Koska sinä et siis tunnista minua – kuvahan on vuodelta 2006 ja yhä näköinen – mistäs minä tunnistan sinut? "Kupera otsa, kytevä katse, kusee vinoon"?

Koska sinä et siis tunnista minua – kuvahan on vuodelta 2006 ja yhä näköinen – mistäs minä tunnistan sinut? "Kupera otsa, kytevä katse, kusee vinoon"?

Ole huoleti minä kyllä tunnistan sinut 👁👁

No, et sitten tullutkaan menikö 🐰pöksyyn?
        Ei aitten auta kun kävellä Hämeenpuistoon, onnaksi on kaunis ilma 😎
        Yritä pärjätä täällä kun olen poissa, Repeliini Mussukaiseni.

• usko.vainen

En ole menossa Hervantaan päinkään 🙂

• lr78980

Hervannan Kultainen apina taitaa olla Räyhiksen toinen koti.

• NaurukoSinutPelastaa

>Ei kannata edes yrittää kilpasille uskovien kanssa Raamatun tietämyksestä, meistä kun lähes jokainen osaa Raamattunsa enemmän tai vähemmän ulkoa ja monet jopa useilla kielillä. :D

Mahtavaa! Tuskin olin hieronut unihiekat silmistäni, kun tarjolle tuli jo viikon naurupommi. 😁
        Etenkin tuo "jopa useilla kielillä" oli ihan 🔴 reps 🔴

<<<<Ei kannata edes yrittää kilpasille uskovien kanssa Raamatun tietämyksestä, meistä kun lähes jokainen osaa Raamattunsa enemmän tai vähemmän ulkoa ja monet jopa useilla kielillä. :D>>>>

----Mahtavaa! Tuskin olin hieronut unihiekat silmistäni, kun tarjolle tuli jo viikon naurupommi. 😁
        Etenkin tuo "jopa useilla kielillä" oli ihan 🔴 reps 🔴----

Mitäs nauramista siinä on - tunnen itse henkilökohtaisesti useita ihmisiä, jotka osaavat Raamattunsa useilla alkukielillä, sekä ruotsiksi, englanniksi ja saksaksikin, puhumattamaan muista kielistä, lähetystyöntekijöistä kun on kyse eri maissa.

Kun on jostain oikein kiinnostunut, kuten tässä tapauksessa Raamatusta, sitä haluaa opiskella ja ymmärtää mahdollisimman täydellisesti Pyhän Hengen johdolla.

Sinun on sitä tietysti kovin vaikea ymmärtää, koska elät luonnollisessa ymmärryksessäsi, ilman Jumalan Pyhää Henkeä.

• lr78980 kirjoitti:

Hervannan Kultainen apina taitaa olla Räyhiksen toinen koti.

Jumalaare, kahdeksan (8) viestiä Räyhikseltä peräkanaa. Rekordi? ✌️

• kerro.toki

Missä sinä olet kirjoittanut kahdeksan viestiä putkeen, Räyhis?

• Kymmenen! 🐇

• OletHomoseksuaaloRäyhis

Kymmenen! 🐇

Hienoa että myönnät olevasi homoseksuaali, Räyhis :D

Osaatko suomea, Räyhis alias RepeRuutikallo? Vastas seuraavaan kysymykseen mikäli osaat, Räyhis alias RepeRuutikallo:

Oletko humalassa tyypilliseen tapaasi, Räyhis alias RepeRuutikallo?

• pilluviivaviiva
        usko.vainen kirjoitti:

Tietääkö äitisi millaisen nettipaskiaisen erehtyi synnyttämään?

• olet.ressukka
        pilluviivaviiva kirjoitti:

Sinun äitisi ainakin tietää :D

• TotuusSinustaRäyhis

Eikö pahaa ja vastenmielistä enää saa sanoa pahaksi ja vastenmieliseksi?

Kyllähän sinä olet paha ja vastenmielinen, Räyhis.

• NopeeNääsOot

Olet sää nopee, nääs Räyhis !!!

• pilluviivaviiva kirjoitti:

Joksus voi katua sitäkin, ettei tehnyt aborttia.

