MTV3:n uutisten mukaan presidentin kanslia ilmoitti juuri, että presidentti Mauno Henrik Koivisto on kuollut.
Vastaukset 14
- Lepää_rauhassa
Kepeät mullat.
"Presidentti Mauno Koivisto kuoli 12. toukokuuta 2017 kello 21.15 Meilahden sairaalassa.
Presidentti Mauno Henrik Koivisto oli kuollessaan 93-vuotias. Asiasta kertoo Tasavallan presidentin kanslia.
Koivisto toimi kaksi kautta Suomen tasavallan presidenttinä vuosina 1982–1994.
Asiasta lisää hetken kuluttua." - 90-luvun.laman.uhri
Nahkurin orsilla tavataan!
- dfgfxcggfc
Ilmastonmuutos tappoi jälleen
- Kriuhnoo
En sure tuota Suomen talouden saattohoitoon laittajaa, mutta sotaveraanin muistolle kunnia.
- Vile_-_
Kerhoon sekin satanisti kuului
- ripmauno
Onneksi ei montaa kuukautta tarvinnut hoitokodissa olla jos jotain hyvää pitää nähdä. Nykysin on aika karua jos ei aikaisemmin ollut vanhusten huolto. Uudet tuulet puhaltaa ja kaikesta pitää leikata jotta tietty ryhmä on tyytyväinen.
R.I.P. Mauno :( - Niin_ja_näin
Sodassa joukkomurhasi russakoita, josta respect.
Mutta presidenttinä joukkomurhasi yrittäjiä, jolla menettää respectit. - 5275920
Koivisto oli niitä suoraselkäisiä sosialisteja, joille toive vallankumouksesta ei tarkoittanut salakavalaa yritystä saada valtio romahtamaan ylivelkaantumisen kautta.
Paras sossu Tannerin ja Lipposen välissä.- Anonyymi
Koivisto oli veljeskunnan miehiä ;=))
https://tomialatalo.files.wordpress.com/2023/09/image-398.png
- Anonyymi
Hyvä tietää
- Anonyymi
dnnk
- Anonyymi
ilmoitti juuri, että
- Anonyymi
KUKA HUUMEHÖRHÖ NÄITÄ NOSTAA ESIIN?
- Anonyymi00015
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527