• seoliviimeinenniitti

Toiviaisen rähinöinti ja rähinään yllyttäminen on vastuutonta toimintaa. Ja koska Toiviaisen esimiehet eivät häntä ojenna vaan päinvastoin tukevat, eroan kirkosta. Viimeinen niitti oli Kirkko ja Kaupunki -lehden kirjoitus, jossa väistettiin täysin koko rähinöinti.

• hiilihankokirkko

Toiviainen on omituinen höpöttäjä ja vähän vinksahtanut, jälkiteini. Naurettavaa mainostaa korkeakoulutukintojaan, niitähän on Suomi pullollaan. Aikuisten kokouksissa käyttäydytään asiallisesti eikä mennä sinne kuin pyryharakka räkyttämään valmistautumatta. Typerät jätti-rihkamakorvakorut eivät sovi papin puvun yhteyteen. Leikki ja laulu sopivat lasten kerhoon, mutta sielläkin pitää silti olla aikuinen eikä taantua 5-vuotiaan naperon tasolle.

Todella naurettava tyyppi tuo Toiviainen. Ja rasite kirkolle. Nostaa palkkaa, ja veronmaksajat katoavat sieltä. Ei kai aikuinen mies voi kuulua tuommoisen "ev.lutiin". Oma insinöörimieheni erosi joulukuussa 2016 tuosta höpöhöpö-Luciferus-kirkosta. Piispakin on mikä lie muurari ja viinamäenmies.

• KauheaaEksytystä

Homokirkkojen ja sarvipäisten hevimessujen myötä ajattelin, ettei voi ev.lut kirkko enää enempää eksyä, niin luulin - vaan on tätä loputonta rapakossa pyörimistä ollut aivan kaamea katsoa - mitähän hullua vielä saammekaan nähdä... ennenkuin Jeesus tulee?

Kenties seuraavana pappien alastontanssia alttarilla - kun jo ristikin on vaihtunut kolmioksi, jonka sisällä okkultistien silmä???!!!

Onneksi mies erosi kirkosta jo vuosia sitten ennen näitä "kauhunäytelmiä", itse en ole ko. kirkkoon onneksi koskaan kuulunutkaan.

• evita-ei.kirj

Ehkä Toiviaisen kannattaisi lähteä sinne Tansaniaan ainakin joksikin aikaa kasamaan itseään. Tämä mediaryöpytys on selvästi ollut nuorelle ihmiselle aivan liikaa.
      Selvästi huomaa, ettei hän hallitse itseään.
      Kirkon tulisi huomata tämä ja antaa hänelle virkavapaata joksikin aikaa.
      Nauraminen ja pilkkaaminen on vahingolista kenelle tahansa. Ei aikuisen käytöstä.

• NiinMakaaKunPetaa

No, eihän tuollaiselle säntäämiselle ja järjettömyydelle voi muuta kun nauraa - mitäs tekee itsestään pellen?

• HuhHuhSentään

Tämä "allahin papitar" Marjaana ei näy olevan enää tehtäviensä tasolla millään lailla.

Hän on mm. suojellut laittomia, jo MIGRIN hylkäyksen saaneita isis-pakolaisia ja muita rikollisia, joita ei voitu ottaa maahan. Piilotteli myös omassa kodissaan ainakin yhtä pakolaista puoli vuotta, joka sitten kuitenkin vietiin takaisin kotimaahansa, koska ei missään tapauksessa voitu ottaa maahamme.

Hän on valehdellut olevansa lakimies ja hypännyt poliisiauton eteen, vaikeuttaen kaikin keinoin poliisien työtä, kun islamisteja ja mm. hänen suojattiaan vietiin kotimatkalle.

Ja nyt tämä säntääminen kirkolliskokouksen puhujapönttöön, kesken kaiken vaatien pykälää 7 ja kaikkia muutakin hyljättäväksi, vaikka ei edes kunnolla tiennyt missä mennään???

• ikävä.totuus

Komppaan tässä keskustelussa sinua, sage8. Ääriuskovaiset näyttävät olevan jo niin syvällä pahuudessa ja pilkassa, että he eivät tunnista Jeesuksen sanomaa. Sitä sanomaa, jota Marjaana Toiviainen pyrkii tuomaan esille puheissaan ja teoisaan.
      He nauravat, niinkuin Jeesukselle nauretaan. Pilkkaavat samoin sanoi kuin Jeesusta pilkattiin. He ovat kiusaajia.

• Jo kauan sitten edesmennyt kirjailija Samuli Paronen sanoi kerran, että "mikään ei raivostuta oikeauskoista kuin se mitä Jeesus opetti ihmisenä elämisestä." Ehkäpä nyt näitä parempia ja oikeauskoisimpia raivostuttaa se sama, nyt vaan Toiviaisen välittämänä.

• ikävä.totuus
        sage8 kirjoitti:

Jo kauan sitten edesmennyt kirjailija Samuli Paronen sanoi kerran, että "mikään ei raivostuta oikeauskoista kuin se mitä Jeesus opetti ihmisenä elämisestä." Ehkäpä nyt näitä parempia ja oikeauskoisimpia raivostuttaa se sama, nyt vaan Toiviaisen välittämänä.

Ilmankos Samuli Paronen teki minuunkin vaikutuksen jo lähes 40 vuotta sitten;)

• sage8 kirjoitti:

Jo kauan sitten edesmennyt kirjailija Samuli Paronen sanoi kerran, että "mikään ei raivostuta oikeauskoista kuin se mitä Jeesus opetti ihmisenä elämisestä." Ehkäpä nyt näitä parempia ja oikeauskoisimpia raivostuttaa se sama, nyt vaan Toiviaisen välittämänä.

Tästä juuri on kysymys.

• ikävä.totuus kirjoitti:

Ilmankos Samuli Paronen teki minuunkin vaikutuksen jo lähes 40 vuotta sitten;)

Sama juttu, useimmat Parosen mietteet teki vaikutuksen jo silloin.

• Naturalisti kirjoitti:

Tästä juuri on kysymys.

Niin minustakin, Toiviainen ärsyttää kun muistuttaa Jeesuksen eettisistä opetuksista. Herkästi mutta väkevästi.

• sage8 kirjoitti:

Niin minustakin, Toiviainen ärsyttää kun muistuttaa Jeesuksen eettisistä opetuksista. Herkästi mutta väkevästi.

Ei Toiviainen ärsytä vaan säälittää samoin kuin sinäkin.
        Ole nyt hyvä ihminen rehellinen edes itsellesi 👀

• usko.vainen kirjoitti:

Ei Toiviainen ärsytä vaan säälittää samoin kuin sinäkin.
        Ole nyt hyvä ihminen rehellinen edes itsellesi 👀

Kymmenillä nikeillä operoivan "oikeauskoisen" sääli on kuin kunniamerkki minulle ja kun jatkuvasti valehtelet niin puheesi rehellisyydestä on rienausta lähinnä itseäsi kohtaan.

• SusiLampaanVaatteissa

>>>>Ääriuskovaiset näyttävät olevan jo niin syvällä pahuudessa ja pilkassa, että he eivät tunnista Jeesuksen sanomaa. Sitä sanomaa, jota Marjaana Toiviainen pyrkii tuomaan esille puheissaan ja teoisaan.
        He nauravat, niinkuin Jeesukselle nauretaan. Pilkkaavat samoin sanoi kuin Jeesusta pilkattiin. He ovat kiusaajia.<<<<<

Jumalattomat, ovat näköjään yksissä tuumin ottaneet allahin papitar - Toiviaisen nyt yhteiseksi keppihevosekseen - vaan jokainen järkevä ihminen näkee, että hän ei ole Raamatun Jumalan asialla missään kohti, vaan hän on papiksi naamioitunut vastavoima.

• attejakaikkiktyyni
        SusiLampaanVaatteissa kirjoitti:

>>>>Ääriuskovaiset näyttävät olevan jo niin syvällä pahuudessa ja pilkassa, että he eivät tunnista Jeesuksen sanomaa. Sitä sanomaa, jota Marjaana Toiviainen pyrkii tuomaan esille puheissaan ja teoisaan.
        He nauravat, niinkuin Jeesukselle nauretaan. Pilkkaavat samoin sanoi kuin Jeesusta pilkattiin. He ovat kiusaajia.<<<<<

Jumalattomat, ovat näköjään yksissä tuumin ottaneet allahin papitar - Toiviaisen nyt yhteiseksi keppihevosekseen - vaan jokainen järkevä ihminen näkee, että hän ei ole Raamatun Jumalan asialla missään kohti, vaan hän on papiksi naamioitunut vastavoima.

Samaa valhetta levittävät tämän palstan atet.

• ValhettaVaan
        sage8 kirjoitti:

Kymmenillä nikeillä operoivan "oikeauskoisen" sääli on kuin kunniamerkki minulle ja kun jatkuvasti valehtelet niin puheesi rehellisyydestä on rienausta lähinnä itseäsi kohtaan.

Olet sage8 säälittävä - miekkailet vaan yhä vastaan, vaikka touché on tullut jo ajat sitten omaan kilpeesi.

• ValhettaVaan kirjoitti:

Olet sage8 säälittävä - miekkailet vaan yhä vastaan, vaikka touché on tullut jo ajat sitten omaan kilpeesi.

Mitenkäs sala-ampujaa vastaan voi puolustautua ? Eli turha on puskista irvistellä kun ei ole senvertaa miestä että vois kirjoitella rekisteröidyllä nimimerkillä.

• kaijalle-keksi
        sage8 kirjoitti:

Mitenkäs sala-ampujaa vastaan voi puolustautua ? Eli turha on puskista irvistellä kun ei ole senvertaa miestä että vois kirjoitella rekisteröidyllä nimimerkillä.

Missä muualla sinä itse olet huutelemassa kuin puskassa?

• hermannni

Klovni ja pelle. Suomi on pieni maa, ja siksi jokin tättähäärä voi juoksennella kirkolliskouksessa häiriköimässä ja rikkoa lakeja Helsingin torilla piilotellessaan laittomasti Suomessa oleskelevia vieraan vallan henkilöitä.

Ja koko ajan PALKKA juoksee. Kelpaa siinä eukon leikkiä sankaria, kun ajaa veronmaksajia pois ev.lut.kirkosta ja itse sen kun porskuttaa palkallaan, vaikka ei tee mitään hyödyllistä työtä isänmaan eteen.

• NeSuklaaSilmät

Tättäräisellä taivaa olla tyhjä elämä ilman miestä ja lapsia ja siksi koikkelehtii siellä sun täällä tekemässä tihutöitään ja avittamassa kaikin voimin allahin sotureita ja muita rikollisia, joita tosin nimittää "lähimmäisen rakkausplääplääksi" ja siirappi valuu...

• NeSuklaaSilmät
        NeSuklaaSilmät kirjoitti:

Tättäräisellä taivaa olla tyhjä elämä ilman miestä ja lapsia ja siksi koikkelehtii siellä sun täällä tekemässä tihutöitään ja avittamassa kaikin voimin allahin sotureita ja muita rikollisia, joita tosin nimittää "lähimmäisen rakkausplääplääksi" ja siirappi valuu...

Siis taitaa olla.

• PilalleMennytKirkko

Ehkä ev.lut srk luulee saavansa muka positiivista julkisuutta Marjaana-tädin toilailusta, mutta toisin käy - virta luterikoista on käynyt poispäin yhä kiihkeämmin ja ihan Toiviaisen naurettavien sähläilyjen sekä piispa Askolan ja arkkipiispa Mäkisen järkyttävien antikristillisten mielipiteiden takia.

• leiriemäntä

Marjaana on taas laittomien matujen leirissä Rautatientorilla.

• leirienjohtajat

Joo MV-media näyttää videota. Ovat hyvissä väleissä.

• hyvä-media
        leirienjohtajat kirjoitti:

Joo MV-media näyttää videota. Ovat hyvissä väleissä.

Siellä on paljon materiaalia.

• Eerikatässämoi2

Kylläpä hän antoikin hyvän neuvon ja kotiläksyn. Kun aina muistaisimme kilpaille toinen toisemme kunnioittamisessa ja rukoilisimme vihamiehen ja vähiten pitämämme ihmisen puolesta, moni kova sana jäisi lausumatta ja meidät tunnettaisi keskinäisestä rakkaudesta. Vielä on vähän matkaa siihen.

• Täysin käsittämätöntä oppia patmoslaisille. Ei ihme, että vihaavat Toiviaista.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      129
      3463
    2. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      75
      2266
    3. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      259
      2185
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      141
      1970
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      68
      1498
    6. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      100
      1404
    7. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      93
      1297
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      61
      1293
    9. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      61